champ car

Gestart door cannonball, 25 augustus 2007 - 13:54:32

« vorige - volgende »

zal champ car doorbreken nu ze op zolder(en europa ) racen dit weekend ??

ja
nee
geen idee

cannonball

Dat ze daar minder snufjes hebben dan de F1 piloten is algemeen geweten  ;)
En dat ze meer inhalen is ook leuk
Ze brengen show  :D
Misschien als het grote publiek ze een beetje leert kennen   :-\
wie weet ?????

scho0634

Best een leuke raceklasse maar het lijkt me meer een topic voor het Andere Autosport - forum.

janke

Citaat van: cannonball op 25 augustus 2007 - 13:54:32
Dat ze daar minder snufjes hebben dan de F1 piloten is algemeen geweten  ;)
En dat ze meer inhalen is ook leuk
Ze brengen show  :D
Misschien als het grote publiek ze een beetje leert kennen   :-\
wie weet ?????
En laat JPM daarin mee gaan doen, die hoort daar echt tussen. Ik mis hem in de F1, tenminste, coureurs met dat soort karakter zoals ook Mansell. En of je nu fan van die 2 bent of niet, maar het zijn wel de krenten in de pap. Want de meeste races nu zijn niet echt boeiend.
Some things are too important to be left in the past.

cannonball

inderdaad zo n mannen brengen kleur aan het rijdersveld ;)

Racerke007

Het is een mooie show maar het moet nog groeien in Europa.
17000 man op Zolder, 40000 in voorverkoop voor Assen
Tja daar zit Eurosport2 op de kabel: alle races live en ze hebben een piloot die voor de overwinning kan strijden.

Het kan alleen maar groeien. Algemeen waren de reacties overal positief. Vooral de pitlane is zéér indrukwekkend doordat je de wagens tenminste ziet... bij de F1 staat er twee dozijn man rond de wagen  ;)

janke

Wat heeft Eurosport 2 daar mee temaken? Doet een Nederlander het goed in de sport dan heeft hij ook support van het publiek. Maar presteert hij niks, maken ze hem ook weer gemakkelijk af. Zie bijv. Albers en JV en de bokser Tuur. Die mentaliteit vind ik ook niet kloppen. :( ( Ben trouwens van alle 3 geen fan geweest.)
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

CitaatWat heeft Eurosport 2 daar mee temaken?
Hoe beter de verslaggeving hoe meer mensen kijken.
Kijk naar de kijkcijfers van Sporza ...  :-X

janke

Nou, onze Olaf Mol met zijn gekwetter is niet veel beter. Veel bla bla maar weinig wol.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Tja, zo goed ken ik hem niet. Maar veel Hollanders die ik ken praten toch vol lof over hem.
Of het door de maffe uitspraken of interessante zaken is ... dat laat ik in het midden.  ;)

janke

Als je  bijv. de helm van Webber en Coulthard door elkaar haalt en als er een plotseling de grindbak inschiet en je kunt aan de achtervleugel niet zien welke auto het is, kun je altijd nog commentator worden in de autosport. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Ai ...  :-\
Tja dat is één van de zaken die mij storen aan oa de Sporza verslaggeving ... de passieve houding en het niet alert zijn. Door dit laatste ziet men te laat iets en/of geeft men verkeerde info door.
Hmmm ... tijd voor een nieuw topic

Racerke007

Trouwens ... de champcar op VT4 was ook nogal met een stille Kris Wauters heb ik gehoord ...  ???

scho0634

Citaat van: janke op 28 augustus 2007 - 19:33:42
Nou, onze Olaf Mol met zijn gekwetter is niet veel beter. Veel bla bla maar weinig wol.

Ben ik het dus niet mee eens. Hij maakt wel eens foutjes, ziet soms de dingen niet. Komt misschien omdat hij dan op een computer ofzo zit te turen. Maar hij is wel gepassioneerd.

cannonball


Racerke007

Ondanks alle verslaggevingproblemen zal men volgend jaar op zolder op 8 juni kunnen opmaken voor een schitterend weekend.
Volgens mij zal het ook volle bak worden, alle hollanders die dit jaar in Assen zaten komen dan naar Zolder ... kunnen ze eens proberen bij ons een caravan in de fik te steken ...  ::)