Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

Jasper

Ja, TLotR 2 is de beste film die ik ooit gezien heb. De derde is ook super maar net iets minder, en de eerste is ook super maar nog net iets minder. :P

Tim C

Jasper heeft duidelijk nog niet al te veel films gezien :p

Doefie

Citaat van: Tim C op 10 augustus 2005 - 16:39:29
Jasper heeft duidelijk nog niet al te veel films gezien :p

Ik ook niet hoor ;)
Maar ik probeer steeds meer en meer de klassiekers te kijken (binnenkort is the Godfather en the Pianist aan de beurt :) )

Mikacouli

Net 'flight of the foenix' gezien. Heel mooi, en met redelijk goede acteurs. ***

Mikacouli

Citaat van: Doefie op 10 augustus 2005 - 16:52:26
Citaat van: Tim C op 10 augustus 2005 - 16:39:29
Jasper heeft duidelijk nog niet al te veel films gezien :p

Ik ook niet hoor ;)
Maar ik probeer steeds meer en meer de klassiekers te kijken (binnenkort is the Godfather en the Pianist aan de beurt :) )

Iedereen weet wel hoe the godfather is maar the pianist is ook zeer mooi. Zeer boeiend en de sets zijn gewoon uitmuntend. Zeer mooi verfilmd en hij heeft ook enkele oscars gewonnen.
Ik tegenstelling tot anderen kijk ik wel veel naar films. Op zn minst 7 per week, soms 2 per dag. Ken dus k redelijk veel van films. Ik ben ik wel vaste klant bij kinepolis kortrijk  ;D ;D
Tjah, ik zie gewn graag film  :P

razzle_dazzle

Hard to kill met Steven Seagal.

Geen film voor mensen die naar een diepere boodschap of een ingewikkeld verhaal zoeken  :P. Films met hem in de hoofdrol hebben altijd hetzelfde patroon: hij is meestal een wat tegendraadse flik (politieagent) die al het schorem netjes opruimt.

**** omdat ik die kerel wel graag zie spelen  ;).

IVY440

Citaat van: Jasper op 10 augustus 2005 - 12:29:15
Ja, TLotR 2 is de beste film die ik ooit gezien heb. De derde is ook super maar net iets minder, en de eerste is ook super maar nog net iets minder. :P

Hier ben ik het dus persoonlijk niet mee eens.
Ik vond het verhaal van de 1e veel beter, de 2e was in mijn ogen de minste omdat er teveel actie inzat en te weinig naar het verhaal gekeken werd. De 3e was ook veel actie maar een mooi einde.
Volgorde 1-3-2 ;)

Mikacouli

net dude where's my car. Niet overdreven maar wel goed soms. **

Juan Pablo

Citaat van: Mikacouli op 10 augustus 2005 - 22:37:24
net dude where's my car. Niet overdreven maar wel goed soms. **

maar 2 ?! ,ikvondt t een lache film  8) ** in het kwadraat

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

razzle_dazzle

Omg nee, dikke buchtfilm  :-\.

Juist wild things gekeken op VT4.

***1/2

Mikacouli

Citaat van: Satosan op 10 augustus 2005 - 23:44:45
Citaat van: Mikacouli op 10 augustus 2005 - 22:37:24
net dude where's my car. Niet overdreven maar wel goed soms. **

maar 2 ?! ,ikvondt t een lache film  8) ** in het kwadraat
Bwa niet echt. Was ook omdat ik ashton kutcher graag zie spelen dat ik die twee sterren gaf. Enkel een paar scenes vond ik goed  ;)

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 09 augustus 2005 - 21:57:27
Bwa, zeker geen slechte film maar een beetje overdreven ook met al die krachten enzo dat hij heeft. Ok boss, sorry boss ;D en jinx the little mouse
Idd, soms wat overdreven. Maar het is net dat wat het zo gek maakt dat de film zijn geloofwaardigheid niet verliest. Het einde is toch indrukwekkend vond ik  :) Maar kon misschien net wat korter.

Doefie

Net Save the last Dance gezien (was niet echt mijn genre)
***1/2

Citaat van: IVY440 op 10 augustus 2005 - 22:10:21
Hier ben ik het dus persoonlijk niet mee eens.
Ik vond het verhaal van de 1e veel beter, de 2e was in mijn ogen de minste omdat er teveel actie inzat en te weinig naar het verhaal gekeken werd. De 3e was ook veel actie maar een mooi einde.
Volgorde 1-3-2 ;)

Bij mij is het dus net omgekeerd ;D
Ik heb al van heel erg veel mensen gehoord dat de tweede veel te veel actie is, en het einde van de derde film het mooiste... Ik moet zeggen, de derde film vond ik schitterend tot op het einde, het 'sentimentele gedoe' zeg maar. De eerste vond ik ook eerst saai, maar dat was omdat ik het verhaal niet kende en helemaal niet kon volgen. Nadien heb ik die nog verscheidene keren gezien en dan vond ik die steeds mooier en mooier.

Nu ja, uiteindelijk vind ik ze alle drie gewoon erg schitterend...

FerrariMan

De Rambo dvd box. Ok, 2 en 3 zijn wat overdreven maar net zoals bij Rocky is het eerste deel eigenlijk gewoon een dramafilm over de impact van de vietnam oorlog op de overlevende mariniers.

Rambo 1 - ****

Jasper

Memento. Shiiiit, wat een film! Ook hier is vijf sterren te weinig.