Wie is wie? (2)

Gestart door Doefie, 26 november 2007 - 15:04:33

« vorige - volgende »

Doefie

Om de wintermaanden door te komen en het forum wat levend te houden, tijd om een oude gewoonte nieuw leven in te blazen: leer je collega-forummers kennen! De anciens hier zullen het zich nog wel herinneren, voor de iets mindere anciens die er toen nog niet bij waren is het simpel; om de week wordt er aan een forummer vijf vragen gesteld, over zijn dagelijks leven en zijn passie voor de autosport. Om het democratisch te houden, laten we de persoon zelf iemand nieuw aanduiden die na een week op het forum verschijnt. Deze week: Supermariobros ;)

1. Wie is Supermariobros?
Ik ben Mario Manhaeghe (34) en woonachtig te Wortegem-Petegem. Na een zwaar arbeidsongeval op 14 maart '94 ben ik arbeidsongeschikt.

2. Wat doe je van werk / hobby?
Mijn grootste hobby's is uiteraard de passie voor Formule 1. Ook het voetbal volg ik op de voet, ik ben een fervent supporter van Zulte-Waregem  8) en volg buiten de Formule 1 en voetbal ook sporten zoals veldrijden en vrouwentennis  ;). Verder besteed ik heel veel tijd aan mijn computer en enkele uitstappen zijn ook altijd mooi mee genomen.

3. Hoe ben je op F1Pits terecht gekomen?
Op het net trof ik vooral Nederlandse Formule 1 websites aan, dus ging ik via google op zoek naar Belgische F1 sites en zo kwam ik f1pits tegen, waar ik dus blijven hangen ben  8). Zo'n twee jaar nadat ik mij geregistreerd had op het forum kreeg ik een mailtje van Ramses met de vraag of ik zin had om bij de redactie te komen. Na enige bedenktijd hapte ik toe en mijn eerste nieuwsbericht voor de site was op 27 april 2005 een feit. Ik herinner me nog dat het een nieuwsbericht over Schumacher was.

4. Hoe lang kijkt ge al Formule 1 en wat betekend het voor u?
Ik volg en kijk al naar de F1 sinds 1988, de eerste race die ik zag was de Grand Prix van BelgiĆ«. Omdat het in eigen land was besloot ik daar eens naar te kijken, sindsdien ben ik de sport altijd op de voet blijven volgen. In al die tijd heb ik maar zo'acht races niet live kunnen zien, meestal door familiefeesten. Ik nam die wel altijd op en keek er dan 's avonds naar. Ik weet nog goed toen ik mijn legerdienst moest vervullen toen we in het weekend wacht hadden. Iedereen zat de hele namiddag in de cafeteria bier te zuipen, terwijl ik op mijn gemakske naar de Formule 1 zat te kijken.  :D
Ik heb ook twee maal naar Spa geweest, in 1992 en '93.

5. Is er nog andere autosport die je volgt buiten de Formule 1, of interesseert het u niet zo?
Buiten de Formule 1 kijk ik naar Motorsport, de DTM en volg ik ook de uitslagen van andere raceklassen.

Doefie

De volgende in rij (volgende maandag dus): Ferrari 2007