Tickets Spa 2007

Gestart door Doefke, 25 oktober 2006 - 19:28:28

« vorige - volgende »

Doefke

Geachten,

Er is een officiële website aangaande de GP België van 2007 --> spagrandprix.com

Kheb zo ne keer de pre-sale prijzen bekeken...VERSCHRIKKELIJK DUUR

En bovendien schilt de presale met de ADD slechts €20.

Ik had graaf aan de source gezete...ma € 340 gaat mijn (studenten)petje te boven.
OK, we hebben trg ne GP hé, ma fuck man...onbetaalbaar voor de simpele medemens!

Bende corrupte gatlikkers!!!(die organisatoren dan hé)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Mikacouli

Ze zijn goedkoper of gelijk aan de prijzen van 2 jaar terug dus mij hoor je niet klagen.

Jasper

Torenhoge prijzen voor slechts 44 ronden en dan pakken ze de ereronde nog af ook, ik zal dus nooit betalen voor een GP in Spa, ik ga dan liever naar de Nürburg- of Hockenheimring. :)

Kirabi

Ik ga er naar toe maar weet nog niet welke plaatsten ik dan ga pakken :P


marlboro

Ik ga sowieso al niet;1)Teveel geld.
2)Schumacher doet niet meer mee.
3)Ik denk niet dat er veel duitsers zullen zijn en dat is toch wel een belangrijk publiek voor spa.Ik denk dat ze int rood zullen zitten na de race.
Bende kinders

Tim C

Citaat van: marlboro op 25 oktober 2006 - 22:46:08
Ik denk dat ze int rood zullen zitten na de race.
What else is new in the world?

FerrariMan

Naar Spa ga ik waarschijnlijk ook nooit meer, zeker niet betalend.

Vergeleken met andere circuits is de organisatie een ramp en zie je de wagens té weinig. En inderdaad, de ererond afnemen is een dik minpunt want het is het moment als fan om de piloten heel langzaam en dichtbij te zien met enige beweging in de cockpit.

Doefie

Ereronde is te begrijpen. Veel coureurs (vooral de winnaar dan) zou er meer dan twee minuten over doen, heel de programmatie zou erg veel uitlopen.

Ik ga waarschijnlijk ook wel terug gaan, maar weet nog niet waar 'k ga zitten.

razzle_dazzle

Ik kan Gold-tickets vastkrijgen via een vriend..ik zal dus gaan  :).

Doefie

Citaat van: Razzle_dazzle op 26 oktober 2006 - 16:07:50
Ik kan Gold-tickets vastkrijgen via een vriend..ik zal dus gaan  :).

Hehe, met wat geluk geeft een of andere politieker bij Ecolo opnieuw zijn ticket weg dit jaar, heb ik ook een gratis Gold-ticket :)

sledge

Toegang F1 Spa om in de modder te gaan zitten: €120 en waarschijnlijk parking kilometers van het circuit
Toegang Spa Racing festival, toegang tot alle tribunes: €0 en parking op de hoofdparking
24u Spa: €70, parking en toegang tot alle tribunes incl. + 590 ronden in een unieke sfeer.

Nee, voor mij is het duidelijk. Ooit wou ik niks liever dan een GP live gaan bekijken, maar er is zoveel beter te zien aaan een fractie van de prijs.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

redasian

340 Euro betaal ik ook voor de GP in Malaysia, K1 Gold
inclusief vlucht welteverstaan  ::)

bmwracing

verleden jaar heb ik 308 euro betaald natuurlijk zie ik daar niks meer van terug wegens falling nu is de prijs 425 euro voor de pits dus wel ligd gestegen maar dat laat me er niet toe om weer de mooie pits te zien gans het weekend

Tim C

425 Euro om de pits te zien?

Dat ze nog duizenden gekken vinden om het te betalen gaat m'n petje al te boven (no offence). Zoals eerder al gezegd, de duurste prijzen op de kalender voor het minste zicht en het minst aantal rondes. Oh en bijna nog het busje met de rijders op vergeten... Ze mogen het houden, dan spaar ik liever voor een hopje over de oceaan naar Montreal en Indy...

The Iceman

Citaat van: Tim C op 14 november 2006 - 11:11:46
425 Euro om de pits te zien?

Dat ze nog duizenden gekken vinden om het te betalen gaat m'n petje al te boven (no offence). Zoals eerder al gezegd, de duurste prijzen op de kalender voor het minste zicht en het minst aantal rondes. Oh en bijna nog het busje met de rijders op vergeten... Ze mogen het houden, dan spaar ik liever voor een hopje over de oceaan naar Montreal en Indy...
Vrees eerlijk gezegd het ergste voor de ticketverkoop nu Schumacher zijn helm aan de haak heeft gehangen. Veel Duitsers die afhaken. Deze leemte wordt misschien opgevuld door de Hollanders die hun nationale held komen aanmoedigen.  ;)
Maar zoals je reeds zei, die ticketprijs is eigenlijk veel te hoog voor hetgeen je in de plaats krijgt, maar toch  ga ik elk jaar toch terug  :)
Heb sinds 1986 nog geen enkele editie overgeslagen.