A1: Hoe heet die man?!

Gestart door Femaleformula, 13 maart 2006 - 13:00:20

« vorige - volgende »

Femaleformula

Weet hier misschien iemand wat de nationaliteit is van de ontslagen racedirector van de A1?
Aangezien er wordt gespeculeerd dat wat gisteren gebeurde niet de eerste foute beslissing tegen Jos was, ben ik toch erg benieuwd of deze man Brit of Braziliaan is...

Wie weet meer?

En nou ik toch aan het vragen ben, waar is team Rusland eigenlijk gebleven in de A1?
I'm not as blonT as you Tink I am

Juan Pablo

Citaat van: Femaleformula op 13 maart 2006 - 13:00:20
Weet hier misschien iemand wat de nationaliteit is van de ontslagen racedirector van de A1?
Aangezien er wordt gespeculeerd dat wat gisteren gebeurde niet de eerste foute beslissing tegen Jos was, ben ik toch erg benieuwd of deze man Brit of Braziliaan is...


goede vraag..

Citaat van: Femaleformula op 13 maart 2006 - 13:00:20
En nou ik toch aan het vragen ben, waar is team Rusland eigenlijk gebleven in de A1?

nog een goede vraag  :o, ik weet t niet trouwens.. in ieder geval mis ik Rusland niet..
ik vind sowieso dat A1GP niets is als je weer f1 ziet

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Femaleformula

Ik moet toch eerlijk zeggen, na de afgelopen F1 dat ik het allebei z'n charme vind hebben.
De nieuwe kwalificatie maakt het spannend en bovendien zijn de verschillen met de V8 kleiner. Toch miste ik af en toe bij de F1 de powerboost.
Ach het is allebei prachtig en ik heb ondanks alles wat er dit weekend misging, erg genoten.
En ik hoef nog maar 3 nachtjes te slapen voordat de eerste vrije trainig weer begint! :D
I'm not as blonT as you Tink I am

Juan Pablo

ja dat kwalificatie-systeem van de A1 is echt  ::) als je met F1 vergelijkt
De F1 heeft gewoon meer flair,.. het hoeft niet perse spannender te zijn..
Het commentaar is ook beter.. of moet ik zeggen minder slecht, want Mol die maakte weer zijn portie blunders zondag: Rosberg bij BMW? en Fisico reed al een half ronde 20 km per uur toen Mol het ontdekte..

Maarja, dat is altijd nog beter dan dat waardeloze commentaar van Kalf: 'Team Libanon en Team Paki..oohnee Team Frankrijk moet een drive-trough doen, dat is weer een plaatsje voor onze Jos!".
Bleh.

Ik vind de onboard beelden van F1 ook veeeeeeeeel mooier dan A1, die om de haverklap vastlopen..

Maar A1 heeft een groot startveld en er zijn amateurs genoeg die er spektaculair afvliegen, dat is dus wel een pluspunt  ;)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Scuderia Ferrari



Tim Schenken uit Australië

Nu geen bom-, en dreigbrieven gaan sturen ::)

Juan Pablo

Citaat van: Scuderia Ferrari op 14 maart 2006 - 23:51:27


Tim Schenken uit Australië

Nu geen bom-, en dreigbrieven gaan sturen ::)

>:(

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Femaleformula

Wat een lelijkerd is die Tim zeg!
Het verklaart wel een hoop.

Ik beoordeel de verslaggeving op hoe lang na mij (ik ben een blonde vrouw) de verslaggever ontdekt wat er in het veld gebeurt en waarom. Het verdronken Kalff ben ik meestal een lap voor, maar Dhr Mol speculeert zo veel en vroeg, dat het verdraaid moeilijk is om hem voor te zijn. Dan mag hij van mij er in de eerste race van het seizoen ook wel eens naast zitten, met wie waar rijdt.
Ik moest ook even 2 keer kijken toen ik dacht de rode auto van China op pole in de F1 dacht te zien staan  :o
I'm not as blonT as you Tink I am

JVA

Die heeft nog Formule 1 gereden
Geboren op:  26/09/1943
Nationaliteit Australiër
Eerste Grand Prix ingeschreven Grand Prix van Oostenrijk 1970
Eerste Grand Prix gereden Grand Prix van Oostenrijk 1970
Laatste Grand Prix ingeschreven Grand Prix van USA 1974
Laatste Grand Prix gereden Grand Prix van USA 1974
Aantal inschrijvingen:  36
Aantal Grand Prix' deelgenomen:  34
Aantal keren niet gekwalificeerd : 2
Aantal behaalde punten:  7
Aantal podiumplaatsen: 1
Aantal ronden gereden: 1.426
Aantal kilometer gereden: 6.732

Details seizoen Team Wagen Motor
1970 - Frank Williams Racing Cars - De Tomaso 308 - Ford 3.0 V8
1971  -Motor Racing Developments - Brabham BT33 - Ford 3.0 V8
1972  -Brooke Bond Oxo/Rob Walker/Team Surtees - Surtees TS9B - Ford 3.0 V8
Team Surtees Surtees - TS9B - Ford 3.0 V8
Flame Out Team Surtees - Surtees TS9B - Ford 3.0 V8
1973  -Frank Williams Racing Cars ISA - Marlboro IR - Ford 3.0 V8
1974  -Trojan Tauranac Racing - Trojan T103 - Ford 3.0 V8
John Player Team Lotus - Lotus 76 - Ford 3.0 V8

Femaleformula

Okay, hij reed al F1 toen ik nog in mijn wiegje slechts naar de geluiden op het circuit van zandvoort kon luisteren (ik sliep er overigens prima op)
MAAR HIJ BLIJFT KAAL!

I'm not as blonT as you Tink I am

Juan Pablo


O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Femaleformula

Ik neem alles terug wat ik over deze man gezegd heb. Ben nog steeds Fan van de A1 en F1, maar ik geloof niet meer klakkeloos was een rijder zegt.
:-[
I'm not as blonT as you Tink I am