GP van Hongarije

Gestart door Supermariobros, 29 juli 2007 - 10:33:41

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 05 augustus 2007 - 12:46:25
Ik ben effen niet mee. Werd er eerst niet gezegd dat Alonso dit met opzet deed?
Dat Lewis niet helemaal vrijiuit gaat kon je gisteren ook al zien toen hij uit z'n wagen stapte. Hij en Dennis zeiden ook niks tegen elkaar.


Ja uiteraard gaat Lewis niet volledig vrijuit, het is doordat Lewis ALonso in het begin niet voor liet dat de situatie is ontstaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Hij komt er wel als winnaar uit  :)
Enige meevaller voor McLaren is dat Ferrari niet zo betrouwbaar is, misschien halen ze beiden geen punten dan.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

red76

Ik hoop zo dat Massa wint! ::)

Doefke

Ik voorspel een aangename race namiddag.

Moge de beste winnen ! !

Liefst een ferrari ;)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

FerrariMan

Ik voorspel een ontketende Alonso!

Ferrari 2010

http://www.f1pits.net/nieuws/over_mclaren_andere_teams_en_punten/
Tim, wat wil jaar daar nu in godsnaam mee betekenen? ;D ;D Gewoon om aan te tonen dat deze discussie om niets draait ofzo? ;D
Trouwens, als je het mij vraagt maakt Kimi vandaag zeker nog een kans op de overwinning :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer


alonsolover

Het was een spannende race met veel duels met Hamilton en Raikonnen en Alonso en Ralf Schumacher ;)

Tim C

Citaat van: Schumi till infinity op 05 augustus 2007 - 14:20:42
http://www.f1pits.net/nieuws/over_mclaren_andere_teams_en_punten/
Tim, wat wil jaar daar nu in godsnaam mee betekenen? ;D ;D Gewoon om aan te tonen dat deze discussie om niets draait ofzo? ;D
Trouwens, als je het mij vraagt maakt Kimi vandaag zeker nog een kans op de overwinning :P
Gewoon een verduidelijking ;)


Toch een paar foutjes van Alonso gezien, tijd dat hij buiten vliegt!

Jasper

Citaat van: Schumi till infinity op 05 augustus 2007 - 12:47:42
Citaat van: Jasper op 05 augustus 2007 - 12:44:16
Maar toch heeft Ferrari Schumacher verdedigd, met een uitleg die dus niet waar KON zijn volgens de stewards (anders was MS niet gestraft geweest), en toch is Ferrari niet gestraft. Volgens jullie is McLaren nu gestraft omdat ze een uitleg hebben gegeven die niet waar kan zijn.

Deze discussie gaat razend snel, ik ga eten en dan naar de race kijken.

Ja, maar je zegt het zelf, Ferrari heeft MS verdedigt met een uitleg die twijfelachtig is. In dit geval heeft McLaren zichzelf verdedigt met een uitleg die twijfelachtig is. Degene die op een twijfelachtige manier verdedigd is, is in beide gevallen bestraft.

En idd, dit gaat veel te snel hier!

McLaren had zichzelf niet te verdedigen, het was alleen Alonso die bedreigd werd met een straf.

Al bij al zie ik hier een hoop mensen die zich in alle mogelijke bochten proberen te wringen om de straf van McLaren goed te praten. U doet maar.

Als McLaren in beroep niet wint en Ferrari de titel wint met minder dan 15 punten voorsprong, dan is het alwéér een controversiële en vooral onverdiende titel. Maar dat zullen we dan wel bespreken, ik heb er voor nu genoeg over gezegd.

Over de race zelf heb ik niet veel te zeggen, er valt ook niets over te zeggen. Spanning was er wel wat, sensatie daarentegen... En de loser-van-het-weekendprijs gaat deze keer naar... Felipe Massa!

(disclaimer: "loser" is om te lachen, wees nu a.u.b. niet allemaal op uw Ferrari-paard gezet...)

Tim C

Citaat van: Jasper op 05 augustus 2007 - 16:06:15
Als McLaren in beroep niet wint en Ferrari de titel wint met minder dan 15 punten voorsprong, dan is het alwéér een controversiële en vooral onverdiende titel. Maar dat zullen we dan wel bespreken, ik heb er voor nu genoeg over gezegd.
En als McLaren hem wint is het evengoed een controversiële en onverdiende titel want zij zijn nu tot twee maal toe (op twee weken tijd) als valsspeler bestempeld ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 augustus 2007 - 16:06:15
Als McLaren in beroep niet wint en Ferrari de titel wint met minder dan 15 punten voorsprong, dan is het alwéér een controversiële en vooral onverdiende titel. Maar dat zullen we dan wel bespreken, ik heb er voor nu genoeg over gezegd.

Alweer? Kan je dat wat nader verklaren dan? Overigens ben ik het volledig met je eens dat Massa eze race niets heeft gepresteerd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Deze keer heeft McLaren enkel zichzelf pijn gedaan, daarom ook dat een straf niet tot de orde is.

Geen punten, mag niet op het podium... Zoals ze op verschillende tv-zenders zeggen -> allemaal politiek.
McLaren werken ze nu wat tegen door die spionage-zaak.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

FerrariMan

Massa: 0/10 Ferrari: 0/10 (wat een domme strategie)

14de starten en 1 plaats winnen met een Ferrari, komaan seg.

Lang leve de Italiaanse pers, die gaan morgen nog eens een leuke dag hebben.

janke

Citaat van: FerrariMan op 05 augustus 2007 - 13:53:23
Ik voorspel een ontketende Alonso!
Dat viel dus ook een klein beetje tegen, zeker tegen Heidfeld want die BMW deed niks onder aan de MCLaren van Alonso. Of had Alonso weer een probleem de laatste 10 ronden.Smoesje. BMW heeft het dit weekend goed gedaan. Maar Kimi pakte Heidfeld wel heel snel in bij de start. Nou is plek 2 op de grid nou niet de beste, maar toch. Mijn tip voor dit WK was Kimi, maar ik denk dat het voor hem dit er niet meer inzit. Hoe jammer ik dit ook vind. Die Hamilton wordt  dat, first year, and the winner.
Some things are too important to be left in the past.