Belcar Circuit Zolder 31/03-01/04

Gestart door Schumi nr1, 28 maart 2007 - 19:29:27

« vorige - volgende »

Schumi nr1

Komend weekend ga ik naar de Belcar openingsrace van dit seizoen op Zolder. Via Formule1-Racereport heb ik twee gratis kaarten kunnen bemachtigen voor de race op zondag. Voor wie ook gëinteresseerd is om gratis van dit evenement te genieten kan terecht op de site van Zolder via volgende link: http://www.circuit-zolder.be/#.

Alvast veel plezier!!

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Doefie

Ik loop er op zaterdag rond, zondag kan ik niet gaan. Ik ga dan vooral voor de kwalificaties van de Formule Renault, het team bezoeken waar ik goeie contacten mee heb (en kan gaan rijden ... als ik het geld vind ::)) :)

lieven


ivan_


cookie

Ik zal er ook zijn. Eerste keer dat ik voor de Belcar naar Zolder ga, heb nog maar 1 keer Belcar gezien en dat was tijdens het FIA GT raceweekend in 2000. Normaal is het world series bij renault evenement mijn vaste afspraak om Zolder te bezoeken, maar nu de 3.5 niet meekomt heb ik maar voor belcar en BTCS gekozen.

Doefie

Ben net terug, was wel leuk :) Binnen drie weken naar de World Series (althans, het weekend, niet de klasse), heb mijn tickets al  8)

Schumi nr1

Citaat van: Doefie op 31 maart 2007 - 17:11:34
Ben net terug, was wel leuk :) Binnen drie weken naar de World Series (althans, het weekend, niet de klasse), heb mijn tickets al  8)

Dat staat ook op 't programma :) Enkel nog tickets zien te bemachtigen :) Of graak je ook binnen zonder tickets, toegang is toch gratis?

alesi

De tickets voor de World Series by Renault zijn gratis af te halen bij een Renault dealer in uw buurt.
Zo heb ik er al gaan halen voor 21 en 22 april in Zolder. :)
Ze hebben wel een waarde van 15 euro.
Dus als je geen kaarten hebt moet je aan de ingang 15 euro betalen denk ik. :-\

Doefie

Op de website van Zolder zult ge volgende week ook wel gratis tickets kunnen downloaden, is altijd al zo geweest en ze doen het voor elk evenement, dus ja. Hoewel ik twijfel voor de Champ Cars ;D

Als ge geen gratis tickets vind, laat mij dan op tijd iets weten ;)

cookie

#10
was een mooie dag gisteren, perfect weer en mooie races gezien. Hier een greep uit mijn foto's. Foto's van de BTCS en belcar race moet ik nog online zetten












meer foto's en in hoge resolutie op www.wheel2wheel.tk]

Schumi nr1

Citaat van: Doefie op 01 april 2007 - 22:15:00
Op de website van Zolder zult ge volgende week ook wel gratis tickets kunnen downloaden, is altijd al zo geweest en ze doen het voor elk evenement, dus ja. Hoewel ik twijfel voor de Champ Cars ;D

Als ge geen gratis tickets vind, laat mij dan op tijd iets weten ;)

Bedankt voor je informatie  :)  Nu nog afwachten tot volgende week :)

Doefie

#12
Cookie, mooie fotos :)

Op de website van de World Series staat een heel programma (en gratis tickets ;) ). Geen World Series, maar wel het jaarlijke programma als Formule Renault 2000, Formule Renault 1600, Renault MĂ©gane, Clio Cup, Formule 1 demorun, ...

Schumi nr1

Heb ik zopas opgemerkt, we gaan eens kijken hoeveel kaarten ik moet bestellen :), nogmaals bedankt voor de info!

Doefie