wk snooker 07

Gestart door ivan_, 18 april 2007 - 18:26:15

« vorige - volgende »

The REAL BUTTON Freak

Tenzij hij er nog eentje maakt tegen Stephen Hendry in de halve finale.

De laatste keer kreeg Hendry een pak slaag; 17 - 4 werd het in 2004.

Ik hoop op een Finale O'Sullivan vs Carter. Die aan een mooie carriƩre bezig is, en de Chinees Liang kan ook een hele grote worden.

Jasper

Ik heb het meer voor Hendry, dus ik hoop dat die wint. Het is wel bijna zeker dat Hendry of O'Sullivan kampioen wordt, volgens mij.

En O'Sullivan, die heeft al lang genoeg geld verdiend om 3 Bentleys te kunnen kopen. ::)

The REAL BUTTON Freak

Hendry zal uit zen pijp moeten komen in de laatste sessie, hij kijkt op een achterstand aan van 12 - 4. O'Sullivan heeft de laatste 8 frames na elkaar gewonnen waarvan 2 met een centurie, 133 en 135.

The Rocket is in top-vorm en is goed opweg om voor de 3 de keer (dacht ik) de Wereldbeker in de lucht te steken.


Tim C

Wat was dat een gekke sessie! Drie centuries op een kwartier!

8 op een rij, het lijkt over en out voor Hendry. Die zal vanavond serieus uit z'n pijp moeten komen om nog iets uit de brand te slepen...

Schumi nr1

Hendry zal inderdaad zijn volledige truukendoos mogen bovenhalen om die achterstand nog goed te maken, maar onderschat hem niet. Als Ronny er acht op een rij kan winnen kan Hendry dat ook, hij heeft niets voor niets al 7 wereldtitels op zijn naam staan (als ik mij niet vergis). Ik kijk al uit naar de sessie van deze avond, wat is het toch telkens een plezier om The Rocket aan't werk te zien.

Jasper

Ik hoop dat het alsnog spannend wordt. Ik heb liever dat het bij 16-16 beslist wordt dan dat de wedstrijd een sessie te vroeg gedaan is. :-\ O'Sullivan heeft trouwens 11 frames op rij gewonnen. Van 1-4 naar 12-4. Indrukwekkend...

Go Stephen!

Supermariobros

0'Sullivan staat in de finale, hij klopte Hendry met 17-6. 0'Sullivan was te sterk en ik vond dat hij subliem speelde.

Het heeft niet mogen zijn voor Hendry, jammer.

The REAL BUTTON Freak

Ik verwacht ook dat O'sullivan de finale wint.

Schumi nr1

Ik vond dat Hendry iets te afwachtend speelde, toen hij aan de beurt was had hij enkele de mogelijkheid om voor een schot te gaan maar die liet hij liggen en koos voor safety. O'Sullivan speelde veel aanvallender en veel zelfverzekerder. Nu, The Rocket naar de finale en die zie ik hem ook winnen, de twee die in de andere halve finale zitten spelen volgens mij beneden het niveau van een Hendry en o'Sullivan.

Jasper

O'Sullivan speelde in de eerste sessie ook veel behoudender dan anders. Ik vind dat dat niets is dat je een speler kunt verwijten.

Ik had het niet erg gevonden als O'Sullivan pakweg 17-14 had gewonnen, maar dit was niet eens leuk om naar te kijken, het was geen wedstrijd. En er zaten irritante Ronnie-fans in de zaal gisteren. :-\

The REAL BUTTON Freak

The Rocket is voor de 3de keer Wereldkampioen.

Hij had zijn beste snooker niet nodig om Ali Carter te kraken.

Een meer dan verdiende titel, en na 420.000 euro winst zal de Bentley er wel af kunnen denk ik.

TheIceman

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 06 mei 2008 - 10:58:23
The Rocket is voor de 3de keer Wereldkampioen.

Hij had zijn beste snooker niet nodig om Ali Carter te kraken.

Een meer dan verdiende titel, en na 420.000 euro winst zal de Bentley er wel af kunnen denk ik.

En er kwam een streaker in de zaal! :D