De Rode Slakjes

Gestart door Tim C, 16 augustus 2006 - 23:04:17

« vorige - volgende »

Hamilton MASTER

Weg met die vedetten. Ik wil spelers die inzet tonen !

Laat mij maar bondscoach worden tot Advocaat kan beginnen.

Ik zou het zo aanpakken:
De helft snoeien. Enkel spelers die willen spelen en die bloed zweet en tranen laten om te winnen.
Ik zou er oude spelers terug bij halen.

Dit zou dan bijvoorbeeld een mogelijke oplossing zijn...

---------------------------Proto------------------------
Dupré--------Simaeys------V.Buyten----V.Damme
---------------------------------------------------------
Gillet-----------Kums----------Defour-----------Goor
---------------------------------------------------------
----------------Dembele--------De Sutter-----------

Bank:
Doelman: Gillet
Verd: Van Kerkhoven (ja je leest het goed. Iemand mét ervaring die kan schreeuwen op die jonge kerels), Swerts, Kompany
Midd: Martens, Vadis, Fellaini
Aanv: Mpenza, Lukaku



FerrariMan

Beginnen met die iPods in een vuilbak te smijten. Telkens één van die vedetten in beeld komt zie ik ze afgezonderd naar muziek zitten luisteren.

RadioActiveMan

Ik vraag me af waarom Vermaelen, en Vertongen niet zijn vernoemd. Deze mannen valt weinig te verwijten en zijn voorbeelden voor de rest van de jonge spelers.
Lukaku, Mpenza, kums, Vadis, Van Kerkhoven? Dan ken ik er toch nog betere hoor, maar dat is enkel mijn mening hé.  ;)

Ik ben het eens dat als je geen respect en discipline kan opbrengen bij de nationale ploeg je niet meer moet komen. Dat we verliezen vind ik nog zo erg niet, dat we verliezen terwijl de helft doet alsof hij de nieuwe Pélé is vind ik wel erg.

Hamilton MASTER

Het is de bedoeling dat er betere spelers zijn.
Het team dat ik qua individuele kwaliteit het sterkste vind:

-------------------------Bailly----------------------------
-----------------------------------------------------------
Gillet-----Alderweireld---Vertongen---Vermaelen--
-----------------------------------------------------------
Chatelle----Defour-------Martens----------Hazard
----------------------------------------------------------
----------------Fellaini----------------------------------
------------------------------Dembele-----------------

Bank:
Proto
Van Buyten
Kompany
Legaer
De Sutter
Mudingayi



_Makke_

Dan vind ik Witsel nog altijd een stuk beter dan Martens. Voor de rest zou ik Vermaelen en Vertongen ook al zeker van positie wisselen.

RadioActiveMan

Martens scoort veel meer dan Witsel en heeft minder janettestreken.  ;)

Supermariobros

Advocaat begint vanaf 1 oktober als bondscoach. Goed nieuws en hij zal er wel de grove borstel doorhalen. Ik heb in ieder geval veel vertrouwen in hem.

Enzo

Wat vinden jullie van Dries Mertens??
Doet het erg goed bij FC Utrecht momenteel, is een echte smaakmaker op het veld.
In potentie een echte topper, zou me niks verbazen als Advocaat hem ook selecteerd.

RadioActiveMan

Ik volg het voetbal wat minder tegenwoordig dus zou het niet direct kunnen zeggen, maar ik heb er inderdaad al goeie dingen over gelezen.
Feit blijft dat sommige spelers te vroeg bij de nationale ploeg worden gehaald. We hebben weer wat maturiteit nodig in die ploeg. Kerels als Vermaelen, Vertonghen en Kompany kunnen het wel, maar de rest van die jongen gasten? België moest in het verleden verjongen, maar nu loopt het een beetje de spuigaten uit. Als er één 3 goeie matchen speelt staat hij de week erna in de nationale ploeg. Ik hoop dat Advocaat, samen met Wilmots, afziet van deze selectie politiek en de gemiddelde leeftijd een beetje optrekt.

Supermariobros

Eindelijk nog eens mooi voetbal gezien van de Rode Duivels. Goede organisatie, werken, goed samenspel en vooraan een Mpenza die duidelijk nog niet versloten is. Verdiende zege tegen de Turken. Het is duidelijk dat Dick Advocaat effect heeft gehad op de spelersgroep.

Jasper

Het is nog wat vroeg om te spreken over een wonder natuurlijk, bij de Turken was de motivatie ver te zoeken en dat maakt zo'n wedstrijd er al een stuk gemakkelijker op.

RadioActiveMan

De Turken waren mak, maar ik weet niet of de motivatie daar ver te zoeken was. Het is gewoon geen goed ploeg meer, in de heen wedstrijd waren de Duivels ook beter en toen ging het wel om de knikkers. We mogen deze prestatie niet overschatten maar ook niet odnerschatten. Typisch Belgisch natuurlijk, als het slecht is schreeuwt iedereen moord en brand maar als het goed is mag dat te luid gezegd worden.

De Belgen hebben een goeie match gespeeld, met 11 man ten aanval getrokken maar met diezelfde 11 man ook het doel porper gehouden.
Qua inzet en samenspel was dit de beste match sinds die match tegen Brazilië op het WK-2002. Een 4-3-3 is duidelijk een systeem dat deze ploeg ligt, kan ook niet anders met al die halve Hollanders in de ploeg. Kon moeilijk geloven dat dit dezelfde ploeg was als een match geleden en vroeg me af waarom iedereen wel voor elkaar wilde lopen nu. Maar kom, we geven ze na deze prestatie nog ff het voordeel van de twijfel. Hopenlijk houden Advocaat en Wilmots de groep allert en is het niet gedaan na één goeie prestatie. Hopenlijk tonen deze jongens eindelijk waarom ze zo overladen worden met lof. Als Kompany zich nog bij deze hoop kan aansluiten en de Sutter zijn scorend vermogen terugvind zie ik het goedkomen. Maar ik hou terwijl ik dit zeg wel een stuk hout vast.  ;)