Michael Park sterft na crash

Gestart door Lender, 18 september 2005 - 16:19:02

« vorige - volgende »

Lender

Citaat
Het WK rally rouwt om het overlijden van de Brit Michael Park, de co van Peugeot-rijder Markko Martin. Park kwam vanmorgen om het leven op de vijftiende proef van de WK-rally van Groot-Brittannië in Wales.

Het drama deed zich voor op de chronorit van Margam Park, toen Martin met zijn Peugeot 307 op een boom reed. De zwaarste impact kwam aan de zijde van co Michael Park, die aan zijn verwondingen overleed.

Michael Park, bijgenaamd Beef, was op 22 juli 39 geworden en vader van 2 kinderen. Sinds 2000 was Michael de co van Martin, samen behaalden ze 5 overwinningen in het WK. In 1998 dook Park in België op, toen hij met David Higgins deelnam aan de rally van Ieper.

Na het dramatische ongeval heeft de organisatie in Wales de twee resterende klassementsproeven van de WK-rally geschrapt. Sébastien Loeb wordt tot winnaar uitgeroepen.

bron: pitstop.tv

:'( :'(
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Juan Pablo

vervelend voor iedereen natuurlijk, maar..

het is ook gewoon een fucking gevaarlijke sport, voor coureurs EN toeschouwers,
ze crossen ,met 120 door het bos heen en dan moet je natuurlijk niet vergeten dat het gewoon een zeer gevaarlijke sport is.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Doefie

#2
Elke dode in de autosport is te betreuren, maar ze stierven toen ze iets deden wat ze het liefst van alles doen: autosport, racen. Maar het blijft een jammerlijke zaak. :(






Ferrari 2010

zeer erg allemaal, ondanks dat hij tijdens zen lievelingsding gestorven is zou hij het sowieso wel anders hebben gewild. Het ergste is dat hij er niets aan kan doen, waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat de rijder er iets aan kan doen natuurlijk.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 18 september 2005 - 19:23:55
zeer erg allemaal, ondanks dat hij tijdens zen lievelingsding gestorven is zou hij het sowieso wel anders hebben gewild. Het ergste is dat hij er niets aan kan doen, waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat de rijder er iets aan kan doen natuurlijk.

Ach weet ge, ik zou als coureur ook veel liever verongelukken in een Formule 1-wagen dan op mijn 100ste in mijn bed hoor. Schrik om afscheid te nemen, zeg maar. Wetende dat je sterft bij iets wat je het liefst van alles doet, bij iets waarvoor je je hele leven hebt gewerkt. (en nu weer kritiek waarschijnlijk)