Wielrennen: wat een boeltje

Gestart door Roel, 24 juli 2007 - 18:12:09

« vorige - volgende »

Roel

De tour, Vinokourov betrapt, geval nummer duizendtriljoenachtennegentig...

Wie kijkt er nog? Wie van jullie wil er nu nog naar een stelletje bedriegers zien? Dat vraag ik me nu echt af...

Wat een kermisachtige oplichterij... en kom nu niet af met 'je mag niet iedereen over dezelfde' kam scheren, want ze blijven gepakt worden,dit is geen sport meer, boycotten die handel en afvoeren deze sport.
Als sportfan, wielerliefhebber ben ik echt bijzonder ontgoocheld, pfffffffff
God save Mclaren

Supermariobros

Ik volg het wielrennen niet, en ben van mening dat 95% die nu de Tour rijdt doping neemt.

Vinokourov zal zeker niet de laatste zijn in deze Tour.

meatball

Wielrennen moet je ook niet als een sport bekijken,maar als een rijdend labo.
Dan begrijp je de supporters ook veel beter,het gaat om de winnende kombinatie,renner en dokter ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Hamilton MASTER

Rasmussen heeft deze Tour alleen al 14 onaangekondigde dopingcontroles ondergaan.
Hij heeft nog samen met Rabobank een stuk of 8 testen ondergaan.

Dit zijn ruim 22 proeven op slechts een 14-tal dagen.

Bij Quick-Step Innergetic zijn er dit jaar al ongeveer 280 dopingcontroles gedaan op alle renners. Dit zowel intern (door QSI zelf) alsook door de UCI.

Ik geloof nog steeds dat er op dit moment GEEN georganiseerde doping is in het peloton.
Er is doping maar dit gaat om enkelingen die er dan ook uit worden gehaald.

Als je ziet dat Petacchi teveel Ventoline in nam tegen zijn astma en daardoor al 10x boven de limiet kwam van Salbutamol zegt dit veel.

Vinokourov heeft nog iets willen maken van zijn Tour en is hierdoor naar drastische middelen gegaan. Hij traint het hele jaar enkel en alleen voor deze ronde en door die val en zijn zware kwetsuren kan hij niet mee met de besten bergop.
Hij heet voor de tijdrit niets genomen. Enkel bij de tijdrit heeft hij genomen en het resultaat was ernaar.

Vino zal nooit meer terugkeren naar het peloton. Hij is te oud en zal niet meer de kracht vinden om terug te keren.
Ook Astana zal stoppen met sponsoring aangezien het enkel Vinokourov was waarin Astana interesse had.
Kloden stopt waarschijnlijk ook, Kessler is al gepakt. Enkel Kasheskin zal overblijven en hij zal grof wild worden op de transfermarkt.

Er is doping in het peloton maar geen 90 % zoals hier gezegd.
Het peloton is in vergelijking met een paar jaar geleden al een kilometer of 5 minder snel gaan rijden gemiddeld. Dit is enorm veel.
Dit wil alleen maar zeggen dat men op de goede weg is.
Maar als mensen zoals de organisator van de Ronde van Zwitserland, de rondes zó zwaar maakt, dreigen sommige renners niet anders te kunnen.

Ik steek mijn hand niet in het vuur voor het peloton maar ik vertrouw de meesten.
Van Vinokourov had ik het niet verwacht maar dit zal de uitzondering zijn die de regel bevestigt.

Wielrennen opgeven? Nooit !



Racegirl


Ach wat is het verschil tussen vitaminen/sportdrankjes of hoestsiroop/astmaspray en doping... De grens is uiteindelijk flinterdun.

Spijtig van Vino, ik was een grote fan... De druk om te presteren is enorm, als het dan even niet gaat, grijp je snel naar de fout oplossing.

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 25 juli 2007 - 00:18:59
Rasmussen heeft deze Tour alleen al 14 onaangekondigde dopingcontroles ondergaan.
Hij heeft nog samen met Rabobank een stuk of 8 testen ondergaan.

Dit zijn ruim 22 proeven op slechts een 14-tal dagen.

Bij Quick-Step Innergetic zijn er dit jaar al ongeveer 280 dopingcontroles gedaan op alle renners. Dit zowel intern (door QSI zelf) alsook door de UCI.

Ik geloof nog steeds dat er op dit moment GEEN georganiseerde doping is in het peloton.
Er is doping maar dit gaat om enkelingen die er dan ook uit worden gehaald.

Als je ziet dat Petacchi teveel Ventoline in nam tegen zijn astma en daardoor al 10x boven de limiet kwam van Salbutamol zegt dit veel.

Vinokourov heeft nog iets willen maken van zijn Tour en is hierdoor naar drastische middelen gegaan. Hij traint het hele jaar enkel en alleen voor deze ronde en door die val en zijn zware kwetsuren kan hij niet mee met de besten bergop.
Hij heet voor de tijdrit niets genomen. Enkel bij de tijdrit heeft hij genomen en het resultaat was ernaar.

Vino zal nooit meer terugkeren naar het peloton. Hij is te oud en zal niet meer de kracht vinden om terug te keren.
Ook Astana zal stoppen met sponsoring aangezien het enkel Vinokourov was waarin Astana interesse had.
Kloden stopt waarschijnlijk ook, Kessler is al gepakt. Enkel Kasheskin zal overblijven en hij zal grof wild worden op de transfermarkt.

Er is doping in het peloton maar geen 90 % zoals hier gezegd.
Het peloton is in vergelijking met een paar jaar geleden al een kilometer of 5 minder snel gaan rijden gemiddeld. Dit is enorm veel.
Dit wil alleen maar zeggen dat men op de goede weg is.
Maar als mensen zoals de organisator van de Ronde van Zwitserland, de rondes zó zwaar maakt, dreigen sommige renners niet anders te kunnen.

Ik steek mijn hand niet in het vuur voor het peloton maar ik vertrouw de meesten.
Van Vinokourov had ik het niet verwacht maar dit zal de uitzondering zijn die de regel bevestigt.

Wielrennen opgeven? Nooit !
En de goede sint woont in spanje ;D
Zolang er mensen zijn die naar die onzin blijven kijken,is er sponsering en dus geld,en zolang zullen die bedriegers zich volspuiten.
Mij intreseert het geen barst welke idioot welke ronde wint,als ik graag een pillendraaier zie rijdt ik wel even naar de apotheek >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Exit Le majo joon ;D

En hier dacht ik dat de F1 niets meer met sport te maken had ;D

Zullen we volgend jaar dan maar een maand lang een touristisch programma uitzenden over Frankrijk en de rest gewoon skippen :P

Racegirl



En ook de gele truidrager doet niet meer mee!
Rabobank besliste gisterenavond dat Rasmussen niet meer start in de Tour, wegens liegen over zijn verblijfplaats.
Hij zat namelijk helemaal niet in Mexico, maar in Italië!

Benieuwd of de hele ploeg uit de tour stapt, dat zien we straks aan de start!

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Supermariobros

De renners van Rabobank blijven in de Tour.

Bron: Sporza

meatball

Citaat van: Supermariobros op 26 juli 2007 - 10:53:08
De renners van Rabobank blijven in de Tour.

Bron: Sporza
Natuurlijk blijven ze,de voorraad pillen was nog niet op ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Scuderia Ferrari

#10
Citaat van: meatball op 26 juli 2007 - 19:52:59
Citaat van: Supermariobros op 26 juli 2007 - 10:53:08
De renners van Rabobank blijven in de Tour.

Bron: Sporza
Natuurlijk blijven ze,de voorraad pillen was nog niet op ;D
Rasmussen is, in tegenstelling tot wat de Fransen en de Duitsers graag doen geloven, niet ontmaskerd als dopingzondaar, maar als iemand die niet te vertrouwen is. Een wezenlijk verschil. Hij wordt ONTERECHT publiekelijk aan de dopingschandpaal genageld, iets wat imho de sport meer kwaad doet dan iemand die een pilletje teveel neemt.

En Prudhomme: wat een huichelaar is dat zeg >:(

Hamilton MASTER

Theo De Rooij stapt op bij Rabobank.

WANT: Rasmussen spreekt tegen dat hij in Italië zit !

Wat blijkt nu, er zijn mensen die Rasmussen wel dégelijk in Colombia hebben gezien.
De Rooij stapt op naar aanleiding van het onderzoek dat de sponsor doet naar de onregelmatigheden tijdens de Tour.

Ik geloof wél nog in de sport en daar ben ik trots op.
Als je ooit nog een faire sport wil moet je nu doorbijten en gewoon blijven kijken.

Kessler, Sinkewitz, Vinokourov, Mayo zijn gepakt. Dit zijn kleppers in het wielrennen. Dat wil zeggen dat de controles wel degelijk werken.

Ik was ook gigantische fan van Vino, zijn stijl was echt enorm. Hij heeft zichzelf verraden en doping gebruikt. Ik geloof niet dat hij voor deze Tour doping pakte.


@meatball,

Mijn uitleg klopt 200%, dus waarom zeggen dat dit niet zo is ?
Ik ben gigantisch geïnteresseerd in wielrennen en in voetbal en hier ken ik (niet om te stoefen) redelijk wat van.
Dit zijn feiten die verschillende keren zijn bewezen door verschillende bronnen.

Het wielrennen gaat de cleane kant uit en dat wil ik steunen.



meatball

Citaat van: Hamilton MASTER op 04 augustus 2007 - 20:24:39
Theo De Rooij stapt op bij Rabobank.

WANT: Rasmussen spreekt tegen dat hij in Italië zit !

Wat blijkt nu, er zijn mensen die Rasmussen wel dégelijk in Colombia hebben gezien.
De Rooij stapt op naar aanleiding van het onderzoek dat de sponsor doet naar de onregelmatigheden tijdens de Tour.

Ik geloof wél nog in de sport en daar ben ik trots op.
Als je ooit nog een faire sport wil moet je nu doorbijten en gewoon blijven kijken.

Kessler, Sinkewitz, Vinokourov, Mayo zijn gepakt. Dit zijn kleppers in het wielrennen. Dat wil zeggen dat de controles wel degelijk werken.

Ik was ook gigantische fan van Vino, zijn stijl was echt enorm. Hij heeft zichzelf verraden en doping gebruikt. Ik geloof niet dat hij voor deze Tour doping pakte.


@meatball,

Mijn uitleg klopt 200%, dus waarom zeggen dat dit niet zo is ?
Ik ben gigantisch geïnteresseerd in wielrennen en in voetbal en hier ken ik (niet om te stoefen) redelijk wat van.
Dit zijn feiten die verschillende keren zijn bewezen door verschillende bronnen.

Het wielrennen gaat de cleane kant uit en dat wil ik steunen.
Lol ;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Hamilton MASTER

Don't push me...

Ik geloof in deze sport. Als jij dat niet doet shush dan...

Er zijn mensen die in iets geloven en het dan opgeven maar ik blijf geloven.
Het wielrennen verdient een 2de kans.

Als je bekijkt hoe super zwaar de vorige Ronde van Zwitserland was, zet je daarmee wielrenners aan tot doping.
Een lichaam is niet gemaakt om 5 cols van 1ste of zelfs buiten categorie af te haspelen in 1 etappe.
Als ze dit dan nagenoeg 3 dagen na elkaar doen, lokt het doping uit.

BTW: Hoeveel dopingcontroles doen ze in voetbal?
Gilles De Bilde heeft er op heel zijn carrière 2 gehad... 2x urinetest.

Hoeveel controles hebben tennissers ? Nagenoeg geen.

Hoeveel hebben wielrenners er? Tijdens de tour op zich hebben de klassementsrenners er ongeveer 40 op 3 weken.



Jasper

Het wielrennen verdient een tweede kans, jammer genoeg zitten ze ondertussen al aan kans 137...