Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Mark F1gge op 08 juli 2012 - 10:10:40
In 2013 verandert er waarschijnlijk slechts 1 positie bij de topteams.
Mogelijk Schumacher. Thats it, denk ik.
Fixed.

Edwin90

Als Massa zo door doet weet ik nog niet wat er gaat gebeuren. Het is geen gevaar voor Alonso en hij pikt hier en daar lekker wat puntjes weg...als de auto wat beter wordt is hij denk ik dé ideale tweede man.

Enzo

Citaat van: Ńiels op 09 juli 2012 - 03:19:57
Citaat van: Mark F1gge op 08 juli 2012 - 10:10:40
In 2013 verandert er waarschijnlijk niemand van positie bij de topteams.
Thats it, denk ik.
Fixed.

Fixed... ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 08 juli 2012 - 08:35:27
http://www.gppits.net/nieuws/webber_lijkt_op_contractverlenging_af_te_stevenen/

Red Bull zou gek zijn om hun eerste rijder te verruilen. ;) Hoe dan ook, ik zie Webber niet naar Ferrari gaan.

KVDracer

Citaat van: Wizard op 09 juli 2012 - 13:29:40
Citaat van: Jeroen op 08 juli 2012 - 08:35:27
http://www.gppits.net/nieuws/webber_lijkt_op_contractverlenging_af_te_stevenen/

Red Bull zou gek zijn om hun eerste rijder te verruilen. ;) Hoe dan ook, ik zie Webber niet naar Ferrari gaan.

En het is bevestigd. Webber blijft bij RedBull volgend jaar. Veel zie ik volgend jaar dan ook niet verschuiven op de rijdersmarkt.

Gerard

Zag op twitter dat Lewis nu  zelfs openstaat voor Lotus, nu Webber is bevestigd bij RBR...

Kootje

Citaat van: Gerard op 10 juli 2012 - 16:45:32
Zag op twitter dat Lewis nu  zelfs openstaat voor Lotus, nu Webber is bevestigd bij RBR...

Tsja ...... waarom ook niet. ???
McLaren laat hem al 'n aantal jaar in de steek en Lotus lijkt de nieuwe uitdager te worden. ::)

SanderD

Citaat van: Kootje op 10 juli 2012 - 18:31:22
Citaat van: Gerard op 10 juli 2012 - 16:45:32
Zag op twitter dat Lewis nu  zelfs openstaat voor Lotus, nu Webber is bevestigd bij RBR...

Tsja ...... waarom ook niet. ???
McLaren laat hem al 'n aantal jaar in de steek en Lotus lijkt de nieuwe uitdager te worden. ::)

Laat hem jaren in de steek? Ik denk dat het vorig jaar andersom was.

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 10 juli 2012 - 18:50:50
Citaat van: Kootje op 10 juli 2012 - 18:31:22
Citaat van: Gerard op 10 juli 2012 - 16:45:32
Zag op twitter dat Lewis nu  zelfs openstaat voor Lotus, nu Webber is bevestigd bij RBR...

Tsja ...... waarom ook niet. ???
McLaren laat hem al 'n aantal jaar in de steek en Lotus lijkt de nieuwe uitdager te worden. ::)

Laat hem jaren in de steek? Ik denk dat het vorig jaar andersom was.

Ook toen had hij niet de auto om voor de titel te vechten.
Dat is wat ik ermee bedoelde.

0634

In hoeverre laat zijn team hem in de steek? Zijn team heeft hem gebracht tot waar hij is. Zijn team heeft hem wereldkampioen gemaakt. En ja, nu gaat het even wat minder, maar hij wint nog steeds jaarlijks races en bovendien hij is onderdeel van dat team. Hij is mede-verantwoordelijk voor het presteren. Coureurs hebben een wezenlijk aandeel in de ontwikkeling van de auto. Nou zeg ik niet dat hij nu loopt te falen of zoiets, maar het is wel heel makkelijk om zomaar te zeggen dat zijn team hem in de steek laat. Soms wordt een team even een paar jaar geen wereldkampioen. Zo gaan die dingen. Ik zou niet veel teams weten waar hij het beter kan krijgen dan bij McLaren. Voorlopig schat ik McLaren als team een stuk hoger in dan Lotus.

Figge

Ik weet niet of je de laaste races gezien hebt, maar volgens mij gaat de Lotus op dit moment wat sneller  :D

0634

Dus? Dat maakt het als team natuurlijk niet beter. We hebben wel vaker snelle wagens gezien, maar Lotus is nog lang geen topteam en McLaren is dat nog altijd wel.

Folkert

Kimi en Lewis in 1 team? Ik zeg doen. Zou helemaal mooi zijn als dat Williams of Mclaren is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 10 juli 2012 - 23:22:22
Kimi en Lewis in 1 team? Ik zeg doen. Zou helemaal mooi zijn als dat Williams of Mclaren is.
Als dat gaat gebeuren zal het een ander team zijn dan de twee die jij nu noteert denk ik. Al kan het natuurlijk zo zijn dat Kimi na het pensioen van Button terugkeert bij McLaren, maar dan is de vraag of Lewis nog bij McLaren rijdt.
Ik weet alleen niet of Lewis beter wordt van een overstap naar Lotus. Daarnaast heeft Lotus twee goede coureurs in huis met Kimi en Romain. Persoonlijk zou ik het erg jammer vinden als Romain plaats zou moeten maken voor Lewis of Romain moet dan naar McLaren gaan, dan kan ik er mee leven.

Wizard

Citaat van: Gerard op 10 juli 2012 - 16:45:32
Zag op twitter dat Lewis nu  zelfs openstaat voor Lotus, nu Webber is bevestigd bij RBR...

Lotus kan Hamilton niet bieden wat McLaren hem te bieden heeft. Los daarvan, Kimi is aandeelhouder? Grosjean up-coming. Ik zie daar weinig veranderingen. Lotus zal wel gek zijn om Grosjean weg te doen. Stel je voor zeg!