"Hakkinen heeft veel respect voor Schumacher"

Gestart door Roel, 17 oktober 2006 - 18:42:41

« vorige - volgende »

Tim C

Als uw antwoord niet over het onderwerp op zich gaat hoef je de moeite niet te nemen om te antwoorden. Het is niet de bedoeling van hier een welles nietes spelletje van te maken. Die discussie is bij deze afgesloten!

Kirabi

Citaat van: Doefie op 18 oktober 2006 - 19:12:35
Citaat van: FerrariMan op 18 oktober 2006 - 18:24:21
Citaat van: Doefie op 18 oktober 2006 - 14:38:24laat staan dat we niet eens het recht hebben om uit te spreken of die al dan niet gehandicapt is
Kijk dan toch maar eens goed naar de jongen zijn benen.
Citaat

Gewoon omdat ze wat dunnekes zijn ? Jongen, hoeveel klein kinderen hebben niet dunne beentjes op die leeftijd...
Ja als je aan dat plaatje niet ziet dat hij gehandicapt is... dan weet ik het ook niet meer hoor


Jasper

Wie er nog niet van overtuigd was dat het niveau van dit forum laag gevallen is, moet deze topic maar eens doorlezen... ::)

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 19 oktober 2006 - 16:59:56
Wie er nog niet van overtuigd was dat het niveau van dit forum laag gevallen is, moet deze topic maar eens doorlezen... ::)

Ja, ik ben me ook aan het doodergeren... ::) ::)

Roel

off topic: Als ik mijn kameraad f-fan vertel dat ik hier af en toe rondhang begint hij spontaan te lachen, altijd afgevraagd waarom, én stevig gediscussieerd dat hier wel intelligente mensen posten, maar jongens toch!!!!!

Hoe kan dit forum terug op niveau komen?
God save Mclaren

Jasper

F1-fora zijn een goeie afspiegeling van wat er in de F1 gebeurt: spanning in het kampioenschap betekent spanning op het forum. Frustratie voor sommigen in het kampioenschap betekent gefrustreerde mensen op het forum. Na het seizoen zal dit allemaal wel weer in evenwicht komen.

Tim C

Ok, dit is ver genoeg gegaan. En dan heb ik het tegen zij die graag ambras maken en zij die zich daar boven willen stellen want het is niet alsof zij er iets aan proberen doen behalve commentaar te geven!