Alles over F1 in Spa

Gestart door crxnl, 12 augustus 2007 - 16:46:27

« vorige - volgende »

bmwracing

Citaat van: Hawthorn2 op 08 september 2007 - 12:51:04
Ben nog op zoek naar een kampeerplaats (1 tent - 2p. + plaats voor de auto) voor vrijdag tot zondag.  :(
Heeft iemand misschien een suggestie?
ik zou zeggen de eerste parking dat je tegenkomt zet je er maar bij . :)

newby

Spa wordt voor mij ook de eerste keer dat ik een race bezoek. Heb weekendkaarten bronze, dus geen zitplaats.

Weet iemand of je klein stoeltje oid meekunt nemen? Of wordt dat ingenomen als je het circuit binnenkomt?

BVD

Ferrari 2010

Ik heb zelf geen ervaring met een F1 GP, maar het lijkt me niet dat ze zoiets zullen innemen. Misschien is het dan ook wel handig om een klein schupjeoid  mee te nemen, waarmee je de grond wat gelijk kan maken. Ik denk dat niet alles daar standaard mooi waterpas is :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

UITERAARD mag je stoelen, frigoboxen, rugzakken, radio's, fototoestelen, videocamera's, ... meenemen.
Het is geen concert hé  ;)

Tim C

Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 13:21:05
UITERAARD mag je stoelen, frigoboxen, rugzakken, radio's, fototoestelen, videocamera's, ... meenemen.
Het is geen concert hé  ;)
Dat is dan raar want op mijn pasje staat: "Filming only permitted with official Formula One Administration ltd Camera Permit".

Meestal kijken ze weg, maar dat is iets anders dan dat het mag.

Racerke007

Voor eigen gebruik en als je niet met iets professioneel of half professioneel waar je sommige cameramensen mee ziet rondlopen bijhebt dan is dat geen probleem.
Als je er achteraf ook niets meedoet om geld mee te verdienen of schade toebrengt aan zij die er wel 'legaal' hun brood mee verdienen heb je al hélemaal niets te vrezen.

Tim C

Om het dus anders te zeggen, het mag niet maar ze kijken de andere kant op ::)

meatball

Citaat van: Racerke007 op 10 september 2007 - 13:21:05
UITERAARD mag je stoelen, frigoboxen, rugzakken, radio's, fototoestelen, videocamera's, ... meenemen.
Het is geen concert hé  ;)
Vergeet ook geen zeiltje tegen de regen,want dat doet het bijna altijd. ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Citaat van: Tim C op 10 september 2007 - 18:35:59
Om het dus anders te zeggen, het mag niet maar ze kijken de andere kant op ::)
>:( Jonge .... het is wel belangrijk om weten!! Ik heb al genoeg meegemaakt dat mensen in het sportpaleis toekwamen en verwondert waren dat iedereen een fototoestel bijheeft wanneer het wel op de kaartjes staat dat dat niet mag ... . Hoe jammer ze dat vinden enzo ... . Vandaar geef ik de mensen nu de tip, dat jij erover ging zeuren twijfelde ik niet aan maar zo doordrammen ...  :-\ :-X.

Soit, op concerten mag je geen professioneel fototoestel of camera's meenemen op een circuit alleen geen professionele camera.

Zeil is idd interessant!!  ;D

bmwracing

Citaat van: newby op 10 september 2007 - 12:50:50
Spa wordt voor mij ook de eerste keer dat ik een race bezoek. Heb weekendkaarten bronze, dus geen zitplaats.

Weet iemand of je klein stoeltje oid meekunt nemen? Of wordt dat ingenomen als je het circuit binnenkomt?

BVD
de boodschap is zo vroeg mogelijk  op het circuit gaan.bij voorkeur als het juist open gaat want als je in zone brons en green een plaatsje wil moet je rap zijn voor aan de kant van de draad te zitten.

bmwracing

Citaat van: adonisthehunk op 05 september 2007 - 12:42:03
Iemand al informatie over de Pitwalk bij de F1 in Spa?  :-\
de pitwalk gaat gewoon door  :)
De pitwalk van donderdag, voorzien tussen 15u30 en 17 uur, is voorbehouden voor de fans die een ticket voor 3 dagen hebben. Bovendien moet je het ticket donderdag op zak hebben.

Doefke

Kan ik zonder reserveren camperen op da terrein aan Combes?
Weet er iemand prijzen: 3 pers, 1 tent en 1 auto. Do - Vrij en Za - nacht.

Thnx, en tot op spa
Ciao
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Ferrari 2010

Zo lang er plaats is kan je zelfs in het duurste 5 sterrenhotel logeren zonder te reserveren denk ik. Er zullen meer mensen zijn die nog niet gereserveerd hebben, dus je kan best ff reserveren en dat weet je ineens ofdat er nog wel plek is, dan moet je dat dan niet meer uitzoeken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

cannonball

Ik werk voor UPS en ben nog veel tickets aan het uitvoeren ( vooral uit nl afkomstig ??)  !!

Als ge kan blijf thuis woensdag en donderdag zodat ge kunt aftekenen !!

Dank bij voorbaat

(anders blijf ik rondrijden e  ;) en ik zou ook graag gaan kijken vrijdag )

Racerke007

Ach ... hoe minder er thuis zijn hoe meer 'vrienden' je kan meenemen ...  ;)