Round 14: Korean Grand Prix, Korea International Circuit

Gestart door Maikel0230, 23 september 2013 - 20:31:09

« vorige - volgende »

Maikel0230



Baan: Korea International Circuit
Baanlengte: 5.615
Raceafstand: 55 rondes, 309.155 km

Vrijdag 4 oktober
VT1   03:00 - 04:30
VT2   07:00 - 19:30

Zat 5 oktober
VT3   04:00 - 05:30
Qua   07:00

Zon 6 oktober
Race   08:00

Winnaar 2012: Sebastian Vettel, Red Bull Racing

Snelste ronde: 1:39.605 -  (2011, Red Bull Racing)


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Hahahahaha,


Alvast begonnen Maikel? Ik zal h'm 'sticky' maken voor je... ;)

Fabian


Maikel0230

#3
Citaat van: Fabian op 23 september 2013 - 20:39:54
Ik kan niet wachten

:-\  :-\  :-\

Een mens mag blijven hopen maar in deze instantie heeft het schip de haven verlaten >:( >:(

Citaat van: Franky R. op 23 september 2013 - 20:34:23
Hahahahaha,


Alvast begonnen Maikel? Ik zal h'm 'sticky' maken voor je... ;)

Ik hoop nog wat actie te zien dus ik blijf positief nog wat leuke races te zien maar geen gevecht voor het WK. Ik hoop dat Ferrari nog eens kan toeslaan, bv. bij een een verregende race of zo.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Vreemd, volgens mij reden we dit weekend in Singapore als ik naar de datums kijk....???  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 21:32:18
Vreemd, volgens reden we dit weekend in Singapore als ik naar de datums kijk....???  ;)

Fixed! Ik kopieer altijd de algemene lay-out uit het vorige topic en ben domweg vergeten dat datums aan te passen. De rest zou wel moeten kloppen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 23 september 2013 - 21:56:35
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 21:32:18
Vreemd, volgens reden we dit weekend in Singapore als ik naar de datums kijk....???  ;)

Fixed! Ik kopieer altijd de algemene lay-out uit het vorige topic en ben domweg vergeten dat datums aan te passen. De rest zou wel moeten kloppen.

Maakt niet uit joh, het viel me gewoon op. Verder weer bedankt voor de altijd nuttige aankondiging [geldt ook voor anderen die zich hiervoor opwerpen] :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Ik ga wel kijken, maar verwacht er niks van. Gelukkig komt dat weekend F1 2013 uit  :)

Arthur

Hoezo zou ik niet kijken? Dat zou de 1e race in ..... jaar zijn. Nee, hoe saai de afgelopen races ook waren blijf ik kijken. Wellicht niet live [verhinderd] dan toch wel opnemen en naderhand 'live' kijken [uiteraard zonder de uitslag te kennen]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Vroeg op de ochtend is mooi, dan schopt het mijn weekend niet in de war. Misschien kijk ik even, maar het heeft geen prioriteit meer.

robbert

voorlopig heeft het mijn prioriteit niet meer :) Vier dit weekend mijn vrijgezellenfeest om de week daarna te trouwen. Dus 2 zondagen dat ik de f1 niet live zal kijken. Weet ondertussen wat gedaan in mijn 3 dagen huwelijksverlof  ;)

Arthur

Citaat van: robbert op 23 september 2013 - 23:04:32
voorlopig heeft het mijn prioriteit niet meer :) Vier dit weekend mijn vrijgezellenfeest om de week daarna te trouwen. Dus 2 zondagen dat ik de f1 niet live zal kijken. Weet ondertussen wat gedaan in mijn 3 dagen huwelijksverlof  ;)

Nou, veel plezier dan zovast en een mooie bruiloft en veel geluk straks in het gehuwde leven ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 23:06:35
Citaat van: robbert op 23 september 2013 - 23:04:32
voorlopig heeft het mijn prioriteit niet meer :) Vier dit weekend mijn vrijgezellenfeest om de week daarna te trouwen. Dus 2 zondagen dat ik de f1 niet live zal kijken. Weet ondertussen wat gedaan in mijn 3 dagen huwelijksverlof  ;)

Nou, veel plezier dan zovast en een mooie bruiloft en veel geluk straks in het gehuwde leven ;)

dank je wel ;)
En laat nu wel toevallig ons thema van het trouwfeest, f1 zijn  :D

Arthur

Citaat van: robbert op 23 september 2013 - 23:10:04
Citaat van: Arthur op 23 september 2013 - 23:06:35
Citaat van: robbert op 23 september 2013 - 23:04:32
voorlopig heeft het mijn prioriteit niet meer :) Vier dit weekend mijn vrijgezellenfeest om de week daarna te trouwen. Dus 2 zondagen dat ik de f1 niet live zal kijken. Weet ondertussen wat gedaan in mijn 3 dagen huwelijksverlof  ;)

Nou, veel plezier dan zovast en een mooie bruiloft en veel geluk straks in het gehuwde leven ;)

dank je wel ;)
En laat nu wel toevallig ons thema van het trouwfeest, f1 zijn  :D

Dan hoort een race er toch bij ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

#14
Citaat van: robbert op 23 september 2013 - 23:04:32
voorlopig heeft het mijn prioriteit niet meer :) Vier dit weekend mijn vrijgezellenfeest om de week daarna te trouwen. Dus 2 zondagen dat ik de f1 niet live zal kijken. Weet ondertussen wat gedaan in mijn 3 dagen huwelijksverlof  ;)
Gefeliciteerd! Wie is de ongelukkige... ;D ;D ;D


Geintje, niet te veel drinken en geen 'Hang Over'-toestanden...Robbert! ;)