Bahrein boycotten?

Gestart door Fabian, 09 januari 2012 - 13:02:48

« vorige - volgende »

Bahrein boycotten

Ja
17 (68%)
Nee
8 (32%)

Totaal aantal stemmen: 22

Fabian

Het is eigenlijk ook vragen om problemen...

SanderD

Hij gaat wel door vrees ik...

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 17 april 2012 - 10:45:04
Hij gaat wel door vrees ik...


Tja,


De FIA heeft A gezegd en nu moeten ze B doen...Wat ook meespeelt is dat de verzekeringsmaatschappijen i.i.g. tot vorig jaar nu geen 'bezwaar' hebben...


Het lijkt rustiger vergeleken met 2011, maar je weet niet hoe snel dat kan omslaan. Ik dacht dat GvdG ooit erover had in zijn webblog?

janke

Laat het wel even duidelijk zijn dat ik dit dus ook helemaal niet zie zitten van die geloofs-hottem metotem-figuren. Al zijn er zat die het alleen doen voor relletjes (lees snotneuzen). Mocht het voor wie dan ook gevaar brengen, dan de boel lekker in de kisten laten zitten en wegwezen daaro. Als ze mekaar het leven zeur maken vind ik prima, wordt er niet warm of koud van. Maar de sport moet geen doelwit worden. Maar maak dat die sjappies maar eens wijs.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

En ondertussen is Bernie niet aanwezig tijdens het GP-weekend. Een zwaktebod!

0634

Dat is wel slecht inderdaad zeg... ::)

robbert

Citaat van: Wizard op 17 april 2012 - 20:39:08
En ondertussen is Bernie niet aanwezig tijdens het GP-weekend. Een zwaktebod!
hoe weet je dat?
En als dat waar is, dan is dat inderdaad een teken van zwakte. Geld, geld, geld

Figge

Nee mensen... op zijn leeftijd is hij gewoon niet meer in staat om zich tegen de hitte te vermannen  ;)

Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 17 april 2012 - 20:55:06
Nee mensen... op zijn leeftijd is hij gewoon niet meer in staat om zich tegen de hitte te vermannen  ;)
Dan wordt het tijd voor een F1 race in Alaska.

robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 17 april 2012 - 23:33:03
Citaat van: Mark F1gge op 17 april 2012 - 20:55:06
Nee mensen... op zijn leeftijd is hij gewoon niet meer in staat om zich tegen de hitte te vermannen  ;)
Dan wordt het tijd voor een F1 race in Alaska.
lool :D ;D

Folkert

Citaat van: robbert op 18 april 2012 - 07:10:34
Citaat van: Fabian van Tiel op 17 april 2012 - 23:33:03
Citaat van: Mark F1gge op 17 april 2012 - 20:55:06
Nee mensen... op zijn leeftijd is hij gewoon niet meer in staat om zich tegen de hitte te vermannen  ;)
Dan wordt het tijd voor een F1 race in Alaska.
lool :D ;D
Weten we iig wel wie die race gaat winnen ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 17 april 2012 - 20:55:06
Nee mensen... op zijn leeftijd is hij gewoon niet meer in staat om zich tegen de hitte te vermannen  ;)


Geen goede smoes, want dan was hij ook niet in Maleisiƫ wat nog veel warmer is door de hoge luchtvochtigheid.


Maar het staat niet kies om de teams wel naar Bahrein te sturen, maar verder 'heel stoer' thuis te blijven... :(

Fabian

Zou Bernie bang zijn voor eventuele acties in de richting van zijn persoon?

Figge

Citaat van: Franky R. op 18 april 2012 - 16:42:00
Citaat van: Mark F1gge op 17 april 2012 - 20:55:06
Nee mensen... op zijn leeftijd is hij gewoon niet meer in staat om zich tegen de hitte te vermannen  ;)


Geen goede smoes, want dan was hij ook niet in Maleisiƫ wat nog veel warmer is door de hoge luchtvochtigheid.


Maar het staat niet kies om de teams wel naar Bahrein te sturen, maar verder 'heel stoer' thuis te blijven... :(

Dat weet iedereen natuurlijk wel... Dus daarom mogen we er ook wel een grapje over maken lijkt mij...

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 18 april 2012 - 18:26:54
Citaat van: Franky R. op 18 april 2012 - 16:42:00
Citaat van: Mark F1gge op 17 april 2012 - 20:55:06
Nee mensen... op zijn leeftijd is hij gewoon niet meer in staat om zich tegen de hitte te vermannen  ;)


Geen goede smoes, want dan was hij ook niet in Maleisiƫ wat nog veel warmer is door de hoge luchtvochtigheid.


Maar het staat niet kies om de teams wel naar Bahrein te sturen, maar verder 'heel stoer' thuis te blijven... :(

Dat weet iedereen natuurlijk wel... Dus daarom mogen we er ook wel een grapje over maken lijkt mij...


Ik had je grap begrepen, hoor! Maar anderzijds vind ik het toch niet kies van opa Bernie...