Round 4: Bahrain International Circuit

Gestart door Super Seb, 16 april 2013 - 14:55:03

« vorige - volgende »

GP Bahrain 2013 - Wie gaat er met de zege vandoor?

Alonso
9 (39.1%)
Massa
1 (4.3%)
Vettel
5 (21.7%)
Webber
1 (4.3%)
Hamilton
1 (4.3%)
Rosberg
0 (0%)
Kimi
6 (26.1%)
Grosjean
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Super Seb


19 apr 2013
09:00-10:30 VT1
13:00-14:30 VT2

20 apr 2013       
10:00-11:00 VT3
13:00-14:00 Q1,2,3

21 apr 2013
14:00 Race

Zien we een eerste zege dit seizoen voor Mercedes, een Multi-21 bij Red Bull, Ferrari on fire of toch weer een ijskoude zege voor Kimi? Roept u maar......



Ben zo vrij geweest de tijden tot te voegen en het topic sticky te maken ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Nou eh... ik ga voor Alonso dan maar. Beetje simpel gedacht natuurlijk: snelste vorige week, dus zal hij dat nu ook wel zijn, maar soms zijn simpele gedachten de juisten.

Kootje

Kimi

Vorig jaar was hij er al dichtbij, dit jaar is voor hem.

Edwin90

TUURLIJK NIET! Ik wil een vijfde winnaar! We gaan dit jaar gewoon voor 8 winnaars in 8 races!  ;) Het wordt Hamilton dus.  :D


Gerard

Kimi, met neus deze keer ;)

Ben wel heel benieuwd naar de bandenslijteage..
Het lijkt erg warm te worden in de zandbak, dus het zal wel weer zeuren worden
http://www.myweather2.com/Motor-Racing/Bahrain/Sakhir-Circuit.aspx?sday=5

rafael25

Deze weekend  teams  beschikken nu in Bahrein over medium en hard. Goed nieuws voor Red Bull Racing en Mercedes GP.

Iceman2012

Tja lastig, als je naar afgelopen weekend kijkt zou je zeggen; Alonso. Als je naar vorig jaar kijkt zou je zeggen Vettel. Maar Kimi werd zowel afgelopen weekend als vorig jaar 2e. Het circuit schijnt een heel andere karakteristiek te hebben als China, de nadruk zou hier meer liggen op de achterkant van de auto, wat volgens Horner RBR beter zou moeten liggen. Maar goed, Ferrari (Alonso) lijkt momenteel de sterkste te zijn.

Dus ik hou het toch maar op Alonso, er vanuit gaande dat ik niet 2x achter elkaar de goede winnaar kan voorspellen ;)

Super Seb

@Kootje, zal het onthouden voor de volgende keer! Tnx!

On-topic: Hamilton/Rosberg zou mooi zijn. Wie van de twee is me om het even. Het zou gewoon mooi zijn om weer een andere winnaar te zien net als vorig jaar. Echter toch op Vettel een stem uitgebracht aangezien ik RBR toch als sterkste verwacht. Vettel, Hamilton, Alonso lijkt me een prima podium voor Bahrain.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: Edwin90 op 16 april 2013 - 16:03:33
TUURLIJK NIET! Ik wil een vijfde winnaar! We gaan dit jaar gewoon voor 8 winnaars in 8 races!  ;) Het wordt Hamilton dus.  :D

Een vijfde winaar? Dat is inderdaad nog nooit voorgekomen na vier races.

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 16 april 2013 - 16:48:30
Citaat van: Edwin90 op 16 april 2013 - 16:03:33
TUURLIJK NIET! Ik wil een vijfde winnaar! We gaan dit jaar gewoon voor 8 winnaars in 8 races!  ;) Het wordt Hamilton dus.  :D

Een vijfde winaar? Dat is inderdaad nog nooit voorgekomen na vier races.

Webber is voor mij een morele winnaar  :D


Oké, oké, je hebt gelijk.  ;)

robbert

ik zou het nu niet weten. Ik denk dat ferrari sterk voor de dag kan komen, maar redbull en mercedes mag men ook niet afschrijven. Zo wordt raikkonen de underdog ;)

0634

Ik denk dat Raikkonen meer kans heeft dan Mercedes om eerlijk te zijn.

robbert

Citaat van: Jeroen op 16 april 2013 - 17:12:35
Ik denk dat Raikkonen meer kans heeft dan Mercedes om eerlijk te zijn.

ja mijn gevoel gaat ook uit naar raikkonen, hij kan het best om met de banden

Fabian