Europees voetbal 2007 - 2008

Gestart door Hamilton MASTER, 09 augustus 2007 - 00:30:19

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Jacky Mathijssen...de "zelfverklaarde-Mourinho-van-België"  ::).

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 20 september 2007 - 16:06:01
Jacky Mathijssen...de "zelfverklaarde-Mourinho-van-België"  ::).
Je moet dat begrijpen, Mathijssen heeft al heel veel belangrijke prijzen gewonnen. Zoals daar zijn...

Supermariobros

Ai ai ai, Standard gaat met 3-0 onderuit op het veld van Zenit St. Petersburg. De poules zijn onhaalbaar geworden voor de Luikse club, jammer.  :-\

razzle_dazzle

Het eeuwige verhaal, wie de kansen niet afmaakt zal nooit iets halen. Let wel, zij krijgen er ruim meer en verdienen hun 3 goals, ook al was de eerste mooi maar heel veel geluk en de tweede een Renardke. 5-3 of 4-2 had een juistere uitslag geweest en dan hadden we onze initiële 20% kans nog.

Arbitrage was zoals verwacht op zijn belgisch, de ref moest zijn matroesjka's op het veld terugbetalen en deed dat met verve (moest al niks van spanjaarden hebben, dit hielp niet echt). 2 penaltyfases die ze zelfs niet meer durfden herhalen bij 0-0 en de wereld van verschil was er. Onze enige kans op de stunt werd via een spaans omweggetje door Gazprom/KGB vakkundig de nek omgedraaid.

Al bij al een goede match van Standard behalve de afwerking. Hou dan nog rekening dat IDC en Renard nog maar eens toonden dat Standard te hoog voor hun gegrepen is, laat staan dit niveau en vooral dat pech en de "omstandigheden" ons van 2 doelpunten hielden, dan is dit spelniveau van ons meer dan ik op voorhand hoopte.

0% kans thuis, forget it. Deze ploeg countert je Bilbao-gewijs rot als je durft aan te vallen. Ook nu deden ze niks anders op eigen plein. Soit, ze gaan verdiend door, daar niet van.

Europees spelen is voor ons nutteloos geworden. We worden nooit meer reekshoofd (tenzij we 4-5 Bochumkes op rij doen) en dus moeten we daar echt niks meer gaan zoeken.

Op naar de competitie nu om te proberen ... europees te spelen. 
Een opwarmertje aangevuld met een galamatchke.

Hamilton MASTER

Wij hebben er ook niet veel van gebakken...

Het was echt een rotslechte match...

Ik begrijp niet wat Vercauteren allemaal wil forceren hoor.

1 spits en dan Akin niet diep laten lopen. Hij is nooit diep kunnen / mogen gaan.

Akin zat na 60 minuten echt kapot, in plaats van hem dan te wisselen voor Legaer, neen dan gaat Mbo eruit en moet Akin nog sprinten in de spits.

Ik begrijp Vercauteren echt niet meer. Hij speelt elke week met een ander systeem.
De ene week met Hassan op rechts, de week nadien in een vrije rol op het middenveld.
Ik geraak er niet meer wijs uit en volgens mij de spitsen van Anderlecht ook niet.
Akin speelt nu in de basis, Théreau moet teleurgesteld zijn en krijgt nog minder vertrouwen.

Het is een zootje en ik verwacht niet veel beterschap in Genk dit weekend...



Supermariobros

Citaat van: Hamilton MASTER op 21 september 2007 - 22:20:40
Hij is nooit diep kunnen / mogen gaan.

Foei foei HM, en dat op een beschaafd forum  ;)

Hamilton MASTER

Citaat van: Supermariobros op 22 september 2007 - 10:21:16
Citaat van: Hamilton MASTER op 21 september 2007 - 22:20:40
Hij is nooit diep kunnen / mogen gaan.

Foei foei HM, en dat op een beschaafd forum  ;)

Kan ik eraan doen dat hij van Vercauteren niet mocht penetreren  ::)  ;)



Supermariobros

Eric Gerets heeft met zijn nieuwe club Marseille meteen gestunt, gaan winnen op Anfield Road is niet voor iedereen weggelegd.

Hamilton MASTER

Als de Rode Duivels voor een cruciale match staan, weten ze dus wie ze moeten binnenhalen ;)



Hamilton MASTER

Hopla... Belgische ploegen zijn weer goed bezig  ::)

Standard wel 1-0 voor maar Onyewu 2x geel...

Brugge nu 0-1 achter tegen Bergen...



razzle_dazzle

Hoe kom je er als UEFA trouwens bij om een scheids naar Belgie te sturen amper maanden na een debacle op het jeugd EK, een wanprestatie waar iedereen het unaniem over eens was. Dan stuur je hem uitgerekend nog naar de club van de speler die hij heeft uitgesloten.

Ach, we hadden het in Rusland al "weggegooid". Ik vind het gewoon gigantisch kut dat Onyewu en de leiding ons niet hebben toegelaten vanavond te trachten een buitengewone prestatie neer te zetten. Kan niet geloven dat die Schot zo een "Old Firm" kan leiden zonder levend begraven te worden.

Zonder de beelden te hebben gezien vond ik het gigantische dwaling Onyewu uit te sluiten. Nu is het gewoonweg gigantisch dom van onze Yank om zich zo te laten kennen. 

Fier d'etre Rouche. Je kan er op verschillende manieren uitgeflikkerd worden. De manier waarop Standard vanavond strijdend ten onder gegaan is tegen het Russische Racing Genk is er eentje dat mentaal lekker zit in het kopje. Veel lekkerder dan het kopje van oa Zaki en Devroe morgen zal aanvoelen. Ik vind het zelfs best leuk dat BXL zich geplaatst heeft, kan Vercauteren daar nog wat langer aanmodderen.

Soit, dat is de rekening van anderen. De onze moet zondagavond afgerond worden met drie punten en dan wat rust voor onze gamins.

Marcos, Sarr, Defour, Fellaini, dat was vanavond Europese subtop. Dante ook verre van slecht. Als het goed is mag het ook gezegd worden. Idem voor de inzet van De Camargo, de kwaliteit is er helaas niet ...

Supermariobros

Anderlecht mag niet klagen over zijn loting voor zijn groepsfase, de Brusselaars ontmoeten Tottenham, Aalborg, Hapoel Tel Aviv en Getafe.

Het moet zeker mogelijk zijn om te overwinteren, Tottenham en Getafe zijn sowieso moeilijke tegenstanders. Ook Hapoel Tel Aviv mag niet onderschat worden, de Israëlische club haalde de afgelopen jaren mooie resultaten op Europees gebied.

Supermariobros

Rapide Wezemaal heeft zich geplaatst voor de kwartfinale van de UEFA-beker. Nooit raakte een Belgische vrouwenploeg zo ver.
Om door te stoten in de UEFA-beker had Rapide Wezemaal dinsdag genoeg aan een gelijkspel tegen Frankfurt.Landskampioen Wezemaal kwam op 1-0, maar de Duitsers maakten er nog voor de rust 1-1 van, na de pauze viel er geen doelpunt meer.

Frankfurt, dat met vijf speelsters aantrad die onlangs met Duitsland wereldkampioen werden, had aan een gelijkspel genoeg voor de groepswinst.

In de poule van Frankfurt en Wezemaal blijven Everton en Valur uitgeschakeld achter. Tegen Everton won Wezemaal met 2-1, tegen Valur, een ploeg uit IJsland, verloor Wezemaal met 4-0.

Mooie prestatie van de vrouwen, die het daarmee beter doen dan de mannen.  ;D

Supermariobros

Anderlecht heeft het getroffen in de loting voor de 16e finales, de Brusselse club speelt tegen het Franse Bordeaux. 

Bordeaux is een haalbare tegenstander, ten minste als ze beter gaan voetballen.

razzle_dazzle

Top 4 uit Frankrijk tov top tien uit Belgie...laat me niet lachen. Geen enkele Belgische ploeg heeft iets op dat niveau te zoeken. Tijd voor een aparte cup met ploegen uit B-landen, zoals ze oa ook in het tennis doen...