Gok de Pole [01] Grand Prix van Bahrein - Sakhir

Gestart door BMW.WilliamsF1, 16 maart 2022 - 19:01:51

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2022
 

 
Grand Prix van Bahrein - Sakhir

Het seizoen 2022 staat voor de deur. Na 2 testsessies van ieder 3 dagen met de nieuwe auto's wordt de 1e race in Bahrein verreden. Tijdens de tests leken Ferrari en Red Bull heel sterk. Mercedes kwam met hele aparte sidepods op de proppen, maar leek toch wat problemen te hebben.

Vorig jaar won Lewis Hamilton de openingsrace. Zal hij dit kunnen herhalen? Of lukt het de wereldkampioen van 2021, Max Verstappen, om de race te winnen? En zoals eerder vermeld lijkt ook Ferrari heel snel.

Het belooft weer een interessant seizoen te worden. Bij de kwalificatie op zaterdag weten we pas hoe het er echt voor staat. Uiteraard gaan we weer een seizoen lang de pole gokken! Ook voor nu weer veel succes met gokken :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 18 maart 10:15 CET

Bahrain International Circuit:



Eerder gereden poles in Bahrein:

2021: 1:28.997, Max Verstappen - Red Bull
2020: 1:27.264, Lewis Hamilton - Mercedes
2019: 1:27.866, Charles Leclerc - Ferrari
2018: 1:27.958, Sebastian Vettel - Ferrari


Kwalificatieband:




Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.


Charrel

#2
1:29.681

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1


Breaktest

#5
1:31.256
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

FolkertE


Henk1987

#7
1:30.445

Breaktest

De kop is eraf. Geen Pole voor Max, wel front row. En hier gelijk al weer twee dissidenten, Charrel hier, en FolkertE bij de andere competitie.
De deadline was om 10.15 heren, stond in vet afgedrukt. Wat moeten we nou met jullie aan?
Welnu, omdat we al zo met zo weinig zijn, zijn naamgenoot de pole pakte, en Charrel een prijsje (?) ter beschikking gaat stellen, zou ik zeggen, nou vooruit, hand over het hart, gooi maar in de categorie Eens maar nooit meer.

289   Henk1987
231   Breaktest
218   BMW.WilliamsF1
213   Charrel
205   Robbert65
178   FolkertE
172   Mickey
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sphinx

Ook deze compleet verslapen. Snif. Maandag mag ik bij negatieve zelftest uit isolatie. Ik ga een potje janken en GT7 weer oppakken
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Breaktest op 19 maart 2022 - 17:50:17
De deadline was om 10.15 heren, stond in vet afgedrukt. Wat moeten we nou met jullie aan?

Iedereen was toch op tijd? :)

Charrel

My bad! Ik had hem nog aangepast, ik denk net voor VT1? Had de tekst niet gelezen haha  :o

BMW.WilliamsF1

Oja, maar goed, de tijden van de F2 en F3 kon je de 1e race toch niks mee. Dat waren de zelfde auto's van vorig jaar.