24u van Zolder (08 en 09/09/07)

Gestart door kevin, 29 augustus 2007 - 08:14:58

« vorige - volgende »

kevin

Anders dan voorgaande jaren vinden de 24u van Zolder 2007 plaats in september (nl. 8 en 9 september).

Wie gaat er?

Hieronder in elk geval de timing
http://www.circuit-zolder.be/assets/files/24%20HoZ%20project%20timing%20-%20publicatie.pdf

Is het maar een gedacht, of is er dit jaar geen hoofdsponsor?

Greetz
K.
Schumacher rulez!

Doefie

Ik ga er proberen rond te lopen voor de Formule Renault, 24u laat ik aan mij voorbij gaan.

Ferrari 2010

Ik ga, waarschijnlijk zaterdagavond en/of zondagnamiddag.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Citaat van: Doefie op 29 augustus 2007 - 13:52:06
Ik ga er proberen rond te lopen voor de Formule Renault, 24u laat ik aan mij voorbij gaan.

Rond lopen of rond rijden??

Ik ga er waarschijnlijk ook zijn.

kevin

Morgen de verplichte avondtraining van de 24u van Zolder.

Greetz
K.
Schumacher rulez!

Racerke007

De tribune bij het binnenkomen van de pitlane én deze in de eerste linkse blijven staan ...  8)  :D
Een klein supplementje te betalen.

Ferrari 2010

Ik zal er zaterdag waarschijnlijk zo goed als heel de dag zijn en zondag de finish. Hoe bedoel je overigens van een supplementje? Ik vind dat nergens terug :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

De tribunes kan je ook nergens terugvinden op een plannetje ofzo ...  ;)

Slechts 29 auto's, in het slechtste geval maar 27.
Weinig maar een ijzersterk veld... wordt spannend.

Vooral de aanpassing in het regelement: als iemand in de muur knalt of in panne valt dan wordt hij/zij naar de pitlane gesleept om zo op zondag toch nog zoveel mogelijk auto's te hebben.

kevin

#8
Hieronder de startgrid 2007 alsook die van 2006 (wegens wijziging van GT1 naar GT3).

startgrid 2007

startgrid 2006

Greetz
K.

Nu zou het moeten werken  :-[  :-*
Schumacher rulez!

Ferrari 2010

Geeft voor beide links:
CitaatKan de pagina niet vinden
De pagina die u zoekt, is verwijderd, de naam van de pagina is gewijzigd of de pagina is tijdelijk niet beschikbaar.

Ga als volgt te werk:

    * Controleer of u de juiste spelling en notatie hebt gebruikt voor het websiteadres op de adresbalk van de browser.
    * Als u deze pagina hebt geopend via een koppeling, waarschuwt u de beheerder van de website dat de koppeling onjuist is samengesteld.
    * Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.

HTTP-fout 404 - Bestand of map niet gevonden.
Internet Information Services (IIS)

Technische informatie (voor ondersteuningsmedewerkers)

    * Bezoek de website van Microsoft Productondersteuning en zoek naar de woorden HTTP en 404.
    * Open IIS Help in IIS-beheer (inetmgr) en zoek naar de onderwerpen Een website opzetten, Veelvoorkomende beheertaken en Informatie over aangepaste foutberichten.

...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

kevin

Citaat van: Ferrari 2007 op 07 september 2007 - 15:20:33
Geeft voor beide links:
CitaatKan de pagina niet vinden
De pagina die u zoekt, is verwijderd, de naam van de pagina is gewijzigd of de pagina is tijdelijk niet beschikbaar.

Ga als volgt te werk:

    * Controleer of u de juiste spelling en notatie hebt gebruikt voor het websiteadres op de adresbalk van de browser.
    * Als u deze pagina hebt geopend via een koppeling, waarschuwt u de beheerder van de website dat de koppeling onjuist is samengesteld.
    * Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.

HTTP-fout 404 - Bestand of map niet gevonden.
Internet Information Services (IIS)

Technische informatie (voor ondersteuningsmedewerkers)

    * Bezoek de website van Microsoft Productondersteuning en zoek naar de woorden HTTP en 404.
    * Open IIS Help in IIS-beheer (inetmgr) en zoek naar de onderwerpen Een website opzetten, Veelvoorkomende beheertaken en Informatie over aangepaste foutberichten.

...

Zou nu moeten zijn opgelost.

Greetz
K.
Schumacher rulez!

Ferrari 2010

Tsja, dat zijn inderdaad 10 wagens minder en dat spreekt voor zich, dit is geen goede zaak. Sowieso, een 24h zijn traditioneel veel wagens, als er nu enkele wagens uitvallen hou je er dadelijk nog maar een 15-tal over. Achja, niet dat dat me weg zal houden, tis niet speciaal voor de 24h dat ik ga maar gewoon voor de BEC en heel het nevenprogramma.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Toch zal het de moeite zijn, het niveau is hoog genoeg.

Vergeet zeker niet in het ven naar de Red Bull street Fighters te gaan kijken tussen 20-22u op zaterdag!!

kevin

Spijtig van de matige opkomst (32.000 toeschouwers), maar toch de moeite geweest.

uitslag editie 2007

Op naar de volgende editie (dan de 30ste editie). Hopelijk kan deze ommezwaai in de Belcar het publiek in 2008 toch weer wat warmer maken voor de Belgische autosport (toch topwagens en (Belgische)toppiloten).

Een datum om alvast in de agenda te noteren wat betreft Circuit Zolder:
20 & 21/10/07 voor de Belcar- alsook de FIA GT-finale.

Greetz
K.
Schumacher rulez!

Racerke007

32000 ???

Ehm ... ze hadden 25000 nodig en zaterdagavond rond 22u zaten ze aan 17000.
Aangezien het zondag niet druk was kan het écht niet dat ze daaraan geraakten!


Eigenlijk was het een slechte 24u: zoveel technische problemen bij zoveel wagens: pfffft !!