Formule 1 op TV

Gestart door Doefke, 17 augustus 2006 - 18:58:01

« vorige - volgende »

Doefke

Ellow everybody,

IK zit met een vraagje, en hat antwoord ervan is nogal moeilijk te vinden op het net. Daarom vraag ik het aan jullie, gezien u de F1 op de voet volgt.
De vraag: OP welke zenders kan ik niet alleen de kwali en de race bekijken, maar ook alle vrije oefenritten? (en eventuele alle persconferenties)?
Moet je voor zoiets belgacom tv hebben? Of een satelliet?

Alvast bedankt allen.

Ciao, Doefke
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

Ferrari 2010

Belgacom tv? Houdt die brol maar buiten, daar om je geen stap verder mee. In België kan je met gewone distributiezenders niet verder dan kwali en race. Sattelietzenders heb ik geen ervaring mee, maar waarschijnlijk zijn er wel enkele zenders die alles uitzenden. Als ik me niet vergis kijken Coockie en Mikacouli? naar alle trainingen (deden dat vroeger toch als ik me niet vergis), die zullen dus wel een kanaal weten.

Maareeuh, waarom wil je die kunnen bekijken, bij mijn weten is dat niet zo interessant :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Ik mis geen enkele seconde F1.
Hoe ik het doe? Met een satelliet.
Alles oefenritten kan je ontvangen op eurosport france ofwel op ntv, een duitse zender.

En willen bekijken? Zeker het is soms het spannendste van het weekend. Zeker 2 jaar terug. Nu valt er wel veel in de race te beleven maar toen niet.
Ik mis maar zelden een oefenrit. En als ik niet live kan kijken neem ik die op zodat ik kan kijken als ik thuis kom.

Ik kan het enkel maar aanraden, een satelliet. Je hoeft geen seconde te missen. En bovendien kan je de races bekijken op ITV als je een motor installeert. Dat is pas een zender om F1 te kijken, enkel veel reclame maar dan zap ik even. Kopen zou ik zeggen. ;)

FerrariMan


scho0634

Nu we het toch over F1 op TV hebben; ff een klein zijsprongetje...

Weet iemand eigenlijk wie volgend jaar op RTL het verslag gaat doen? Ik heb iig begrepen dat Olav Mol niet overstapt naar RTL. Ik hoorde de naam van Jan Lammers, kan dat kloppen?

Doefie

Premiere zend ook alle sessies uit, en zoals al gezegd Eurosport France en Ntv. Ook is ITV aan te raden, hebben wel reklameboodschappen maar zijn geweldig qua uitzendingen en reportages (beginnen een uur voordien en gaan nog een uur erna door).

Olav18

Citaat van: scho0634 op 17 augustus 2006 - 22:19:41
Nu we het toch over F1 op TV hebben; ff een klein zijsprongetje...

Weet iemand eigenlijk wie volgend jaar op RTL het verslag gaat doen? Ik heb iig begrepen dat Olav Mol niet overstapt naar RTL. Ik hoorde de naam van Jan Lammers, kan dat kloppen?

Volgens mij is het nog niet zeker dan Olav Mol niet overstapt (misschien heb ik het gemist). Jan Lammers heeft ontkend dat hij het gaat doen, hij heeft te weinig tijd.

Indien Olav Mol niet overstapt denk ik dat Allard Kalff het gaat doen, eventueel met een co-commentator.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

FerrariMan

Hoe geraak ik aan ITV? Via welke sateliet?

Doefie

Citaat van: FerrariMan op 18 augustus 2006 - 00:24:58
Hoe geraak ik aan ITV? Via welke sateliet?

Een die buitenlandse zenders ontvangt ;) ... of naar de Westhoek verhuizen, daar staat die op kabel.

Martin

Citaat van: Olav18 op 18 augustus 2006 - 00:20:22
Citaat van: scho0634 op 17 augustus 2006 - 22:19:41
Nu we het toch over F1 op TV hebben; ff een klein zijsprongetje...

Weet iemand eigenlijk wie volgend jaar op RTL het verslag gaat doen? Ik heb iig begrepen dat Olav Mol niet overstapt naar RTL. Ik hoorde de naam van Jan Lammers, kan dat kloppen?

Volgens mij is het nog niet zeker dan Olav Mol niet overstapt (misschien heb ik het gemist). Jan Lammers heeft ontkend dat hij het gaat doen, hij heeft te weinig tijd.

Indien Olav Mol niet overstapt denk ik dat Allard Kalff het gaat doen, eventueel met een co-commentator.

Ik mail soms met Allard, ik zal het hem eens vragen.

Doefke

Golle zijt allemaal hartelijk bedankt. Nu weet ik tenminste hoe ik het kan bekijken en op welke zenders men ze uitzendt.
Thanx Guys.

Laat dit bericht niet het laatste zijn, en discussieer gerus verder.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

cookie

Ik kijk nu op de duitse zenders N-tv, RTL en ORF1. Vroeger op eurosport france maar die verandert elke 20 minuten zijn codering en dan moet je al een dreambox hebben met speciale programma's erop om de versleutelingscodes up to date te houden.

Volgend jaar gaan de duitse zenders van de RTL groep ook gecodeerd worden. Dus volgend jaar word het héél moeilijk om nog gratis naar de vrije trainingen te kijken. Als je iemand kent in Duitsland zou ik via hem een abo proberen te nemen op Premiere sport (19€ per maand). Dan kan je alle vrije trainingen zien en heb je een onboardkanaal erbij, ook veel andere raceklassen op die zender.

Franky

Dat zou prachtig zijn voor Telenet digitale TV :) Een kanaal waar je de race kan volgen en een extra kanaal waar je de onboard camera van elke rijder die je wil kan volgen. Dat je een veld met fotootjes hebt waar je uit kan kiezen en dan naar de onboard camera :) Ze zouden ook PIP de live timing en positie van elke rijder op het veld kunnen weergeven

Hmm de mogelijkheden ... Ik hoop dat er iemand van telenet meeleest !
Franky Reymenants

Doefie

Citaat van: Franky op 19 augustus 2006 - 14:20:58
Dat zou prachtig zijn voor Telenet digitale TV :) Een kanaal waar je de race kan volgen en een extra kanaal waar je de onboard camera van elke rijder die je wil kan volgen. Dat je een veld met fotootjes hebt waar je uit kan kiezen en dan naar de onboard camera :) Ze zouden ook PIP de live timing en positie van elke rijder op het veld kunnen weergeven

Hmm de mogelijkheden ... Ik hoop dat er iemand van telenet meeleest !

Canal + deed dat in der tijd, dacht ik.

Supermariobros

Citaat van: Doefie op 19 augustus 2006 - 15:55:57
Citaat van: Franky op 19 augustus 2006 - 14:20:58
Dat zou prachtig zijn voor Telenet digitale TV :) Een kanaal waar je de race kan volgen en een extra kanaal waar je de onboard camera van elke rijder die je wil kan volgen. Dat je een veld met fotootjes hebt waar je uit kan kiezen en dan naar de onboard camera :) Ze zouden ook PIP de live timing en positie van elke rijder op het veld kunnen weergeven

Hmm de mogelijkheden ... Ik hoop dat er iemand van telenet meeleest !

Canal + deed dat in der tijd, dacht ik.

Klopt, je kon kiezen uit een 6-tal kanalen. Vooraan, midden het veld, achteraan het veld, pitsstraat, beeld met live timing en een onboard camera.