GP van Japan

Gestart door Doefie, 20 september 2007 - 13:48:21

« vorige - volgende »

Doefke

Bij Mclaren ist blijkbaar echt wel dikken ambras tussen die 2 manne,....hopelijk zetten ze dien ambras verder op de baan
Vechten 2 honden om een been, loopt de derde...

Effe naar de race: zo nog ne keer een herhaling van de Nurburgring is welkom...alleen zijn Macs beter op het nat. Of kan Massa en Kimi niet in de regen rijden. De beste regenrijder blijft toch nog altijd...
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

lieven

#61
Sato?

red76


Ferrari 2010

Citaat van: Doefke op 28 september 2007 - 12:17:25
De beste regenrijder blijft toch nog altijd...
Michael Schumacher!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: Ferrari 2007 op 28 september 2007 - 13:18:26
Citaat van: Doefke op 28 september 2007 - 12:17:25
De beste regenrijder blijft toch nog altijd...
Michael Schumacher!
Huh? Die maakte de laatste jaren alsmaar meer fouten tijdens de regen, dus ik weet niet waarom iedereen dat maar blijft zeggen :-\
Juan

FerrariMan

Citaat van: Juan op 28 september 2007 - 13:41:23
Citaat van: Ferrari 2007 op 28 september 2007 - 13:18:26
Citaat van: Doefke op 28 september 2007 - 12:17:25
De beste regenrijder blijft toch nog altijd...
Michael Schumacher!
Huh? Die maakte de laatste jaren alsmaar meer fouten tijdens de regen, dus ik weet niet waarom iedereen dat maar blijft zeggen :-\
Daar tegenover staan dingen als dit:


Zonder hulpjes.

robbert

Citaat van: Ferrari 2007 op 28 september 2007 - 07:54:40
Vanmorgen was Ferrari duidelijk de betere, momenteel klokt McLaren duidelijk de betere tijden. Dit ziet er een beetje uit zoals bij de GP van Italië, laat dit aub geen voorteken zijn!

ik vrees ook dat dat een voorteken is, zoals in italie. En het circuit van Japan is dan nog een mclaren circuit ook. Kheb er geen goed oog in, tenzij dat de beide mclarens naast de baan eindigen

Doefie

Waarom blijft iedereen zeggen van 'dit is een McLaren-circuit' en 'dit is een Ferrari-circuit' ... het veranderd constant dus waarom kan je dat dan zeggen? Na 2002 of 2004 was alles een Ferrari-circuit, daarna kwam Renault en nu McLaren. Tot vroig jaar was Monza of Indianapolis een Ferrari-circuit, dat is dit jaar ook veranderd. Voor hetzelfde geld vallen beide McLarens uit en pakt Ferrari de dubbelzege. Staat ge daar schoon met het 'dit is een McLaren-circuit'-zever.

Mikacouli

Citaat van: Doefke op 28 september 2007 - 12:17:25
Bij Mclaren ist blijkbaar echt wel dikken ambras tussen die 2 manne,....hopelijk zetten ze dien ambras verder op de baan
Vechten 2 honden om een been, loopt de derde...


Mja, als je al zo een dingen hoopt... Leuke manier om een race te winnen...

Dit circuit is een circuit zoals indianapolis. Een heel lang stuk met een traag verloop van het circuit en daar domineerde McLaren.. Ik denk dat het dus een McLaren feestje zal worden.
Wat betreft regenrijders, geef me toch maar Alonso.
Ik geef dit als voorbeeld, zegt genoeg denk ik.

We hebben het trouwens ook al gezien op de nurburgring waar hij uiteindeijk won als het begon te regenen.

alonsolover

Alonso is een regenracer hij wint meestal ook de regenraces ;)

Hamilton MASTER

Erg mooi stukje over Alonso !



scho0634

MAar dat was wel op Michelins...

robbert

Citaat van: Doefie op 28 september 2007 - 14:45:05
Waarom blijft iedereen zeggen van 'dit is een McLaren-circuit' en 'dit is een Ferrari-circuit' ... het veranderd constant dus waarom kan je dat dan zeggen? Na 2002 of 2004 was alles een Ferrari-circuit, daarna kwam Renault en nu McLaren. Tot vroig jaar was Monza of Indianapolis een Ferrari-circuit, dat is dit jaar ook veranderd. Voor hetzelfde geld vallen beide McLarens uit en pakt Ferrari de dubbelzege. Staat ge daar schoon met het 'dit is een McLaren-circuit'-zever.
ik ga het anders zeggen, dit is een soort circuit waaar de mclarens beter presteren dan ferrari.

ik zou ook blij zijn moest de zilverpijlen uitvallen

Ferrari 2010

Citaat van: Mikacouli op 28 september 2007 - 15:07:17
Citaat van: Doefke op 28 september 2007 - 12:17:25
Bij Mclaren ist blijkbaar echt wel dikken ambras tussen die 2 manne,....hopelijk zetten ze dien ambras verder op de baan
Vechten 2 honden om een been, loopt de derde...


Mja, als je al zo een dingen hoopt... Leuke manier om een race te winnen...

Dit circuit is een circuit zoals indianapolis. Een heel lang stuk met een traag verloop van het circuit en daar domineerde McLaren.. Ik denk dat het dus een McLaren feestje zal worden.
Wat betreft regenrijders, geef me toch maar Alonso.
Ik geef dit als voorbeeld, zegt genoeg denk ik.

We hebben het trouwens ook al gezien op de nurburgring waar hij uiteindeijk won als het begon te regenen.
Als we dan toch een Schumacher-Alonso wedstrijd houden:
http://nl.youtube.com/watch?v=mGfIE_xCWRk&mode=related&search=
Hier ging hij zowel Fisichella als Alonso zonder problemen voorbij, op een opdrogende baan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Citaat van: 0634 op 28 september 2007 - 17:13:13
MAar dat was wel op Michelins...
blijkbaar de Nürburgring vergeten...
Juan