GP van Canada

Gestart door Supermariobros, 03 juni 2007 - 09:19:06

« vorige - volgende »

fawlty

staat er nu een 1 op die wagen?  :D
Ja sluw is die Hamilton

meatball

Citaat van: Doefke op 06 juni 2007 - 16:54:49
Bangelijke foto, heb je die ook ergens in Higs res.?

Misschien moeten we niet verder uitweiden en ons tot de gp van canada van richten.

Hopelijk zordt die wat boeiender dan monaco


Elke race zordt beter dan Monaco ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 06 juni 2007 - 20:37:49
Citaat van: Doefke op 06 juni 2007 - 16:54:49
Bangelijke foto, heb je die ook ergens in Higs res.?

Misschien moeten we niet verder uitweiden en ons tot de gp van canada van richten.

Hopelijk zordt die wat boeiender dan monaco


Elke race zordt beter dan Monaco ;D

ja tis waar dat vind ik ook

Guardian667

Om maar  terug tegaan naar het onderwerp van dit draadje :)

ik hoop zelf dat het weer een spannende race gaat worden, tevens hoop ik op voldoende actie.
mijn voorspelling is als volgt:
KWALIFICATIE:
1 Massa
2 Raikonen
3 Hamilton
17 Albers

Race:
1 Massa
2 Hamilton
3 Trulli
Albers komt als 11 over de streep met 1 ronde achterstand.


Ike Racing

Als Kimi-fan hoop ik op het volgende
1. Kimi
2. Massa
3. Hamilton, maar die derde plaats mag ook eens naar iemand anders gaan zoals Heidfeld, Couldhart, of zo ....

Doefie

Eerste training en McLaren op 1-2, Räikkönen op 0.169 ... voorbode van het weekend of "maar training" ?

Jasper

Maar training, wat natuurlijk niet wil zeggen dat Ferrari sowieso beter zal zijn op zondag.

scho0634

Citaat van: Doefie op 08 juni 2007 - 17:24:48
Eerste training en McLaren op 1-2, Räikkönen op 0.169 ... voorbode van het weekend of "maar training" ?

'maar taining'.


Hamilton MASTER

Kwalificatie:

1) Alonso
2) Hamilton
3) Kimi


Race:
1) Hamilton
2) Alonso
3) Massa



Jasper

Alonso heeft hier een duidelijk voordeel op Hamilton omdat Hamilton nog nooit in Canada heeft geracet. Ik zou hem dus persoonlijk niet tippen voor de overwinning.

Tim C

Dus dit is hoe het was om McLaren supporter te zijn in 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006

Anderhalve seconde is bijna onoverbrugbaar te noemen :-\

Jasper

Je weet niet wat ze aan het doen zijn... Misschien zijn ze bij Ferrari bezig met een kleine racesimulatie en bij McLaren met een test van de zachte banden. Op de situatie 20 minuten voor het einde van VT2 zou ik niet afgaan.

Tim C

Ik ga af op de hele sessie, waarbij ze al een uur lang achterlopen.

Maar inderdaad, er is nog veel te doen en ongeweten

Doefke

Eigenlijk vind ik die vrije trainingen toch wat frustrerend als fervente f1 supporter. Het is namelijk onmogelijk om die tijden te interpreteren. Zelfs voor iemand die de f1 al geruime tijd opvolgt. De trainingen zeggen niets:

Misschien moet k dit ff illustreren met financieel voorbeeldje: bijvoorbeeld: een onderneming heeft een evolutie in de winst van 50.
Als je dit hoort weet je dus niets he. Wanneer blijkt dat de intitiele winst -50 was en nu 0, is dit een goede zaak. Maar wanneer de initiele winst -50 was en nu -100, is dit een slechte zaak.

Wat ik dus wil aantonen is dat ge tijden van de vrije trainingen onmogelijk geïnterpreerd kunnen worden. Indien andere relevante factoren (banden, racesimulatie, kwali-simulatien, ...) is dit wel.

Daarom stel ik het volgende voor, om de F1 nog dichter bij het (gewone) volk te brengen:

Elke vrije training krijgt een vast profiel:
Bijvoorbeel: VT 1: hier mogen enkel racesimulaties uitevoerd worden,
                    VT2: enkel kwalificatiesimulaties
                      VT3: enkel testen van banden en en nieuwe aerodynamische onderderelen.
Let wel dit is een voorbeeld, het hoeft niet per se in die volgorde he.

Maar het zou voor ons, f1 fanatici, wel een stuk gemakkelijker zijn om die tijden te interpreteren.

Wat vinden julie van dit voorstel: goed, okk, of ga ik mss te ver?

Grts
dave
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Tim C

En dan misschien sproeiers en mensen die "nat" naar 505050 SMS'en. En een afspraak dat wanneer de sproeiers aangaan de wagens drie ronden lang de pits niet in mogen, tot dat er een vochtigheidsgraad wordt bereikt van minstens 75% op het moment dat de eerste rijder de derde ronde ingaat.

Al eens gesoliciteerd bij de FIA voor een job? ;)