GP van Canada

Gestart door Supermariobros, 03 juni 2007 - 09:19:06

« vorige - volgende »

Supermariobros

Het Formule 1- circus trekt van Europa naar Noord-Amerika voor de races in Canada en Amerika. Volgende week staat de Grand Prix Van Canada op het programma, de zesde race van het seizoen.

In Monaco had McLaren het voor het zeggen , maar hoe liggen de verhoudigen in Montreal? Kan Ferrari revanche nemen?

Shoot!

meatball

Citaat van: Supermariobros op 03 juni 2007 - 09:19:06
Het Formule 1- circus trekt van Europa naar Noord-Amerika voor de races in Canada en Amerika. Volgende week staat de Grand Prix Van Canada op het programma, de zesde race van het seizoen.

In Monaco had McLaren het voor het zeggen , maar hoe liggen de verhoudigen in Montreal? Kan Ferrari revanche nemen?

Shoot!
Zo veel beter was mclaren niet,Massa stond er net achter,maar als je in monaco derde bent na de eerste bocht,kan je beter op je gemak die plaats behouden dan risico's te nemen,het haalt daar toch niks uit want monaco is geen echte race.
Dus jazeker Ferrari wint in canada en america met Massa :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat


bmwracing

ferrari gaat er staan dat is een feit.maar we moeten wel zien dat lewis niet te snel is voor onze favoriet ferrari. :)

supersteven

mijn pronostiek is
1 felipe massa
2 fernando alonso
3 robert kubica
let the sunshine shine in your heart

scho0634

Natuurlijk was McLaren veeel beter dan Ferrari in Monaco. Maar Canada en Indy zijn andere circuits.

Ferrari gaat winnen.

1-Massa
2-Kimi
3-Alonso
4-Hamilton
5-Heidfeld
6-Fisico
7-Kovo
8-DC

McChouffe

Ferrari heeft de snelheid. Maar ook de betrouwbaarheid?
Ik geef ze het voordeel van de twijfel. Massa wint in Canada en Kimi volgt op respectabele afstand.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefke

Ferrari on top, een een gouden tip voor Kimi: PAS OP VOOR DIE MUUR ! ! ! Die staat gevaarlijk dicht ! !

Als hij daar niet tegen botst (ni in kwali en ni in race) dan zie ik het goed komen, maar Massa wint de race !

In mijn ogen zijn er nog 3 titelkandidaten

Moge de beste (ferrari) winnen ! ;)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

ivan_

ik verwacht een antwoord van ferrari ;)

1: Raikkonen
2: Massa
3:Hamilton

Eric

Als kimi nog wil meedoen zal hij nu iets moeten laten zien.

ik hoop op dit:

1/ Kimi
2/ Hamilton (zijn vaste stek)
3/ Heidfeld

om eens zot te doen

Alan Blues

Ik denk dat Hamilton zijn eerste zege zal halen. Kimi en Fernando doen allebei de muur... ;)

FerrariMan

De Ferrari van 2008?  :)



Deze persoon maakt elk jaar zo'n ontwerp, knap.

ivan_

die ziet er wel erg knap uit :)

Jasper

Op technisch vlak knap dat hij zoiets kan ontwerpen, maar wat een lelijke bak...

Doefke

Bangelijke foto, heb je die ook ergens in Higs res.?

Misschien moeten we niet verder uitweiden en ons tot de gp van canada van richten.

Hopelijk zordt die wat boeiender dan monaco

FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com