veldrijden

Gestart door meatball, 07 oktober 2007 - 10:19:12

« vorige - volgende »

meatball

Volgende week begint het veldrit seizoen.
Zijn er hier die dat volgen?
En zo ja,wie wint er dit seizoen het meeste belangrijke wedstrijden, Wellens,Nijs,Albers of iemand anders?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Ik volg het met een half oog om het zo maar te zeggen. Ik kijk niet echt vaak naar de koersen, maar lees soms wel de artikkels enzo, en ben voorstander van Nys. Overiggens, sinds wanneer rijdt er een Albers mee in het veldrijden? Zoals ik al zei volg ik het niet erg, maar is het niet eerder Niels Albert die je bedoeld? (Of is dat geen veldrijder, wel toch?)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2007 op 07 oktober 2007 - 11:41:40
Ik volg het met een half oog om het zo maar te zeggen. Ik kijk niet echt vaak naar de koersen, maar lees soms wel de artikkels enzo, en ben voorstander van Nys. Overiggens, sinds wanneer rijdt er een Albers mee in het veldrijden? Zoals ik al zei volg ik het niet erg, maar is het niet eerder Niels Albert die je bedoeld? (Of is dat geen veldrijder, wel toch?)
Ja je hebt gelijk,alhoewel het voor Albers mischien een goede carieremove zou zijn ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Ik kijk altijd naar de samenvattingen en zou sporadisch wel een rit meenemen. Ik denk dat Nys dit seizoen weer de te kloppen man wordt en Vervecken wordt wereldkampioen. Verder zal Wellens veel sterker zijn dan vorig jaar.

razzle_dazzle

Ik hoop dat Nys op z'n bek krijgt, verrader!

Wellens vind ik maar een margnaal dus laat Albert of Vervecken maar winnen.

Ferrari 2010

Citaat van: Razzle_dazzle op 08 oktober 2007 - 17:38:20
Ik hoop dat Nys op z'n bek krijgt, verrader!
Huh? Verklaar u nader?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Ik hoop deze winter niet teveel te worden lastig gevallen door deze sport ;)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 08 oktober 2007 - 19:18:10
Citaat van: Razzle_dazzle op 08 oktober 2007 - 17:38:20
Ik hoop dat Nys op z'n bek krijgt, verrader!
Huh? Verklaar u nader?

Volgens mij gaat het over het incident van zovele jaren geleden, waarbij Nys de Nederlander Van Der Poel aan de wereldtitel hielp omdat die zijn ploegmaat was. Wat mij betreft is dat allemaal al voorbij, wat Nys het Belgische veldrijden al heeft bijgebracht is veel meer waard dan één wereldtitel.

meatball

Citaat van: Jasper op 08 oktober 2007 - 21:08:29
Citaat van: Ferrari 2007 op 08 oktober 2007 - 19:18:10
Citaat van: Razzle_dazzle op 08 oktober 2007 - 17:38:20
Ik hoop dat Nys op z'n bek krijgt, verrader!
Huh? Verklaar u nader?

Volgens mij gaat het over het incident van zovele jaren geleden, waarbij Nys de Nederlander Van Der Poel aan de wereldtitel hielp omdat die zijn ploegmaat was. Wat mij betreft is dat allemaal al voorbij, wat Nys het Belgische veldrijden al heeft bijgebracht is veel meer waard dan één wereldtitel.
Het was niet Van Der Poel maar Groenendael.
Verder heb je gelijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

toffe wedstrijd vandaag op de koppenberg :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Citaat van: meatball op 01 november 2007 - 20:36:17
toffe wedstrijd vandaag op de koppenberg :)

Klopt, sterke race van Wellens, maar hij heeft dom gereden. Hij heeft het veel te vroeg willen forceren.

meatball

Eindelijk de kristallen fiets is nog eens voor een veldrijder,ben wel geen fan van hem maar hij verdient het wel.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Geweldige cross gisteren, maar Nys was (alweer) te sterk. Lars Boom wordt een hele goede!

alonsolover

Nys is dit jaar bijna onverslaanbaar

meatball

Citaat van: alonsolover op 27 december 2007 - 15:05:28
Nys is dit jaar bijna onverslaanbaar
Zolang Wellens maar wk word ben ik tevreden
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat