Het voetbal-topic

Gestart door FerrariMan, 22 maart 2006 - 17:25:33

« vorige - volgende »

0634

Zou onterecht zijn geweest. Drie onderlinge ontmoetingen, drie keer winst voor Ajax. Dan vraag ik me dus af waar die geluksfactor volgens jou vandaan komt. Zoals ik het zie hebben ze het gewoon zelf laten liggen toen ze Ajax hadden kunnen pakken. Drie keer zelfs.

Pitskat

Deelname Suarez aan WK in gevaar

Zou ik erg jammer vinden! Een van de spelers waar ik erg naar uitkijk om te zien spelen op het wk!
Vertel, wie is er beter dan Vettel?

gloudiesaurus

Volgens de laatste verhalen haakt ook Ribery af bij Frankrijk..

Belgie met 0-2 gewonnen in Zweden, Zweden zonder Zlatan.. dat wel  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian


Jehoentelaar


Kootje

Lucky Ajax doet z'n naam weer eens eer aan, mazzelaars. :-X

Perton

Tsja het is niet de Formule 1, waar de lijn maar een indicatie is van waar de baan ophoudt en coureurs verder zelf mogen weten hoe ze ermee omgaan. In voetbal is de lat daadwerkelijk de lat :D :D

SanderD

Feyenoord moet voortaan de lat iets hoger leggen.

Maar even zonder dollen. Ik denk dat je na al die kansen niet meer van pech kan spreken. 2 keer kan je pech hebben, misschien 3 keer, maar dan houdt het ook wel op.

Jehoentelaar

Cillessen was fenomenaal.

Leicester City ook, trouwens.

Wings

Citaat van: Kootje op 21 september 2014 - 19:23:11
Lucky Ajax doet z'n naam weer eens eer aan, mazzelaars. :-X

Is het wel echt mazzel? Niettemin had ik Feyenoord de zege wel gegund en hadden ze hem verdiend. Let wel: ik ben hierin niet objectief.

0634

Cillissen stond groots te keepen, dat was dus geen mazzel voor Ajax, dat was kwaliteit. De lat hielp wel. Aan de andere kant: er waren toch echt kansen bij (Kazim) die er echt in moesten. Dat is geen mazzel meer, of juist pech, dat is dan echt wat anders.

Kootje

Het is mazzel dat Feyenoord de kwaliteit mist om wél raak te schieten. ;)

0634

En mazzel dat Van Rhijn ineens van 35 meter de bal in de hoek kan leggen...

Kootje

Nou idd .... dat vond ik eigenlijk nog het ergste van het hele verhaal, de reactie van Vermeer op dat doelpunt. "Hmm, normaal schiet hij altijd over of naast." :-X

Dus ... ??   Blijf je maar gewoon staan ??   Pannenkoek !!  ;D

0634

Eens. Vond dat ook een flauwe en zure opmerking. Die jongen schiet hem fenomenaal in, ze hebben jaren samengespeeld, en dan ga je zo'n flauwe opmerking over hem maken. Vond ik teleurstellend van Vermeer.