Lotus Renault vervangt Heidfeld voor Senna

Gestart door gloudiesaurus, 24 augustus 2011 - 19:55:11

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Gerard op 25 augustus 2011 - 17:35:04
Nick laat het er waarschijnlijk niet bij ziten   :-\

En terecht, contract is contract...
Persoonlijk ben ik er geen fan van om de afspraken niet na te komen.

gloudiesaurus

Ik denk dat Senna na Monza weer vervangen zal worden door Grosjean...
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Heidfeld nog aan de bak komt bij Lotus Renault, vraag is of je het ook zou moeten willen als coureur. Rijden voor een team dat je toch niet wilt hebben...

En contract is contract, helaas geldt dat in de Formule 1 blijkbaar niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is



0634

Tja,.. regen... Spa... eerste keer in de Renault...

Was te verwachten. Kan het hem niet echt kwalijk nemen.

Kootje

Ooooh .... ik ook niet hoor.
Vind het alleen wel heerlijk ironisch.  :P

meatball

Ik heb Heidfeld nooit wat gevonden en ga hem zeker niet missen,maar om nu Senna weer boven te halen ?????????
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gloudiesaurus

Na Monza is het toch weer Grosjean denk ik  ;)

Een echte debutant is Senna niet, hij reed al een aantal races bij HRT. Maar op Spa en Monza was hij met HRT nog niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Ik hoop eigenlijk dat Grosjean mag rijden. Ik denk dat er toch meer inzit dan wat hij in 2009 in de laatste paar races liet zien. Maar wederom zal hij z'n best moeten doen om dan volgend jaar aan de bak te blijven. Als Kubica en Petrov aanblijven zie ik het somber in.

Kootje

Hij zal Petrov het licht uit z'n ogen moeten rijden, of bidden dat Kubica niet terugkeert.
Anders zal het vinden van 'n stoeltje toch erg lastig worden.
Bijna ieder team heeft z'n line-up al rond.

Folkert

Senna begint iig goed. 7de en voor Petrov. Weer of geen weer, ik vind toch wel een groot compliment waard.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Enzo op 24 augustus 2011 - 19:59:08
Tja belachelijk als je het mij vraagt. Heidfeld deed het niet super, maar zeker niet slechter dan Petrov.
Het probleem zit hem mijn inziens niet in de rijders maar in de auto. Dat gezegd hebbende is het nog maar afwachten wat Senna gaat doen.
Contract is niks waard tegenwoordig... :-X

Heidfeld presteert beneden de maat. Sja, wat moet je dan? Blijven aanmodderen of knopen doorhakken? Senna doet het niet slechter dan Heidfeld in ieder geval, is jonger en er zit groei in. Ik vind de keuze terecht.

Kootje

Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 14:27:24
Senna begint iig goed. 7de en voor Petrov. Weer of geen weer, ik vind toch wel een groot compliment waard.

Zeker !!!

De weersomstandigheden maken z'n prestatie alleen maar knapper.
Toch heb ik nog wel m'n twijfels over hem.
Maar als hij dit niveau vast weet te houden, zal ik m'n mening bij moeten stellen.

gloudiesaurus

Eerste kwalificatie zeker goed, hij verbaasd me positief! Ik ben benieuwd wat hij er morgen van maak  :)

Als hij het nu echt goed doet laat dit wel zien dat je met een team als HRT echt niets bereikt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is