Massa Blijft

Gestart door jende, 16 oktober 2012 - 18:16:15

« vorige - volgende »

jende



robbert

ja, hopelijk heeft hij in 2013 terug geen slechte seizoenstart, of er gaan weer geruchten rond dat hij vervangen zal worden

Figge

Dat zat eraan te komen natuurlijk...
Prima voor hem en ook voor Ferrari (lees Alonso). Ze hebben een overduidelijke 2e viool behouden... Jammer voor het silly season... Die verloopt nu minder spectaculair... Geen verder stoelendans ben ik bang...

Edwin90

Goede keuze, er zijn weinig rijders nog op de markt die goed genoeg zijn voor Ferrari (teminste, als je een Perez al niet wilt inlijven blijven er weinig over die het dan wel zouden kunnen).

En dan in 2014 Vettel in die wagen?  :)

Figge

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk... Op dit moment althans...
Maar stel Vettel wordt WK dit jaar, en ook in 2013... Maar Massa geeft volgend jaar Alonso regelmatig klop... Zoals ie dat ook deed met Kimi...
We weten allemaal hoe het met Kimi afliep bij Ferrari...
In 2014 Massa als 2e man achter Vettel... Mijn fantasie slaat alweer helemaal op hol...

Jehoentelaar

Citaat van: Figge op 16 oktober 2012 - 20:21:55
In 2014 Massa als 2e man achter Vettel... Mijn fantasie slaat alweer helemaal op hol...
Ja nogal. :D

meatball

Als Massa Alonso regelmatig verslaat dan gaat dat met Vettel zeker gaan en hoeft hij geen 2e man te zijn.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: Figge op 16 oktober 2012 - 20:21:55
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk... Op dit moment althans...
Maar stel Vettel wordt WK dit jaar, en ook in 2013... Maar Massa geeft volgend jaar Alonso regelmatig klop... Zoals ie dat ook deed met Kimi...
We weten allemaal hoe het met Kimi afliep bij Ferrari...
In 2014 Massa als 2e man achter Vettel... Mijn fantasie slaat alweer helemaal op hol...
Verschil is dat Alonso niet gedemotiveerd is, zoals Kimi wel was. En Alonso is denk ik toch wat beter dan Kimi. IIG, beter dan de Kimi nu, want Kimi van nu is wel erg gegroeid.

Welkom terug Meatball. Ben Rosalie aan het opvoeden om zelfde rijder als ik fan zijn dus maak je borst maar nat  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 16 oktober 2012 - 20:11:36
Goede keuze, er zijn weinig rijders nog op de markt die goed genoeg zijn voor Ferrari (teminste, als je een Perez al niet wilt inlijven blijven er weinig over die het dan wel zouden kunnen).
[size=78%] [/size] :)
Hulkenberg vond ik wel een 'nette' keuze voor de tweede Ferrari...Maar die gaat naar Sauber.


En om even te 'roddelen'...Het viel mij op dat Massa werd bevestigd, nadat diverse media oa. de BBC meldden dat Hulk naar Sauber ging? ???


M.a.w.; Ik ben nu nieuwsgierig naar de werkelijke kansen voor Hulk om vanaf 2013 voor Ferrari uit te komen?



gloudiesaurus

Zat eraan te komen, laatste GP's ging Massa ook beter. Ben benieuwd of dat kan doorzetten.

Massa is overigens wel echt de tweede viool naast Alonso, maar hij zal Alonso ook moet helpen door bij de concurrentie punten weg te snoepen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2012 - 23:32:12
Zat eraan te komen, laatste GP's ging Massa ook beter. Ben benieuwd of dat kan doorzetten.

Massa is overigens wel echt de tweede viool naast Alonso, maar hij zal Alonso ook moet helpen door bij de concurrentie punten weg te snoepen.
Dat zeker, maar de punten wegsnoepen gaat nogal moeilijk, als je op pad wordt gestuurd met [naar het schijnt] experimentele onderdelen of een andere strategie?


Dan vragen ze bij Ferrari IMHO gewoon te veel van Massa.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2012 - 23:32:12
Zat eraan te komen, laatste GP's ging Massa ook beter. Ben benieuwd of dat kan doorzetten.

Massa is overigens wel echt de tweede viool naast Alonso, maar hij zal Alonso ook moet helpen door bij de concurrentie punten weg te snoepen.
Dat laatste doet ie helaas niet.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 16 oktober 2012 - 23:38:19
Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2012 - 23:32:12
Zat eraan te komen, laatste GP's ging Massa ook beter. Ben benieuwd of dat kan doorzetten.

Massa is overigens wel echt de tweede viool naast Alonso, maar hij zal Alonso ook moet helpen door bij de concurrentie punten weg te snoepen.
Dat laatste doet ie helaas niet.

Tot op heden niet, maar de laatste GP's zie ik wel een stijgende lijn...
Als hij weer op niveau komt van voor zijn ongeval dan moet hij dat wel kunnen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Die steigende lijn had hij vorig seizoen ook toen z'n zitje ter discussie kwam.
We weten allemaal hoe het ging toen z'n contract eenmaal verlengd was.