24u van LeMans

Gestart door Doefie, 15 juni 2007 - 02:48:21

« vorige - volgende »

Doefie

Wie wint dit jaar de 24uur van LeMans? Een zoveelste triomf voor Audi of een heropstanding van Peugeot? Haalt Kirstensen zijn achtste overwinning, gaat de zege opnieuw naar Biela-Pirro-Werner, of gaat het deze keer naar iemand anders? Voormalig F1-wereldkampioen Jacques Villeneuve misschien, die na 35 jaar de tweede coureur in de geschiedenis de geroemde "triple" (Formule 1, Indy500 en LeMans) kan binnenhalen? Of wordt het Champ Car-legende Sébastien Bourdais, samen met Lamy en Sarrazin?

Ferrari 2010

Als je het mij vraagt gaat Jacques de tripple halen. Peugeot is al het hele seizoen dominant, hier zullen ze wel hetzelfde fixen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Raicouli

Het eerste uur zit er bijna op en zo te zien hinkt peugeot toch een beetje achter. De audi heeft veel beter grip en traction,en daardoor komen ze  beter de trage bochten door.
Nu is het audi 1-2-3 en ik denk toch dat eentje ervan de overwinning gaat pakken. Maar toch sterk van peugeot, zo is er toch een beetje competitie. ;)

Ik gok op een audi :)(hoop op een audi eigenlijk  want heb net een nieuwe audi diesel gekocht)
F1REM G3g

Raicouli

F1REM G3g

ivan_

weet iemand welke zender de race uitzend?

Doefie

Zoals altijd in het verslag op de site wordt gezegd, MotorsTV. Een andere zender heb 'k (nog) niet gevonden.

Doefie

Één Audi weg, twee op kop. Eens benieuwd hoeveel invloed het weer gaat hebben :)

ivan_

Citaat van: Doefie op 16 juni 2007 - 20:28:13
Zoals altijd in het verslag op de site wordt gezegd, MotorsTV. Een andere zender heb 'k (nog) niet gevonden.
jammer ik dacht dat eurosport het wel zou uitzenden :-\

Ferrari 2010

#8
Ondertussen 2 audi's uit, beiede peugeots rijden nog rond, op respectievelijk 4 en 7 laps. Met nog 5 uurtjes race af te leggen is er eigenlijk nog niets bepaald.

@ Daan: MotorsTV, is dat nog bekijkbaar via het telenet internet, of moet je daarvoor tegenwoordig digitale tv hebben? Ik heb zonet even men telenet account bekeken, maar de zenders die telenet vroeger op het internet had staan, vind ik niet meer terug.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumivill

#9
Damn,Villeneuve opgave,had hem graag op het podium gezien...Ik volg via TVUplayer,kanaal Wheels,gewoon de player downloaden,is nog goeie livestream van speed tv!

Je kunt TVUplayer downloaden op www.tvunetworks.com. (3Mb) Je ontvangt dan een zipbestand, dat je even moet uitpakken, daarna kun je de TVUplayer installeren.

Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Ferrari 2010

heeft winig zin om het nu nog te installeren, die 10 minuutjes :) Ik veronderstel dat het aan het regenen is?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Schumivill op 17 juni 2007 - 14:02:31
Damn,Villeneuve opgave,had hem graag op het podium gezien...Ik volg via TVUplayer,kanaal Wheels,gewoon de player downloaden,is nog goeie livestream van speed tv!

Je kunt TVUplayer downloaden op www.tvunetworks.com. (3Mb) Je ontvangt dan een zipbestand, dat je even moet uitpakken, daarna kun je de TVUplayer installeren.



Offtopic:
Kan je daar ook F1 mee kijken?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Schumivill

#12
Gisteren hebben ze toch de 3e vrije training uitgezonden,kweetnie of et enkel is omdat het in de USA is..
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18