Voetbalcompetitie 2007 - 2008

Gestart door Supermariobros, 03 augustus 2007 - 10:27:35

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

En seffens volgt de eerste nederlaag voor Brugge  ;)...

Jasper

Jawadde dadde! Saflet seg. Wat een vernedering voor Genk. ;D ;D

Supermariobros

Citaat van: The REAL Freak op 12 augustus 2007 - 11:42:46
Zulte en  Dender volgend jaar in 2de

We hebben veel gekocht en ik ben het er mee eens dat we misschien wel een moeilijk jaar tegemoet gaan, maar degraderen nee. Daar ben je verkeerd in.  ;)

razzle_dazzle

Bwau Zulte vond ik zo slecht nog niet. Mannen als Dhaemers en Matthijs moeten nog op gang komen, die zullen de ploeg wel terug beter maken. Deze laatste moet wel in de basis staan vind ik, desnoods op de flank.

Ook die Jelavic zal wel iets kunnen zeker?

Achteraan vallen ze me dan weer zwaar tegen. Alleen Minne is zeer degelijk.


Supermariobros

#19
Citaat van: Razzle_dazzle op 12 augustus 2007 - 15:54:38
Bwau Zulte vond ik zo slecht nog niet. Mannen als Dhaemers en Matthijs moeten nog op gang komen, die zullen de ploeg wel terug beter maken. Deze laatste moet wel in de basis staan vind ik, desnoods op de flank.

Ook die Jelavic zal wel iets kunnen zeker?

Achteraan vallen ze me dan weer zwaar tegen. Alleen Minne is zeer degelijk.

Ik vond Waregem thuis tegen standard echt niet goed, maar dat zal ook wel meet de sterkte van de Rouches te maken hebben. Jovanovic vond ik zwak, maar tegen Brussels stond hij er dan wel. Dhaemers en Matthijs moeten zeker nog op gang komen, die laatste scoort wel moeilijk vind ik. Jelavic is technisch sterk en eens de ploeg draait, zal hij er zeker staan. Ook Sankaré heeft toch al bewezen dat hij kan voetballen en De Vlieger behoort nog steeds tot één van de betere doelmannen van België.

We moeten in ieder geval veel beter kunnen dan we tegen Standard en Cercle hebben laten zien, volgende week zal het tegen Westerlo moeten gebeuren, want een 0/9 zorgt alleen voor extra druk en zo kom je in de problemen.


Club Brugge heeft zjn eerste zware uitwedstrijd tot een goed einde gebracht, al had het daarvoor wel een licht toegekende strafschop nodig.

Hamilton MASTER

Goh ik vind het een beetje vroeg om te zeggen dat Jova dé man zal worden ofzo.
Hij heeft ook 2 van zijn 3 goals uit penalty gescoord en mocht hij topschutter worden zal het op een Jestrovic-manier gebeuren ;)

Ik denk ook dat GBA een heel goed seizoen gaat draaien. Dosumnu was al erg gevaarlijk tegen Brugge en met Bancé en Malki hebben ze toch een sterke aanvalslinie.

We zijn natuurlijk nog maar 2 matchen ver maar wat me opvalt is de makheid van Genk, de gaten in hun verdediging en de wil om voor elkaar te vechten is er niet.
Als je dat vergelijke met de wil van Club tegen GBA is dit een enorm verschil.

Standard is ook goed bezig, afwachten of ze dit kunnen volhouden. Ze hebben zich goed aangepast na het vertrek van een paar sterkhouders en Fellaini wordt een hele grote.



razzle_dazzle

Goh Jova, fijne voetballer om naar te kijken...maar Europese top?

No way! Daarvoor beschikt hij over veel te weinig tor-instinct. Zijn dribbels en bewegingen zijn aartsgevaarlijk, maar even vaak vergeet hij de simpele oplossing en het balletje af te leggen (cfr. Steau  >:()). Hij kan ons dit seizoen nog veel diensten bewijzen, maar laat ons nu ook niet beginnen overdrijven. Voor mij staan een Aruna, Tchite en E1000 toch nog een trapje hoger...

GB ontgoochelde tegen Brugge vond ik, ze konden hun wil nooit opdringen toen de boeren met 10 man kwamen te staan. En eigenlijk was de zege nog niet eens zo onverdiend...alleen jammer dat Albino beslissend was in de penaltyfase  ::).

Hamilton MASTER

Inderdaad, GB verbaasde me toen ook. Zeker omdat ze veel aanvalskracht hebben. Ze hadden Club meer pijn moeten doen.

Ach jah... Wie bedoel je trouwens met E1000 ?  :-\




razzle_dazzle


Supermariobros

@ Razzle_dazzle: De voetballers van Genk noem je de smurfen, die van Club de boeren. Ik zou wel eens willen weten hoe je ons noemt?

razzle_dazzle

Fc provocatie, baardapen, zulte-quoi, mestkevers, naargelang de situatie varieert  :P.

Anderlecht zijn scum of les mauvais blancs, wij zijn maffia, calimero,...

Jasper

Citaat van: Supermariobros op 13 augustus 2007 - 19:43:48
@ Razzle_dazzle: De voetballers van Club noem je de boeren

Ik vind dat er maar één ploeg de boeren zijn en dat zijn de iejn-twie-drei-vier boere van Lier! :P

Aangezien er in de topictitel niets staat dat dit alleen over eerste klasse gaat, ga ik hier ook mijn beperkt commentaar over tweede posten. Morgenavond beginnen we thuis tegen Virton. Het is heel belangrijk voor het vertrouwen dat we de overwinning pakken.

The REAL BUTTON Freak

Ik denk wel da Lierse zich kan redden in 2de en snel terug in eerste zal staan, maar dit seizoen zal The Great Old promoveren (wanneer anders)


Supermariobros

Het is in ieder geval nu of nooit voor de Great Old, vorig jaar 'zouden' ze de titel pakken, maar dat is weer niet gelukt. Ze snakken er echt naar om op het hoogste niveau terug mee te doen en als het dit jaar niet lukt, gaan er koppen rollen denk ik.

The REAL BUTTON Freak

Inderdaad,

Vorig seizoen hebben ze het weggesemeten na de winterstop, want we hadden zonder twijfel de beste ploeg van 2de. Maar door stommiteiten hebben ze alles uit handen gegeven.