Round 9: The British Grand Prix, Silverstone

Gestart door Enzo, 04 juli 2012 - 23:12:45

« vorige - volgende »

Enzo



6 jul 2012
11:00-12:30 Eerste vrije training
15:00-16:30 Tweede vrije training

7 jul 2012
11:00-12:00 Derde vrije training
14:00-15:00 Kwalificatie

8 jul 2012
14:00 Race


http://www.weeronline.nl/Europa/Groot-Brittannie/Silverstone/4174831

Fabian

Eerlijk gezegd ben ik meer een fan van het Silverstone voor de verandering, maar goed. Ben benieuwd naar de race aangezien de weersverwachting is dat het gaat regenen. Dat kan een leuke race opleveren.

robbert

hopelijk geen stortbuien, of we krijgen weer van die sc fasen en waarschijnlijk terug rode vlaggen

Fabian

Citaat van: robbert op 04 juli 2012 - 23:36:32
hopelijk geen stortbuien, of we krijgen weer van die sc fasen en waarschijnlijk terug rode vlaggen
Het liefst geen stortbuien tijdens de race, maar daarvoor mag best van mij. Onder de race ook nog een klein buitje en Ferrari spint weer aan alle kanten van de baan... :P

Fabian

Overigens lees ik net deze tweet van James Allen:
James Allen ‏@Jamesallenonf1
#f1 OMG- seen weather forecast on BBC TV- huge rain predicted for Friday in middle of England. Practice at Silverstone could be affected


gloudiesaurus

Het zal ook eens niet, Silverstone zonder regen!

Wisten jullie trouwens dat het vliegveld van Silverstone tijden de race-day het drukste ter wereld is? Voornamelijk door de helicopters met de VIP's....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 05 juli 2012 - 00:09:54
Wisten jullie trouwens dat het vliegveld van Silverstone tijden de race-day het drukste ter wereld is? Voornamelijk door de helicopters met de VIP's....
Nope dat wist ik niet. Leuk weetje Peter!

robbert

#8
Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juli 2012 - 23:42:18
Citaat van: robbert op 04 juli 2012 - 23:36:32
hopelijk geen stortbuien, of we krijgen weer van die sc fasen en waarschijnlijk terug rode vlaggen
Het liefst geen stortbuien tijdens de race, maar daarvoor mag best van mij. Onder de race ook nog een klein buitje en Ferrari spint weer aan alle kanten van de baan... :P

ja of, dat hamilton en maldonado elkaar weer tegenkomen, en dat hamilton deze keer maldonado van de baan tikt, en zo hamilton een paar races geschorst word. En dat er weer iets illegaals gevonden is bij redbull en zodanig dat zij ook voor de rest van het seizoen gediskwalificeerd zijn. Zo kan Alonso zijn voorsprong uitbreiden :P :D

SDG

Een vraagje tussendoor: het oude ciruitgedeelte tussen Abbey en Brooklands, dat sedert 2010 niet meer bereden wordt, ligt dat er nog steeds gewoon of is dat opgebroken? En zo ja, weet er iemand of dit soms nog gebruikt wordt bij bepaalde gelegenheden?

Edwin90

Volgens mij ligt het er nog steeds, heb echter geen idee of het nog gebruikt wordt.

Vind het nieuwe gedeelte maar niets, snap nog steeds niet dat ze zo'n briljante bocht als Bridge uit het circuit kunnen halen. Voor het nieuwe pit complex was het niet nodig geweest aangezien de baan nu naar rechts loopt waar het vroeger naar links liep. Jammer!

Gerard

Er wordt regen voorspeld voor het weeken!! ;D

TheIceman

Helaas zit ik het hele weekend in Barcelona (zo helaas is dat niet, maar toch, een race is een race)! :(
Hopen dat er genoeg tv's hangen in de café's daar om een glimp mee te kunnen krijgen en dan bij thuiskomst maar terugkijken...

Go Kimi!

Gerard

Ik kan ook niet live kijken Luc.. ik zit  niet met een koud drankje in het zonnige Barcelona,maar in een plakkerige dansschool voor een uitvoering van dochterlief..
Opnemen is voor mij de enige optie...

Anyway...
Volgens mij ligt het " oude deel van het circuit er ook nog, en wordt het nog wel gebruikt voor nationale races, maar zeker weten doe ik het niet...

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 05 juli 2012 - 09:40:36
Volgens mij ligt het er nog steeds, heb echter geen idee of het nog gebruikt wordt.

Vind het nieuwe gedeelte maar niets, snap nog steeds niet dat ze zo'n briljante bocht als Bridge uit het circuit kunnen halen. Voor het nieuwe pit complex was het niet nodig geweest aangezien de baan nu naar rechts loopt waar het vroeger naar links liep. Jammer!


Ik zal wel weer in het verleden hangen, maar als ik een luchtfoto van Silverstone bekijk...Ik snap niet echt hoe ze zo'n mooi circuit zo hebben kunnen verkloten! Eerst Hockenheim, nu Silverstone! >:(