"Hakkinen heeft veel respect voor Schumacher"

Gestart door Roel, 17 oktober 2006 - 18:42:41

« vorige - volgende »

Roel

(Artikel staat te lezen op f1racing.nl)

Vervang "Hakkinen" door "Alonso", zou het dan nog geloofwaaridg zijn? Neen, die uitspraak zal nooit gedaan worden door Alonso. Hij heeft meer met modder gesmeten dan duels aangegaan in zijn titelgevecht(en) met Schumacher...klein heel klein

Daarom zal Alonso nooit de waardigheid of het respect krijgen dat een Hakkinen bijv. kreeg, van o.a. mede-coureurs.
En daarom haalt de F1 dat niveau van "eervolle" (spa 98 ff vergeten) racerij nooit meer dankzij of ondanks de talloze Alonso's die er nog zullen komen en gaan..er is geen respect meer.

Als "Alstronso" (excuseer op voorhand al) wk wordt, dan hoop ik dat de Ferrari-Schumi fans er een groter feest van maken voor het afscheid van MS dan de blauwgelen voor hun wk-titel.



Ik hoop dat Alonso met zijn bek op de grond gaat in Brazilië.

God save Mclaren

Tim C

Volgend jaar zit je dan wel met een dilema ;)

Ik ga volledig met je akkoord.

Juan Pablo

Tja, Alonso..

Hopen dat Schumi nog in staat is om sowieso te winnen, en dan in ieder geval één van de twee prijzen mee naar huis nemen.
En als Alonso wk-word..dan zou het zijn laatste zijn, denk maar niet dat hij bij de zilverpijlen nog een KANS heeft om wk te worden.

Ferrari word volgend jaar zoo oppermachtig..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

scho0634

Ik vind het allemaal wel meevallen wat Alonso roept over anderen. Zoveel grote kampioenen (incl. der michael) hebben zich schuldig gemaakt aan het zwart maken van andere coureurs in het openbaar. Senna, Prost, Mansell, Piquet, Hill, Villeneuve, noem maar op. Hakkinen is zo'n beetje de enige die dit nooit deed. Voor de rest zijn de aardige, lieve en sympathieke coureurs nou net degenen die nooit de titel pakken.....

Het is maar goed ook, anders wordt het veels te saai.

Chef

Citaat van: Juan Pablo op 17 oktober 2006 - 19:38:53
Tja, Alonso..

Hopen dat Schumi nog in staat is om sowieso te winnen, en dan in ieder geval één van de twee prijzen mee naar huis nemen.
En als Alonso wk-word..dan zou het zijn laatste zijn, denk maar niet dat hij bij de zilverpijlen nog een KANS heeft om wk te worden.

Ferrari word volgend jaar zoo oppermachtig..

Wat een gezeik over Alonso zeg. Iedereen lult elkaar maar een beetje na over wat hij allemaal zo hebben geroepen en hoe flauw dat wel niet is. De Nederlandse media is na eenmaal gek op Schumacher en zijn nu een beetje gefrusteerd dat er een nieuwe grootheid lijkt op te staan. Gisteren was er een leuke item Robert D. bij Holland Sport waar Robert nou eens een keertje niet zo klef geinterviewd werd in de trant van "o wat is MS toch een fantatisch aardige man en wat een gemis als deze engel er niet meer bij is", zoals meestal bij de gebruikelijke F1 journalisten het geval is. Robert moest zelf toegeven (al had hij zo te zien wel liever het gebruikelijke praatje opgehangen) dat alles wat FA gezegd heeft over MS gewoon klopt, sterker nog misschien was het nog een beetje liefjes. MS is zowel op als buiten het circuit bepaald geen lieverdje en ook al heb ik zelf groot respect voor wat MS als coureur heeft laten zien. Er is er waarschijlijnk nooit eentje geweest die zoveel vals heeft gespeeld en het niet toe durft te geven als hij. Dat vals spelen vind ik een beetje bij topsport horen, maar sta het publiek niet zo suf in de maling te nemen met die gespeelde onschuld (zoals in Monaco). Dat gedrag is voor mij in ieder geval wel een smet op zijn carriere en daarom zal hij nooit een Senna kunnen ontstijgen in mijn aanzien.  :P

O ja. Als je je een beetje verdiept in de f1 journalistiek in andere landen, zul je zien dat FA er anders behoorlijk netjes afkomt. Hij neemt na elke race alle monteurs mee uit eten (hij bedankt ze daar dan ipv voor de draaiende camera) en is altijd voor iedereen in het paddock aanspreekbaar (dat is bij MS verre van het geval) FA heeft echter nog niet de ervaring hoe om te gaan met de media als MS. Oftewel hij zegt gewoon wat hij denkt (net als het merendeel van de coureurs als je de pers in sommige andere landen mag geloven) over MS zijn streken en hij is nog niet zo "camera-wise" dat hij als de camera aanstaat gewoon zichzelf blijft. Maar van mij mag hij een lekkere flap-uit blijven, dan hebben wij ook wat om over te praten.  ;)









Tim C

Blijkbaar moet MS dat dan toch zeer goed doen voor die camera. Toen hij in Japan de pits verliet terwijl het team aan het inpakken was hoorde een journalist een van de teamleden tegen de andere zeggen: "Waar vinden we nog zo'n kerel als die man?"

Wanneer het slecht ging met Alonso was het de schuld van het team, en dan wanneer hij voor het eerst in drie maand weer eens wint gaat hij zich plots excuseren? Ik wil best veel geld betalen om zondag in de Renault pit te wachten tot iemand zich afvraagt waar ze nog een Alonso gaan vinden...

Chef

Er druppelen over alle coureurs verhalen binnen over monteurs die gek met ze zijn. Mij persoonlijk zegt me dat geen .... Er zijn net zo veel beelden over een welke rijder dan ook, die wordt opgehemeld door een monteur. (interviews van de Nederlanders in het team van FA die hem top vinden, de medewerkers van de Michelin fabriek die met tranen in hun ogen stonden die toen FA alweer ee keer langs kwam vorige maand) That's TV man!

Het enige waar ik naar kijk is wat je op de baan voor akties ziet en hoe de rijders daar op reageren. Dat is ook het enige wat FA heeft gezegd. MS heeft meer dan welke andere coureur vals gespeeld (het spijt me, maar als je objectief bent kun je hier geen spelt tussen krijgen), maar ook met de toevoeging die in veel bladen wordt weggelaten "dat MS de beste coureur is die de F1 heeft gekend. Ik snap ook echt niet waarom zoveel mensen zo op hun teentjes getrapt zijn als over hun held dingen gezegd worden waardoor hij niet meer heilig verklaard kan worden.  ???


Tim C

Waar o waar heb ik gezegd dat hij een heilig boontje is...  ::)

Chef

Citaat van: Tim C op 17 oktober 2006 - 22:06:17
Waar o waar heb ik gezegd dat hij een heilig boontje is...  ::)

Het is meer de term "eervolle racerij" die jij in een adem gebruikt met MS. Zelfs in het artikel op f1racing, waar jij naar verwijsd, blijkt dat dit voor veel coureurs als vloeken in de kerk wordt beschouwd. Zie citaat uit hetzelfde artikel hieronder.

" Mika Hakkinen realiseert zich dat de meningen over Schumacher verdeeld zijn. "Hij heeft ongelooflijke resultaten geboekt, maar veel coureurs hebben gemengde gevoelens over zijn gedrag op het circuit."


Chef

Sorry Tim. Ik haal jouw bericht en die van Roel door elkaar.  :o :)


Roel

Op de baan lijken ze het voorlopig proper te houden(af en toe gaan ze wel wat aan het jennen in de kwalificaties, maar er wordt voorlopig nog niemand van de baan geramd...), dus ik vroeg me eigenlijk waarom het naast de baan dan ook niet kan. In het verleden ging dat wel omdat er toen een wederzijds respect was, dat was waar mijn post zowat over ging...
en natuurlijk kan je gaan mierenneuken over dat die piloot dat heeft gezegd en de andere dat, maar je begrijpt het wel...
God save Mclaren

FerrariMan

Citaat van: Chef op 17 oktober 2006 - 21:08:45MS is zowel op als buiten het circuit bepaald geen lieverdje
Inderdaad, wat een stoute man, buiten het circuit.


:)

marlboro

Citaat van: Roel op 17 oktober 2006 - 18:42:41
(Artikel staat te lezen op f1racing.nl)

Vervang "Hakkinen" door "Alonso", zou het dan nog geloofwaaridg zijn? Neen, die uitspraak zal nooit gedaan worden door Alonso. Hij heeft meer met modder gesmeten dan duels aangegaan in zijn titelgevecht(en) met Schumacher...klein heel klein

Daarom zal Alonso nooit de waardigheid of het respect krijgen dat een Hakkinen bijv. kreeg, van o.a. mede-coureurs.
En daarom haalt de F1 dat niveau van "eervolle" (spa 98 ff vergeten) racerij nooit meer dankzij of ondanks de talloze Alonso's die er nog zullen komen en gaan..er is geen respect meer.

Als "Alstronso" (excuseer op voorhand al) wk wordt, dan hoop ik dat de Ferrari-Schumi fans er een groter feest van maken voor het afscheid van MS dan de blauwgelen voor hun wk-titel.



Ik hoop dat Alonso met zijn bek op de grond gaat in Brazilië.



Volledig mee eens en hakkinen is idd een goeie gast ondanks hij onze vijand wasof toch allesins de mijne toen ;).
Bende kinders

marlboro

Citaat van: Chef op 17 oktober 2006 - 21:08:45
Citaat van: Juan Pablo op 17 oktober 2006 - 19:38:53
Tja, Alonso..

Hopen dat Schumi nog in staat is om sowieso te winnen, en dan in ieder geval één van de twee prijzen mee naar huis nemen.
En als Alonso wk-word..dan zou het zijn laatste zijn, denk maar niet dat hij bij de zilverpijlen nog een KANS heeft om wk te worden.

Ferrari word volgend jaar zoo oppermachtig..

Wat een gezeik over Alonso zeg. Iedereen lult elkaar maar een beetje na over wat hij allemaal zo hebben geroepen en hoe flauw dat wel niet is. De Nederlandse media is na eenmaal gek op Schumacher en zijn nu een beetje gefrusteerd dat er een nieuwe grootheid lijkt op te staan. Gisteren was er een leuke item Robert D. bij Holland Sport waar Robert nou eens een keertje niet zo klef geinterviewd werd in de trant van "o wat is MS toch een fantatisch aardige man en wat een gemis als deze engel er niet meer bij is", zoals meestal bij de gebruikelijke F1 journalisten het geval is. Robert moest zelf toegeven (al had hij zo te zien wel liever het gebruikelijke praatje opgehangen) dat alles wat FA gezegd heeft over MS gewoon klopt, sterker nog misschien was het nog een beetje liefjes. MS is zowel op als buiten het circuit bepaald geen lieverdje en ook al heb ik zelf groot respect voor wat MS als coureur heeft laten zien. Er is er waarschijlijnk nooit eentje geweest die zoveel vals heeft gespeeld en het niet toe durft te geven als hij. Dat vals spelen vind ik een beetje bij topsport horen, maar sta het publiek niet zo suf in de maling te nemen met die gespeelde onschuld (zoals in Monaco). Dat gedrag is voor mij in ieder geval wel een smet op zijn carriere en daarom zal hij nooit een Senna kunnen ontstijgen in mijn aanzien.  :P

O ja. Als je je een beetje verdiept in de f1 journalistiek in andere landen, zul je zien dat FA er anders behoorlijk netjes afkomt. Hij neemt na elke race alle monteurs mee uit eten (hij bedankt ze daar dan ipv voor de draaiende camera) en is altijd voor iedereen in het paddock aanspreekbaar (dat is bij MS verre van het geval) FA heeft echter nog niet de ervaring hoe om te gaan met de media als MS. Oftewel hij zegt gewoon wat hij denkt (net als het merendeel van de coureurs als je de pers in sommige andere landen mag geloven) over MS zijn streken en hij is nog niet zo "camera-wise" dat hij als de camera aanstaat gewoon zichzelf blijft. Maar van mij mag hij een lekkere flap-uit blijven, dan hebben wij ook wat om over te praten.  ;)










Wat een dikke zever over schumacher,niet alles maar vooral dat laatste.
Als er potverdorie 1 man is die enorm veel respect heeft voor z'n team is het schumacher wel zekers en niet alonso.
Ik heb schumacher nooit meermaals op een seizoen z'n mensen zien aanvallen in het openbaar zenne.
Vanaf het dit seizoen wat minder ging zat alonso ferm op z'n team te kappen.Zoiets moet je zoveel mogelijk binnenskamers houden hetgeen schumacher wel doet.
Schumacher heeft alle mensen die voor ferrari werken bv een ferrarihorloge gegeven en dan spreken we niet over een horloge van 50 euro.

Moest schumacher iedereen te woord staan dan zou de man nooit thuis geraken want schumacher is nog steeds de naar mijn weten ondervraagde man.Als de man op skivakantie is en rustig met z'n gezien wel relaxen,zelfs dat kan gewoonweg niet want overal ter wereld herkennen ze hem en hij heeft overal supporters zitten en niet weinig maar zeer veel.
Bende kinders

marlboro

#14
Citaat van: FerrariMan op 17 oktober 2006 - 22:47:50
Citaat van: Chef op 17 oktober 2006 - 21:08:45MS is zowel op als buiten het circuit bepaald geen lieverdje
Inderdaad, wat een stoute man, buiten het circuit.


:)

Zo zie je maar,hoho,die stoute boze egoistische schumacher die z'n hart laat spreken en weet dat er mensen zijn die het minder,zelfs veel minder goed dan hem en ons hebben.Maarja,voor de anti-fans zal het wel weer gespeeld zijn zekers? :-X
Tja,schumacher is een groot monster buiten het circuit,zo erg dat hij een gehandicapte jongen meedere handtekeningen heeft. :D
Ge moet die kleine zien kijken ;-),ik denk dat hij het zelf niet kan geloven dat het schumacher himself is ;).
En volledig in ferrari gekleed,zelfs nog erger dan mij,das nu eens nen echte fan se net zoals mij.
Ik moet nog altijd die schoenen kopen  :P


Alhoewel,begin nu te twijfelen of die jongen gehandicapt is of niet?Soit;maakt niet uit,hetgeen schumacher doet is schitterend dit to tegenstelling wat anti-fans hier allemaal beweren.
Bende kinders