Verstappen's bandenstrategie voor zondag 28-8-16 in Spa Francorchamps

Gestart door Robbert65, 27 augustus 2016 - 21:10:18

« vorige - volgende »

Robbert65

Welke bandenstrategie moet Max kiezen? En wat kan hij verwachten van zijn concurrenten.

Hier alle info:
http://www.gppits.net/nieuws/gp_belgie_bandenstrategie/

Wat is de juiste keuze?

1. Gaat Max wisselen in pitstop 1 naar medium of naar soft?
2. gek eigenlijk, dat max geen meter reed in FP3 maar net zoveel gebriukte sets heeft als de rest, als Ricciardo...
3. Gaat iedereen nou de strategie van Max volgen? Hij moet in ieder geval als eerste naar binnen nu hij de enige is die op rood start.
4. op welke plek gaat Max terugkomen als hij na zijn pitstop de baan weer oprijdt?
5. Gaan we ervan uit, dat hij de leiding pakt op rood, meteen vanaf de start?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Waar hij ook uitkomt, hij zal altijd wat verkeer krijgen na zijn eerste stop. Dus moet hij naar medium. Voor de rest zou ik geen voorspellingen durven maken, dat is echt nattevingerwerk.

't Is ongewoon warm voor een GP van België dus vandaar dat je hoort dat de supersoft het maar 3 rondjes uithoudt. Zondag wordt wel gevoelig kouder dan zaterdag.

Mickey

Naar binnen in ronde zeven of zo, moet lukken. Dan een seconde of tien op Rosberg, wissel naar softs, terugkomen op P4. Stint van 15, weer naar p1 en afsluiten op mediums.

Sabai

Ik denk dat hij voor 2x soft gaan aangezien hun racepace daarop het beste was van iedereen.Medium kan ook maar niemand heeft er nog op gereden in de top. Daar is dus weinig data van .

Robbert65

Citaat van: Spanje_2016 op 28 augustus 2016 - 11:07:57
Ik denk dat hij voor 2x soft gaan aangezien hun racepace daarop het beste was van iedereen.Medium kan ook maar niemand heeft er nog op gereden in de top. Daar is dus weinig data van .
Nou, iedereen heeft met Mediums gereden  natuurlijk, in de vrije trainingen. check it out: http://www.gppits.net/nieuws/gp_belgie_bandenkeus_per_rijder/
iedereen had /mediums, tussen de 1 en de 4 sets. Alleen Ferrari heeft ze links laten liggen dit weekend.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel