F1 miniatuur auto winkels

Gestart door profile300, 30 januari 2008 - 13:41:04

« vorige - volgende »

profile300

ben in F1 auto'tjes aan het verzamelen maar waar zijn in godsnaam zo'n winkels te vinden.
Ben vooral op zoek naar winkels in Belgie.
De meeste in Nederland liggen aan Amsterdam en zo ver ga ik niet rijden.
Misschien als ik daar in de buurt ben wel maar.

TJA...Kunnen jullie me helpen.
Kennen jullie winkels waar men dit verkoopt ???
Een Mclaren fan zijn is een kunst,tja wie is er nu ook een Mclaren fan hé ;)

KVDracer

In Aalst is er een winkel waar men F1 miniatuurwagens kan kopen en in Waasland shoppingcenter in Sint Niklaas, voorts weet ik hier in België niet echt winkels zijn die deze miniatuurwagens verkopen. De meeste bestel ik via het internet.

Doefie

Toys4All in Brussel, vlakbij de Grote Markt.

Schumi forever

in breda is er ook een zeer goede winkel met f1 en moto gp spullen.

het ligt op een 25min van antwerpen. 8)

daar haal ik meestal alles van de f1

Tim C

In het Grand Bazar shopping center op de Groenplaats is er ook eentje

en er is natuurlijk ook nog GP World in Breda (ook als webwinkel)

Ramses

In Brugge is er ook een in de Langestraat, maar die stelt niet zo heel veel voor. Er zijn meer modelvliegtuigen en gewone modelwagens te vinden.

Ik denk dat je het best zaken kan doen via een webwinkel, bv. GPworld.nl

amp

#6
In Oostende is er 1, op het einde van die grote winkelstraat ( heb er geen flauw gedacht van hoe ze heet), bijna tegen de dijk (maar ook andere dingen, niet alleen f1's).

En in Deinze is er ook 1, de baan van Deinze naar St Martens Latem.. (ff gekeken op mijn spaarkaart, en daar staat Burgstraat 87, 9000 Gent), khad zijn adres ook van in Deinze, maar dat ben ik kwijt. Zijn telefoonnr kan ik je eventueel pm'en bij interesse.

Schumivill

Ik ga altijd naar domino,Zwarte Berg - Mont Noir Bellestraat 55 8950 Westouter,je kan trouwens online bestellen, http://www.modelkits.be/main.php?action=diecast
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

janke

Ik heb de site eens bekeken wel een hele dure shop. Voorbeeld, dit model kocht ik gloednieuw in doos en certificaat in Breda voor 77,95. Prijs bij Domino 185,- Voor zo'n prijsverschil kun je wel even naar Breda rijden. ;)
Some things are too important to be left in the past.

TimoGlockfan

Hoi Janke is dat model dan zo gedetailleerd voor die prijs 170,00 euro :-X?
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Citaat van: janke op 04 februari 2008 - 13:48:36
Ik heb de site eens bekeken wel een hele dure shop. Voorbeeld, dit model kocht ik gloednieuw in doos en certificaat in Breda voor 77,95. Prijs bij Domino 185,- Voor zo'n prijsverschil kun je wel even naar Breda rijden. ;)
Voor 8 Euro kan je het zelfs naar je toe laten sturen vanuit Breda :P

janke

#11
Gelijk heb je, en dan kun je voor die 185,- er 2 bestellen. Ga je met die andere naar die shop en vraagt, wat geef je me hiervoor. Gloednieuw in doos. :) Carousel 1 is prima spul. Mooi spuitwerk en de decals zijn perfect. Voor meer info www.carousel1.com
Some things are too important to be left in the past.

hermanwiegerman

Ik ben ook vaste klant van GPworld. Af en toe laat ik opsturen, dat gaat prima maar meestal vind ik het leuk om op te halen en rond te kijken. Tussendoor een praatje met de verkoper.

Sinds 1 februari zitten ze op een nieuw adres in een nieuwe winkel. Nu is het echt een paradijs geworden. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan.

Nieuw adres is: Sint Bavostraat 78, Rijsbergen.
Zeer makkelijk bereikbaar vanaf belgie !

bmwracing

in dendermonde-appels is er ook een gast die dat verkoopt.de kimpe hij staat op beurzen maar zijn straat ben ik kwijt.

Magic Senna

Als ik er ééntje koop is het altijd via ebay, de gemakkelijkste en goedkoopste oplossing.