Formule 1-kalender 2012

Gestart door 0634, 31 augustus 2011 - 19:16:24

« vorige - volgende »

0634

Zie ook: http://www.gppits.net/nieuws/twintig_races_op_kalender_2012/

Dit wordt alvast de kalender:

18/03 Australia
25/03 Malaysia
15/04 China
22/04 Bahrain
13/05 Spain
27/05 Monaco
10/06 Canada
24/06 Europe
08/07 Great Britain
22/07 Germany
29/07 Hungary
02/09 Belgium
09/09 Italy
23/09 Singapore
07/10 Japan
14/10 Korea
28/10 India
04/11 Abu Dhabi
18/11 United States
25/11 Brazil

Kootje

Dus toch geen Turkije.  ::)

Jammer  :(  ..... van de Tilke banen vond ik dit een van de mooiste. 

Enzo

Europa is weer Valencia?
Hoopde op een andere... :(

SDG

Citaat van: Enzo op 31 augustus 2011 - 21:46:55
Europa is weer Valencia?
Hoopde op een andere... :(

Indien ze die race nu eens op Ricardo Tormo, het officële racecircuit in Valencia, wilden houden, werd het misschien toch nog iets met die wedstrijd...

0634

Wel fijn dat het jaar in Brazilie eindigt en niet op een of ander rukbaantje.

Gerard

Inderdaad SDG, dat dacht ik dus ook!!!
En inderdaad Jeroen, leuk dat we de afsluiter in Sao Paulo hebben en niet in Abu Dhabi!!
Bahrein er dus toch ook weer op... mm had ik liever Turkije gezien, maar goed...
En belangrijkst voor mij persoonlijk
Races als Suzuka, Silverstone,Montreal,Spa,Monza,Monaco, ze staan er allemaal gelukkig nog op!

Niels_

Mooi dat ze in Australië beginnen en eindigen in Brazilië ja.

En Bahrain en Valencia mogen van mijn part serieus oprotten ja. Hoe meer ik erbij stilsta dat Spa plaats moet ruimen voor zo'n baggercircuits, hoe mottiger ik er van word.

JimmySPA

2 september, dus we moeten anders mis ik 3 jaar F1!! 2013 dus geen Spa maar Frankrijk???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Kootje

Citaat van: JimmySPA op 01 september 2011 - 19:00:13
2 september, dus we moeten anders mis ik 3 jaar F1!! 2013 dus geen Spa maar Frankrijk???

Volgens de Franse media wel.
De woordvoerder van Spa spreekt dit echter met klem tegen.

0634


Jozef

Hopelijk wordt de titelstrijd spannend want qua races wordt het echt huilen met de pet op op het einde van het seizoen... Korea, Abu Dhabi, India en Austin, allemaal Tilke-baantjes. :'(

Gelukkig komt Interlagos er nog achteraan, anders kon je na Japan echt maar beter op een lange reis vertrekken (of onder een steen gaan liggen zo u wil).

Kootje

Citaat van: Jozef op 02 september 2011 - 01:50:58
Hopelijk wordt de titelstrijd spannend want qua races wordt het echt huilen met de pet op op het einde van het seizoen... Korea, Abu Dhabi, India en Austin, allemaal Tilke-baantjes. :'(

Gelukkig komt Interlagos er nog achteraan, anders kon je na Japan echt maar beter op een lange reis vertrekken (of onder een steen gaan liggen zo u wil).

Och ....
Korea hebben we nog geen droge race gezien, en zou dus best 'n mooie baan kunnen zijn.

Abu Dhabi zou de lay-out aanpassen zodat er beter ingehaald kan worden, en is daardoor wellicht ook wel leuk geworden.

Over India en Austin valt nog weinig te zeggen, maar zien er op papier gewoon leuk uit.
En ja ..... ik ben het ermee eens dat niet al Tilkes ontwerpen even geslaagd zijn, maar hij heeft met Maleisië, China en Turkije toch ook mooie banen neergelegd.

Jozef

Abu Dhabi is met zijn 87 bochten sowieso een hopeloos geval.

Austin... is toch echt een Mickey Mouse circuit als je ernaar kijkt. Die s'en zien er nog wel leuk uit. Circuit ligt wel in heuvelachtige terrein wat altijd leuker is dan een vlak circuit (cf. Spa, Istanbul, Interlagos, A1-Ring...).

India ben ik wel heel benieuwd naar, inderdaad.


Franky R.

Citaat van: Jozef op 03 september 2011 - 19:09:08
Abu Dhabi is met zijn 87 bochten sowieso een hopeloos geval.

Austin... is toch echt een Mickey Mouse circuit als je ernaar kijkt. Die s'en zien er nog wel leuk uit. Circuit ligt wel in heuvelachtige terrein wat altijd leuker is dan een vlak circuit (cf. Spa, Istanbul, Interlagos, A1-Ring...).

India ben ik wel heel benieuwd naar, inderdaad.


Ik ook. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, indien er een koe op de baan loopt... ;D ;D ;D


(voor diegenen die mijn grap niet snappen; koeien zijn heilig in India)