Wie o wie voor Force India?

Gestart door Fabian, 10 februari 2013 - 12:51:41

« vorige - volgende »

Wie pakt het laatste vrije F1 stoeltje?

Jules Bianchi
Adrian Sutil
Jaime Alguersuari
Narain Karthikeyan
Iemand anders nl...

Fabian

Er is nog een stoeltje over in de Formule 1 wereld. Force India zoekt nog steeds een tweede rijder naast Paul di Resta. Wie o wie gaat het worden?

Enzo

Ben bang dat het Bianchi gaat worden.
Ik hoop op Sutil om eerlijk te zijn...

SDG

Citaat van: Enzo op 10 februari 2013 - 13:07:21
Ben bang dat het Bianchi gaat worden.
Ik hoop op Sutil om eerlijk te zijn...

En ik hoop dat het Karthikeyan NIET wordt...

SanderD

Citaat van: Enzo op 10 februari 2013 - 13:07:21
Ben bang dat het Bianchi gaat worden.
Ik hoop op Sutil om eerlijk te zijn...

Ik zou Sutil ook graag zien rijden.

0634

Citaat van: SDG op 10 februari 2013 - 13:16:54
Citaat van: Enzo op 10 februari 2013 - 13:07:21
Ben bang dat het Bianchi gaat worden.
Ik hoop op Sutil om eerlijk te zijn...

En ik hoop dat het Karthikeyan NIET wordt...
Dit dus. Maar ik vrees toch echt dat het beslist gaat worden door de grootste portemonnee. Ze hebben geld nodig.

Kootje

Das 'n moeilijke.

Indien er niet naar budget gekeken word geef ik 'n come-back van Sutil de grootste kans. Alguersuari heb ik, behalve dan dat hij zelf repte over 'n al getekend contract bij 'n competatief team, nog niet in verband gebracht zien worden met FI en Bianchi is al eerder te licht bevonden, al deed hij 't tijdens de test op het eerste gezicht zo slecht nog niet. Maar ik gok op Senna, want die heeft naar mijn weten het grootste budget. Nu Mallya in financieel zwaar weer zit zal dat denk ik toch de doorslaggevende factor worden.

Fabian

Senna heeft een contract getekend bij Aston Martin dus dat lijkt me niet. Of hij moet het allebei gaan combineren.

Ik denk dat ze bij Force India gaan kiezen voor de man met de meeste centjes. Wat dat betreft is Karthikeyan een grote kanshebber. Ik weet niet wat de rest meeneemt.

Kootje

Citaat van: Fabian op 10 februari 2013 - 13:47:30
Senna heeft een contract getekend bij Aston Martin dus dat lijkt me niet. Of hij moet het allebei gaan combineren.

Oke .... dat wist ik niet. Het combineren van z'n job bij Aston Martin (LeMans series? ???) en Formule 1 lijkt me niet haalbaar, dus in dat geval zal 't Senna idd niet worden.


CitaatIk denk dat ze bij Force India gaan kiezen voor de man met de meeste centjes. Wat dat betreft is Karthikeyan een grote kanshebber. Ik weet niet wat de rest meeneemt.

Dat denk ik dus ook, vandaar dat ik op Senna gokte. Nu die van de markt is maakt Narain wel kans ja. Kan hij eindelijk laten zien wat hij echt waard is.

Jehoentelaar

Karthikeyan in een Force India kan, mits de auto goed gaat, wel een boost zijn voor de Indian Grand Prix.

Vraag over die Indiër, trouwens. Ik kan van hem behalve z'n HRT-tijd en wat races in de A1GP weinig herinneren. Heeft hij wel eens leuk gepresteerd?

0634

Hij presteert het steeds weer om een stoeltje te bemachtigen... of bedoel je dat niet?

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 10 februari 2013 - 14:25:26
Karthikeyan in een Force India kan, mits de auto goed gaat, wel een boost zijn voor de Indian Grand Prix.

Vraag over die Indiër, trouwens. Ik kan van hem behalve z'n HRT-tijd en wat races in de A1GP weinig herinneren. Heeft hij wel eens leuk gepresteerd?
Zeker weten dat die gozer iets gepresteerd heeft. Hij heeft in alle klassen waarin hij heeft meegedaan een race gewonnen op de F1 na. Dus geef die gozer een goede Force India en je wint gegarandeerd!

Kootje

Citaat van: Fabian op 10 februari 2013 - 15:27:28
Zeker weten dat die gozer iets gepresteerd heeft. Hij heeft in alle klassen waarin hij heeft meegedaan een race gewonnen op de F1 na. Dus geef die gozer een goede Force India en je wint gegarandeerd!

Mwah Fabian ..... niet overdrijven hé. Hij heeft weliswaar in bijna alle klasses gewonnen, maar niet in alle en ook lang niet ieder jaar.
Z'n belangrijkste wapenfeiten op 'n rij:

'94  Brits Formule Ford winter series       kampioen
'96  Formula Asia International Series     kampioen
'99  Brits Formule 3                               winst in Groot Brittannië (2x)
'00  International F3                              winst in België (2x) en de Korean Super-Prix.
'04  Superfund World Series                   winst in Spanje en Frankrijk
'07  A1 GP                                            winst in China
'08  A1 GP                                            winst in Groot Brittannië
'10  Superleague Formula                      winst in Groot Brittannië

Voor de volledigheid ook nog even z'n F1 historie:

'01  Formule 1 test voor Jaguar en Jordan
'03  Formule 1 test voor Minardi
'04  Formule 1 racecontract bij Minardi wat door 'n gebrek aan sponsoring niet doorging
'05  Formule 1 racecoureur bij Jordan - 5 punten dankzij 'n 4e plaats in de farce die men ook wel de USA GP noemt
'06  Formule 1 testcoureur bij Williams
'07  Formule 1 testcoureur bij Williams
'11  Formule 1 racecoureur bij HRT
'12  Formule 1 racecoureur bij HRT
'13  Formule 1 racecoureur bij Force India? ???     

Overigens is het voor hem te hopen dat Brands Hatch voortaan de Britse GP mag verzorgen. Al zijn Britse overwinningen vonden daar plaats.

Kootje

BTW: Heb m'n stem gewijzigd in Sutil nu ik weet dat Senna bij Aston Martin aan de bak gaat.

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 10 februari 2013 - 15:21:15
Hij presteert het steeds weer om een stoeltje te bemachtigen... of bedoel je dat niet?
Is ook een prestatie. :D

Franky R.

Was best verrast dat Narain toch weer in beeld komt bij FI. Blijkt dat alle geruchten over geldtekort steeds meer 'body' krijgen. Anders hadden ze Sutil toch allang een contract gegeven? Ik tweijfel nog wel over Karthikeyan, want elkaar kreeg je te horen dat zijn sponsors of een sponsor nog niet had betaald.


We zullen het zien, maar ik zou er mijn geld niet op zetten [Fabian!]... ;D



Ik blijf erbij; Force India gaat ons een negatieve verrassing voorschotelen. Let wel, Di Resta is nog steeds niet bevestigd en er is budget nodig, ondanks alle stoere taal over investeringen.


Maar leuk voor Fabian, indien Narian weer een zitje weet te bemachtigen... :P
;)