Wie wordt op oudejaarsavond GPPITS.NET PERSOON van het jaar 2015

Gestart door Robbert65, 24 december 2015 - 18:28:03

« vorige - volgende »

Wie moet volgens jou GPPITS persoon van het jaar 2015 worden?

Frederico Gastaldi, voor het boven water houden van Team Lotus
1 (3.7%)
Stoffel Vandoorne, voor uitzonderlijke prestaties in GP2
10 (37%)
Jules Bianchi, ter nagedachtenis
4 (14.8%)
Bernie Ecclestone, voor het oplossen van de Red Bull crisis
2 (7.4%)
Jos Verstappen, voor zijn werk als trainer/coach en boegbeeld van autosport voor Nederland
3 (11.1%)
Max Verstappen, van meest bekritiseerde tot meest bewierookte debutant
5 (18.5%)
Stephen Fitzpatrick, voor het redden van Manor Marussia met privékapitaal
1 (3.7%)
Sergio Marchionne, voor het zonder aanziens des persoons opschudden van de Ferrari-organisatie
1 (3.7%)
Maurizio Arrivabene, voor het uitvoeren van een effectieve reorganisatie bij Ferrari
0 (0%)
Lewis Hamilton, wegens glansrijk winnen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 27

Poll gesloten: 31 december 2015 - 22:00:34

Robbert65

GPPITS.NET roept op oudejaarsdag 2015 de GGPITS.NET persoon van het jaar 2015 uit.

Hierover lees je meer in het nieuwsbericht op de voorpagina van de site. Deze poll is open tot en met 31 december 2015 22:00. Direct daarna wordt de winnaar bekend gemaakt op de voorpagina van GPPITS.NET middels een nieuwsbericht. De redactie heeft na uitgebreid beraad de in de poll genoemde kopstukken uit de autosport genomineerd. De volgorde waarin de nominaties zijn geplaatst in de poll verraad niets over voorkeuren of aantal stemmen in de redactievergadering en is dus volstrekt willekeurig. 

De motivatie van de nominaties vind je http://www.gppits.net/nieuws/wie_wordt_gppits.net_persoon_van_2015/ op de nieuwspagina.

Zegt het voort! Help ons om zoveel mogelijk stemmen te vergaren door de link van deze poll te kopiëren en te twitteren en/of te delen met je Facebook vrienden.

De GPPITS.NET PERSOON VAN 2015 krijgt van ons een oorkonde. Voor de toekomende jaren zoeken we sponsors om de prijs meer inhoud te geven.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Mijn stem ging niet naar Max Verstappen, maar naar Bernie Ecclestone. Max is een enorme versterking voor F1 en daar is iedereen het over eens, maar Bernie Ecclestone is in mijn ogen de man die de boel alweer bijeen wist te houden tijdens een indringende crisis die onze liefhebberij volledig naar de knoppen had kunnen helpen op middellange termijn. Wij zouden hem allemaal op onze blote knieën moeten danken. Maar goed, het is Kerstavond, dan doen wij andere dingen op onze blote knieën natuurlijk. Dan danken wij anders. Dus vraag ik jullie: Stem morgen. En stem bij voorkeur op Bejaarde Bernie, de man die alles deed voor het behoud van Formule 1 in de nabije en verdere toekomst wat hij kon in 2015.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Ik dacht even dat dit over forummers ging. In dat geval had ik op Perton gestemd. Nu denk ik er nog even over na.

Robbert65

Je stem is desalniettemin gehoord Jehoentelaar. Ik mis hem ook, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn om gewaardeerd te worden. Geef het wat tijd?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Bianchi. Dit jaar zou zijn jaar worden. Toen hij stierf gaf Vettel toe dat hij naar Ferrari zou komen. Iets wat ik al een tijd riep en waarop ik vurig hoopte. Een ongelukkige crash met de dood als gevolg stond dat geluk in de weg. Natuurlijk maakt het vertrek van Perton minstens zoveel indruk maar desalniettemin heb ik gekozen voor Bianchi.

Moge hij in vrede rusten.


Miguel

Citaat van: Jehoentelaar op 24 december 2015 - 22:23:51
Ik dacht even dat dit over forummers ging. In dat geval had ik op Perton gestemd. Nu denk ik er nog even over na.

Perton inderdaad. De enige die hier nog een beetje met fatsoenlijke argumenten in discussies kon aankomen.
Peace out yo.

reny46



  Ik heb op Jos Verstappen gestemd. Er zijn maar weinig mensen die zich realiseren wat Jos voor de autosport en Formule 1 betekend. En dan , de manier waarop hij zijn zoon Max heeft gecoached . Zich zelf helemaal weg cijferen voor de carrière van Max. En hoe ! Heel Nederland is weer F1 fan. zeker , Max moet het doen in de bolide , maar zonder zijn papa was hij hier nooit zo snel gekomen. Een dikke pluim voor Jos .Max heeft al meerdere awards gewonnen , Nu respect voor Jos

Wings

Jos heeft het ook meer dan prima gedaan. Tegen de verwachting van velen in.

Robbert65

Citaat van: reny46 op 25 december 2015 - 10:53:17


  Ik heb op Jos Verstappen gestemd. Er zijn maar weinig mensen die zich realiseren wat Jos voor de autosport en Formule 1 betekend. En dan , de manier waarop hij zijn zoon Max heeft gecoached . Zich zelf helemaal weg cijferen voor de carrière van Max. En hoe ! Heel Nederland is weer F1 fan. zeker , Max moet het doen in de bolide , maar zonder zijn papa was hij hier nooit zo snel gekomen. Een dikke pluim voor Jos .Max heeft al meerdere awards gewonnen , Nu respect voor Jos
Dank Reny, voor je inbreng en welkom hier. je kunt je als je het leuk vind hier even voorstellen: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.0.html
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

fastlane

Weet eigenlijk niet of je als redactielid stemmen haha  :) maar die van mij gaat naar Jos Verstappen.

Namens de gehele GPPits crew iedereen fijne dagen.

Tessa

Mijn "twelve points, douze points" (maar dan zonder liedje) gaan naar Max Verstappen, hij is tenslotte toch degene die ervoor gezorgd heeft dat ik dit jaar alle F1 races heb gezien EN het nog leuk bleef vinden ook  ;)

Robbert65

Citaat van: john op 25 december 2015 - 12:31:48
Weet eigenlijk niet of je als redactielid stemmen haha  :) maar die van mij gaat naar Jos Verstappen.

Namens de gehele GPPits crew iedereen fijne dagen.

Wel zeker zullen redactieleden stemmen :-) Fijne dagen, ook zo!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Jos uiteraard. Hij heeft ontzettend veel gedaan om  van Max een flitsende coureur te maken...

Groet,

C.G. de Beaufort

Fabian

Mijn stem gaat naar Bianchi. Reden daarvoor is terug te lezen in het artikel.

Franky R.

Mijn nominaties betroffen Marchionne en Arrivabene [blijft een prachtige naam], maar als ik moet kiezen kies ik voor Sergio