Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Enzo

Lees net dat Hamilton in onderhandeling is voor een contractsverlenging. Hierin zou hij 10 miljoen per jaar gaan verdienen, de helft minder dan dat hij nu verdiend. Das toch wel opvallend... :o

Fabian

Ik las hetzelfde. De helft minder, ik weet niet of Lewis daar genoegen mee zal nemen. Geeft andere teams natuurlijk wel de kans om met Lewis te praten en als ze echt willen zijn huidige salaris te betalen...

Figge

Dat is echt balen voor em. Als ik de helft van mijn salaris zou gaan verdienen kan ik de hypotheek ook niet meer betalen  :P
Maar waar hebben jullie dat gelezen dan...
Maar dit is natuurlijk ook nog een contract uit de tijd dat ze veel tussendoor testte. En die wereldtitel dateert alweer van 2008,
plus dat ie vorig jaar duidelijk de mindere was van Button...

Las ook ergens dat Perez uitsluit dat ie een tussentijds overstap zal maken naar Ferrari gedurende dit seizoen.

Fabian

Dat van Perez heb ik ook gelezen. Hieronder de link naar het bericht van Lewis
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=41627

Figge

#4
Haha, dat wordt nog lachen met de huidige vorm van McLaren...
Lewis minder basisloon, misschien ingegeven door zijn wisselvalligheid in 2011.
Nu is Lewis scherp en boort het team hem goede klasseringen door de neus. Ik zeg, dat kan nog wel even duren voor ze eruit zijn.
Tenzij ze komend weekend winnen, dan is er wel een goede vibe, en zal er sneller resultaat zijn.

0634

Citaat van: Enzo op 24 mei 2012 - 22:25:36
Lees net dat Hamilton in onderhandeling is voor een contractsverlenging. Hierin zou hij 10 miljoen per jaar gaan verdienen, de helft minder dan dat hij nu verdiend. Das toch wel opvallend... :o
Coureurs verdienen nu toch sowieso minder dan medio vorig decennium? Dat dacht ik ooit gelezen te hebben.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 25 mei 2012 - 19:32:22
Citaat van: Enzo op 24 mei 2012 - 22:25:36
Lees net dat Hamilton in onderhandeling is voor een contractsverlenging. Hierin zou hij 10 miljoen per jaar gaan verdienen, de helft minder dan dat hij nu verdiend. Das toch wel opvallend... :o
Coureurs verdienen nu toch sowieso minder dan medio vorig decennium? Dat dacht ik ooit gelezen te hebben.

Weet ik niet eigenlijk. Maar 50% minder is een flinke hap, alsof Hamilton het niet waard is. Althans dat gevoel kreeg ik er een beetje bij. Heb overigens inmiddels gelezen dat het 25 miljoen is geworden. Klopte blijkbaar niet veel van dat vorige bericht. ???

Wizard

McLaren laat Hamilton niet gaan en Hamilton wilt niet weg. ;) Ik denk dat de Mac-fans met een gerust hart kunnen slapen...

Wizard

Citaat van: Mark F1gge op 24 mei 2012 - 22:47:51
Las ook ergens dat Perez uitsluit dat ie een tussentijds overstap zal maken naar Ferrari gedurende dit seizoen.

Daar geloof ik niet in. Buiten het feit dat het mij teleurstelt dat Ferrari met Perez in zee gaat (mocht dat gebeuren). Hij is niet mijn favoriet en 1 uit een dozijn. Op de één of andere manier ben ik meer 'fan' van Di Resta, de Mercedes-protegé die ik derhalve niet zo snel de overstap naar Ferrari zie maken....

0634

Citaat van: Wizard op 26 mei 2012 - 10:02:33
McLaren laat Hamilton niet gaan en Hamilton wilt niet weg. ;) Ik denk dat de Mac-fans met een gerust hart kunnen slapen...
Als Mac fan maak ik me eerder zorgen om een eventueel afscheid van Mercedes dan om een eventueel afscheid van Lewis.

Wizard

Zou slecht zijn voor de sport. McLaren Ferrari en McLaren Renault is gewoon geen optie.

0634

Dat Merc eerdaags stopt met leveren (contract loopt eerdaags af en dan moet Mac sowieso gaan betalen) lijkt mij erg aannemelijk. Wat dat betreft komt het niet eens zo heel slecht uit, qua timing, omdat iedereen eerdaags met compleet andere motoren moeten gaan rijden. Zal iedereen nieuwe moeten inpassen.

Wizard

Dat is waar. Maar hoop toch dat niet alweer een fabrikant zich terugtrekt en geen nieuwe zich meldt. Toyota, Honda, Cosworth hebben zich recent al teruggetrokken. Renault was ook niet zeker heb ik vrij recent gelezen. Blijft niet veel over dan. ;)

KVDracer

Citaat van: Wizard op 26 mei 2012 - 17:35:01
Dat is waar. Maar hoop toch dat niet alweer een fabrikant zich terugtrekt en geen nieuwe zich meldt. Toyota, Honda, Cosworth hebben zich recent al teruggetrokken. Renault was ook niet zeker heb ik vrij recent gelezen. Blijft niet veel over dan. ;)

HRT en Marussia rijden nog met Cosworth rond. Maar mss dat vanaf 2014 terug meer fabrikanten geinteresseerd zijn.

Wizard

Ach kak! Klopt! En ook ik hoop dat meer fabrikanten geprikkeld zijn. Ze beginnen niet met een achterstand. Sowieso begrijp ik niet waarom autosportmerken als Citroën, Subaru en Audi totaal geen aanstalten maken om een entree te maken in de autosport.