Welke film zag jij het laatst?

Gestart door Martin, 15 juli 2005 - 22:52:05

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 22:06:51
Vind ze allemaal goed van Tarantino;

- Jackie Brown
- Kill Bill 1-2
- Pulp fiction
- Inglourias Bastards

Die wel allemaal maar Deathproof vond ik niks.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 22:10:58
Citaat van: Arthur op 26 januari 2014 - 22:06:51
Vind ze allemaal goed van Tarantino;

- Jackie Brown
- Kill Bill 1-2
- Pulp fiction
- Inglourias Bastards

Die wel allemaal maar Deathproof vond ik niks.

Deathproof [nog] niet gezien. Ik vind de absurdheid en humor altijd zo mooi bij Tarantino.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Rho

Thor: The Dark World
Niet erg goed, wel leuk vermaak als je van het genre houdt.

Vorige week ook gezien en wel aan te raden: Winter's Bone met Jennifer Lawrence voordat ze bekend was, erg goede film.

0634



***** Geweldig spectakelstuk! Genoten!

Rho

^ Die heb ik ook gezien, briljant! Wat ze zeiden over JFK was echt hilarisch.

American Hustle was ook een goede film, en gedeeltelijk gebaseerd op de waarheid.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 26 mei 2014 - 18:47:49


***** Geweldig spectakelstuk! Genoten!
Die schijnt ontzettend goed te zijn ja. Als ik dit weekend tijd heb ga ik er heen in de bios.

Mogen series hier ook geplaatst worden? Want ik zie geen apart topic voor series.
Maar laatste film is al weer tijdje terug. RIO , over blauwe papagaai. Is wel geinig maar niet bijster goed.

Leuke topics hier trouwens, ontdekte deze sectie pas van de week een keer.

Brennnessel

Gisteravond Inception voor de derde keer gezien. Wat een goede film!

Franky R.

#1912
Op Youtube naar Black Dynamite gekeken. Raakte geïnteresseerd doordat ik een stukje met grappige momenten zag en vervolgens verbaast was dat het in 2009 was gemaakt ipv 1969. Dat laatste hebben ze knap gedaan.



0634



Prima film. Op één ongeloofwaardig moment aan het eind na, echt uitstekend, voor wie van oorlogsfilms houdt.

Kootje

En dat ene ongeloofwaardige moment, betreft dat de climax? Of is het 'n "unsignificant" iets?

sorry voor de Engelse term, maar soms weet ik gewoon het Nederlandse woord niet :-X :-[ :-\

0634

Nee niet de climax maar wel een momentje van enig belang in de slotscene.

Kootje

Ah, oke. Dan zal ik 'm in de gaten houden op Pathé Thuis, ik hou wel van oorlogsfilms. Zag zelf gisteren deze nog:



The Great Raid

Iets te weinig actie naar mijn smaak, maar wel leuk omdat 'n geheel andere kant van WW2 hierin belicht word. Het speelt zich aan het einde vd oorlog af op de Filipijnen waar de Amerikanen samen met Filipijnse guerilla's 'n krijgsgevangenenkamp van de Jappen overvallen om zo ruim 500 "vergeten" landgenoten te bevrijden. Tussendoor krijg je ook nog het wel en wee van die krijgsgevangenen te zien en het kat en muisspel dat het Filipijnse verzet speelt met de Japanse MP. Gebaseerd op 'n waar gebeurd verhaal en in tegenstelling tot bijvoorbeeld Pearl Harbor, niet teveel geromantiseerd.

7/10

0634

Citaat van: Kootje op 02 november 2014 - 08:56:23
Ah, oke. Dan zal ik 'm in de gaten houden op Pathé Thuis, ik hou wel van oorlogsfilms. Zag zelf gisteren deze nog:


Hij is de moeite meer dan waard. Rauw, realistisch. Goede cast. Deze is absoluut niet geromantiseerd. Heb me uitstekend vermaakt.

SDG

Omdat er dit weekend geen live autosport meer op tv is en om af te kicken van een lang seizoen, 'Rush' nog eens uit de kast getrokken.  :)

Mickey

Blijft leuk ja, keer of vijf gezien inmiddels. 8)