Larry Cols crasht,goudezeune dood

Gestart door alonsolover, 10 maart 2008 - 22:09:36

« vorige - volgende »

alonsolover

Hierbij wil ik een woordje doen aan de familie Goudezeune,
Heel goede vrienden van ons,waarvan hun zoon Hans overleden is.
Sterkte aan Gaby en Rita!

Raikkie

Verschrikkelijk nieuws voor de Belgische autosportwereld! Heel veel sterkte aan de familie in deze heel moeilijke tijden...

Doefie

Jammerlijk nieuws. Maar naar het schijnt droegen ze geen helm?

Zolang ze nu maar niet opnieuw gaan zeveren over hoe gevaarlijk rally wel niet is...

Ferrari 2010

Spijtig nieuws, maar als ze geen helm droegen, ja, dan speel je met vuur hé. Het duurde wel tott ik vanmiddag er iets over in de Metro lazs vooraleer ik je topic begreep, niet iedereen weet zo direct wie wiens copiloot is enzo, had handig geweest als je er een link naar een persberichtje had bijgeplaatst of zel wat meer info had gegeven. Overigens, nog volgens de Metro, ligt Crols zelf in coma, sterkte voor hem en zijn familie, hopelijk komt alles goed!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 maart 2008 - 17:36:40
Spijtig nieuws, maar als ze geen helm droegen, ja, dan speel je met vuur hé. Het duurde wel tott ik vanmiddag er iets over in de Metro lazs vooraleer ik je topic begreep, niet iedereen weet zo direct wie wiens copiloot is enzo, had handig geweest als je er een link naar een persberichtje had bijgeplaatst of zel wat meer info had gegeven. Overigens, nog volgens de Metro, ligt Crols zelf in coma, sterkte voor hem en zijn familie, hopelijk komt alles goed!

Holala, Ferrari 2008, hoe durft ge ;D

Hij wordt trouwens in kunstmatige coma gehouden, dus is ietsje minder erg ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 11 maart 2008 - 17:52:26
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 maart 2008 - 17:36:40
Spijtig nieuws, maar als ze geen helm droegen, ja, dan speel je met vuur hé. Het duurde wel tott ik vanmiddag er iets over in de Metro lazs vooraleer ik je topic begreep, niet iedereen weet zo direct wie wiens copiloot is enzo, had handig geweest als je er een link naar een persberichtje had bijgeplaatst of zel wat meer info had gegeven. Overigens, nog volgens de Metro, ligt Crols zelf in coma, sterkte voor hem en zijn familie, hopelijk komt alles goed!

Holala, Ferrari 2008, hoe durft ge ;D

Hij wordt trouwens in kunstmatige coma gehouden, dus is ietsje minder erg ;)
Ja man, dat komt door die dingskes met normaal klavier op de unief, alsek dan trug op men laptop werk dan staan die toetsen geheel anders en typek wel eens wat verkeerd :P
Kunstmatige coma is inderdaad ietsje minder erg, maar buiten dat hij niet vanzelf in coma is gegaan is er niet veel verschil, hij kan nog steeds ernstige (blijvende) letsels hebben opgelopen, hoewel men dat dan nu wel al ietwat zou weten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Als ze echt zonder helm reden is het toch wel dom voor iemand met zoveel ervaring.
Het blijft wel erg natuurlijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 maart 2008 - 18:31:09
Kunstmatige coma is inderdaad ietsje minder erg, maar buiten dat hij niet vanzelf in coma is gegaan is er niet veel verschil, hij kan nog steeds ernstige (blijvende) letsels hebben opgelopen, hoewel men dat dan nu wel al ietwat zou weten.

Buiten zijn oppervlakkige wonden zijn er geen vitale organen geraakt, niks aan zijn hoofd of ruggengraat. Hij komt er normaal gezien dus wel volledig terug uit.

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 11 maart 2008 - 20:28:42
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 maart 2008 - 18:31:09
Kunstmatige coma is inderdaad ietsje minder erg, maar buiten dat hij niet vanzelf in coma is gegaan is er niet veel verschil, hij kan nog steeds ernstige (blijvende) letsels hebben opgelopen, hoewel men dat dan nu wel al ietwat zou weten.

Buiten zijn oppervlakkige wonden zijn er geen vitale organen geraakt, niks aan zijn hoofd of ruggengraat. Hij komt er normaal gezien dus wel volledig terug uit.
Dat is dan positief nieuws :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


meatball

Dit klinkt inderdaad veel minder goed :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

CitaatFilip Goddé, de corijder van Cols, legt uit wat er gebeurd is: "Larry en de ingenieur gingen de auto even proberen."

"Gewoon wat op en af rijden, zeker niet testen. Want als we testen, dragen we altijd een helm", zegt Goddé.

"Wat er nadien gebeurde, weet alleen Larry. Ze reden op een open vlakte, midden in de velden. Er stond één boompje en daar is de auto om een onverklaarbare reden lateraal tegenaan gebotst."

Geen helm dus, wat zeer dom is.

Doefie

Ze zijn beginnen spinnen, wat het vermoeden op een lekke band/klapband of een breuk in de ophanging/aandrijfas van de achterwielen groot maakt. Denk ik.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 12 maart 2008 - 11:28:56
CitaatFilip Goddé, de corijder van Cols, legt uit wat er gebeurd is: "Larry en de ingenieur gingen de auto even proberen."

"Gewoon wat op en af rijden, zeker niet testen. Want als we testen, dragen we altijd een helm", zegt Goddé.

"Wat er nadien gebeurde, weet alleen Larry. Ze reden op een open vlakte, midden in de velden. Er stond één boompje en daar is de auto om een onverklaarbare reden lateraal tegenaan gebotst."

Geen helm dus, wat zeer dom is.
Sja, zeer dom zeg je wel, en dat is het in principe ook, maar waarom zou je een helm dragen als je maar gewoon wat op en af gaat rijden? Als je met de auto ergens heen rijdt zet je ook geen helm op... Mij lijkt het dat het zoals doefie al zei gewoon een ongeval is wat iedereen kan overkomen, dat niets te maken heeft met "risico's" nemen, gewoon dikke pech...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Gewoon op en af rijden, en toch een smak maken die zo zwaar is dat de ene dood is en de andere half dood? Lijkt mij toch wat meer dan op en af rijden dan...