World Series by Renault

Gestart door Doefie, 04 april 2006 - 21:02:48

« vorige - volgende »

Doefie

Citaat van: sledge op 01 mei 2006 - 20:39:40
Citaat van: kevin op 01 mei 2006 - 20:17:04

Waren er onder jullie die file hadden? Zo ja, lang moeten aanschuiven?

Greetz
Kevin

's morgens rond 09u niks van file, even moeten aanschuiven bij de afrit (+-20m van de afrit), verder steeds vlot verkeer.
's avonds was een ramp, een uur en een half om van de parking af te raken, kon veel beter geregeld worden vond ik persoonlijk.
Verder werd er door sommigen gedaan alsof ze de koning waren. Mensen die veel minder lang in de file gestaan hebben dan jezelf, proberen dan voor je wringen. Maar bij den deze lukt dat niet, zelfs al begin je te claxoneren en obscene gebaren te maken.

10u was 't effe file, maar had mijn pa dan maar wijsgemaakt dat het omrijden vlotter ging .. wat dus ook wel zo was :) Uiteindelijk niet lang in de file gestaan en niet lang moeten zoeken achter parking, bij 't weggaan zijn we via Hasselt gereden en hadden we ook geen file.

Doefie

Citaat van: Tim C op 30 april 2006 - 23:55:48


Dat is dus de wagen waarmee ik zou kunnen rondrijden als 'k het geld bijeen krijg :) Dank u Tim om daar een foto van te maken  ;D

kevin

Citaat van: Doefie op 01 mei 2006 - 21:28:32
Citaat van: sledge op 01 mei 2006 - 20:39:40
Citaat van: kevin op 01 mei 2006 - 20:17:04

Waren er onder jullie die file hadden? Zo ja, lang moeten aanschuiven?

Greetz
Kevin

's morgens rond 09u niks van file, even moeten aanschuiven bij de afrit (+-20m van de afrit), verder steeds vlot verkeer.
's avonds was een ramp, een uur en een half om van de parking af te raken, kon veel beter geregeld worden vond ik persoonlijk.
Verder werd er door sommigen gedaan alsof ze de koning waren. Mensen die veel minder lang in de file gestaan hebben dan jezelf, proberen dan voor je wringen. Maar bij den deze lukt dat niet, zelfs al begin je te claxoneren en obscene gebaren te maken.

10u was 't effe file, maar had mijn pa dan maar wijsgemaakt dat het omrijden vlotter ging .. wat dus ook wel zo was :) Uiteindelijk niet lang in de file gestaan en niet lang moeten zoeken achter parking, bij 't weggaan zijn we via Hasselt gereden en hadden we ook geen file.

In Francorchamps is het ook wel niet veel beter geregeld. Ik weet nog toen ik eens op een vrijdag ben geweest, de federale politie er niets beters op vond om de mensen door het centrum van Spa te sturen. Dan naar een oprit van autosnelweg geleid waar het verkeer al muurvast zat.

Het probleem is steeds iedereen op hetzelfde ogenblik naar huis wil vertrekken  ;)

Greetz
Kevin
Schumacher rulez!

Juan

Citaat van: sledge op 01 mei 2006 - 20:39:40
Citaat van: kevin op 01 mei 2006 - 20:17:04

Waren er onder jullie die file hadden? Zo ja, lang moeten aanschuiven?

Greetz
Kevin

's morgens rond 09u niks van file, even moeten aanschuiven bij de afrit (+-20m van de afrit), verder steeds vlot verkeer.
's avonds was een ramp, een uur en een half om van de parking af te raken, kon veel beter geregeld worden vond ik persoonlijk.
Verder werd er door sommigen gedaan alsof ze de koning waren. Mensen die veel minder lang in de file gestaan hebben dan jezelf, proberen dan voor je wringen. Maar bij den deze lukt dat niet, zelfs al begin je te claxoneren en obscene gebaren te maken.
het verkeer stond er idd gewoon stil, maar wij stonden net ergens waar er nog een wegje was in de andere richting en dat wist precies niemand  ;D
Juan

Tim C

Citaat van: Doefie op 01 mei 2006 - 21:30:30
Citaat van: Tim C op 30 april 2006 - 23:55:48


Dat is dus de wagen waarmee ik zou kunnen rondrijden als 'k het geld bijeen krijg :) Dank u Tim om daar een foto van te maken  ;D
Als je een high-res wil hebben...  :)

Doefie

(Een deel van) Mijn foto's staan intussen online.

Race

Ik heb tot nu toe slechts een foto online staan (klik hier), maar dat is dan wel gelijk een van mijn beste foto's ;D. De rest komt binnenkort nog online :).

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Michel

Citaat van: kevin op 01 mei 2006 - 20:17:04

Iemand trouwens iets gehoord van de toeschouwersaantallen? Vond dat de wagens, die buiten de circuitparkings geparkeerd stond vrij ver geparkeerd stonden.
Waren er onder jullie die file hadden? Zo ja, lang moeten aanschuiven?


87000 bezoekers over twee dagen. Hebben de mensen van Renault 's avonds tegen ons gezegd in de perszaal.

File? Niks van gezien, want we waren pas tegen 21u van het circuit af :)

Doefie

Citaat van: Race op 03 mei 2006 - 13:17:21
Ik heb tot nu toe slechts een foto online staan (klik hier), maar dat is dan wel gelijk een van mijn beste foto's ;D. De rest komt binnenkort nog online :).

Hele mooie foto ...

Sjecco