07-07 - London

Gestart door Ferrari 2010, 07 juli 2005 - 12:18:22

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Nu beginnen ze het daar te bombarderen of wat dan ook  ::)
Met wat heeft het nu net te maken, want in mijn hoofd spelen er 3 dingen.
De OS: Maar dat zou een zwakke zet zijn
De G8-top: Heeft verband, het uur van begin ondermeer. Maar dan hadden ze meer steden moeten treffen...
Maar vooral: het UK steunt de oorlog in Irak.

Ik vrees dat het een samenloop van de laatste 2 is. Terroristen die zich wilden wreken...
Echt wel zielig als je de mensen zo wil raken, eerst leek het een elektriciteitspanne, maar nu die bus(sen). Kan geen toeval meer zijn.

Écht zielig!!!  ::) :-X ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ook net aan het zien...

De Fransen ! :D Zij waren de laatste dagen jaloers op de Britten ;D

Jasper

Deze aanslagen hebben maanden voorbereiding nodig gehad dus met de Spelen heeft het niets te maken, geloof me.

Bart VD

Het is de schuld van Ferrari.
This space for rent


Ferrari 2010

Citaat van: Bart VD op 07 juli 2005 - 15:41:26
Het is de schuld van Ferrari.
;D
Maar in dit kader is het niet echt grappig Bart  ;)
Citaat van: Jasper op 07 juli 2005 - 15:19:58
Deze aanslagen hebben maanden voorbereiding nodig gehad dus met de Spelen heeft het niets te maken, geloof me.
Inderdaad, en als het er al iets mee te maken had gehad, dan hadden ze het niet vandaag, maar gisterenavond gedaan. Het is toen dat al het volk op straat was om te feesten...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Bjorn

En plots zitten ze wel héél dicht.  :( ::)
Er zijn al enkele aanslagen in Londen op het nippertje vermeden. Maar zo zie je maar, die gasten pluizen alles uit, tot in de puntjes, dat maakt hen dodelijk! Afschuwelijk gewoon!  >:(
De Mens: In Het Gras![/color]

razzle_dazzle

Een onbekende terreurgroep heeft de aanslagen in naam van Al-Qaeda opgeëist. Geen verrassing dus  ::). Volgende landen die geviseerd worden zijn: Italië en Denemarken. De reeks terreuraanslagen is dus nog niet aan zijn einde toe. Blair en Bush verkondigden al dat de 'war on terror' zal verdergaan en dat men mogelijk nog harder zal optreden, m.a.w. Iran is het volgende land waar men gaat binnenvallen....

Jasper

Als hij nu nog gelooft dat een land binnenvallen het terrorisme vermindert, terwijl dat het net vermeerdert, mag hij zich echt wel laten vervangen door een chimpansee...

Alan Blues

Shit zeg...

Mijn zus, de moeder van Raikkonen MASTER, is gisteren naar Londen gegaan met mijn nichtje. Nog een geluk dat ze vandaag niet gegaan is...

Wat een klote extremisten toch weeral!!!!

>:( >:( >:( >:( >:( >:(

Doefie

Bekijk het is logisch ;)

Ze laten enkel bommen ontploffen in landen die soldaten naar Irak hebben gestuurd, waar ze om te beginnen al niks te zoeken hadden. USA was eerst, daarmee is het begonnen, dan was er Madrid, dan Istanbul, dan London, volgende (als het zover komt) Kopenhagen en Rome/Milaan/Turijn.

Brussel zal nooit te maken krijgen met een bomaanslag. Wij Belgen waren sterk gekant tegen een oorlog in Irak, en hebben nooit soldaten gestuurd. Zullen ook geen aanslag krijgen.

Welja, meneertje Bush en vriendje Blair hebben het zelf gezocht. Zo simpel is het. Ze hadden nies te zoeken in Irak, nu krijgen ze wat weerstand (= oorlog he) en gaan ze verder janken. Met gevolg dat duizenden onschuldige slachtoffers het moeten uitzweten voor de heertjes in maatpakje die denken dat ze god zijn.

Jasper

Hmm, de aanslagen in de VS en de Irak-oorlog hadden niet echt veel met mekaar te maken he, de aanslagen waren 3 jaar voor de oorlog...

Mijn broer zei daarnet dat ook Nederland soldaten in Irak heeft. Is dit zo?

Schumi nr1

Ik denk van wel! De Nederlanders onder ons gaan het wel zeker weten.

Doefie

Citaat van: Jasper op 07 juli 2005 - 19:39:15
Hmm, de aanslagen in de VS en de Irak-oorlog hadden niet echt veel met mekaar te maken he, de aanslagen waren 3 jaar voor de oorlog...

1. al vanaf zijn eerste ambtsdag was Bush aan het preken "let's bomb Iraq" --> werk van papa afmaken
2. enkel de aanslagen van 11 september hebben hem van zijn plannen doen afwijken en moest hij wel Afghanistan binnenvallen omdat Al Quada daar aan de macht was, anders had het volk door waar hij mee bezig was
3. Bush linkte Saddam Hoessein en Irak constant met Al Quada (--> Afghanistan --> 11 september), mede om zo een excuus te hebben om Irak binnen te vallen.

Oorlog in Irak en 11 september hebben dus wel degelijk iets met elkaar te maken ;) Het is wel zo dat sinds de oorlog geen aanslagen meer zijn geweest in USA, als wraak. Maar dat doen ze in Irak zelf genoeg ;)


Amateur

Citaat van: Razzle_dazzle op 07 juli 2005 - 16:25:42
Een onbekende terreurgroep heeft de aanslagen in naam van Al-Qaeda opgeëist. Geen verrassing dus ::). Volgende landen die geviseerd worden zijn: Italië en Denemarken. De reeks terreuraanslagen is dus nog niet aan zijn einde toe. Blair en Bush verkondigden al dat de 'war on terror' zal verdergaan en dat men mogelijk nog harder zal optreden, m.a.w. Iran is het volgende land waar men gaat binnenvallen....
de ironie wil dat de terroristen het op deze manier voor zichzelf verbrodden. Ze verwarren verdraagzaamheid met lafheid. Hoe meer onze eigen medemensen slachtoffer worden van hun waanzin hoe meer we, ongeacht politieke strekking, godsdienst of geografische herkomst, de rangen zullen sluiten en deze vorm van onrecht zullen bestrijden.  >:( >:(
:o of zouden de voorstanders van de europese grondwet er iets mee te maken hebben?  nee toch?? :o