Spa-Francorchamps anno 2005

Gestart door Doefke, 03 juli 2005 - 18:40:35

« vorige - volgende »

Doefke

Geachten,

Binnen een 2 tal maanden is het zover...de GP F1 van Spa-Freancorchamps.

Ik ga er al zeker naartoe, maar ik zit met een, vraagje, weet er iemand wat de camping dar kost, voor 1 persoon met 1 tentje.????

Gelieve wat te laten wete, hnx bij voorbaat.


Ciao.

Mss tot op Spa
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

enzoferrari

ik ben er vorig jaar ook geweest. als ge laat genoeg gaat op zaterdag moet ge voor de camping niks betale (wij toch nie :) ), vrienden die eerder daar waren hebbe denk ik 20euro moete betale

Bjorn

Ik ga niet.  ;D Op de TV zie je het duizend maal beter. Sfeer of niet... Zal waarschijnlijk wel duur zijn als je weet dat je minimum!! 8 € moet betalen om je auto ergens te parkeren...  ::)
De Mens: In Het Gras![/color]

Ferrari 2010

Citaat van: enzoferrari op 04 juli 2005 - 14:43:45
ik ben er vorig jaar ook geweest. als ge laat genoeg gaat op zaterdag moet ge voor de camping niks betale (wij toch nie :) ), vrienden die eerder daar waren hebbe denk ik 20euro moete betale
Das op elke camping zo. Na ongeveer 11u doet de campingbaas(zin) nog een laatste rondje, sluit de kantine af en gaat naar huis. Als jij dus gewoon laat aankomt en vroeg weer vertrekt dan heb je er gratis gestaan. Maar dat is niet echt fair hé. Jij gebruikt die camping, jij betaalt die camping. Wil je dat niet, dan kan je even goed gewoon elders gaan staan. Gewoon langs de weg of op een parkeerparking... (hoewel dat wel moelijk gaat met de tent natuurlijk  ;D ;D ;D ;D)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper


Tim C

Je kent dat toch wel zeker?

Iets om je autowagen op te plaatsen

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 07 juli 2005 - 17:13:49
Een parkeerparking? ;D
Citaat van: Tim C op 11 juli 2005 - 23:34:17
Je kent dat toch wel zeker?

Iets om je autowagen op te plaatsen
Tuurlijk kent hij dat, maar hij bedoelt dat men woord nogal dom is  ;D ;D Een parking dient om te parkeren, dus die parkeer van 'parkeerparking' moest, zelfs mag denk ik, er eigenlijk niet staan  ;) ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Bjorn op 06 juli 2005 - 13:55:37
Ik ga niet.  ;D Op de TV zie je het duizend maal beter. Sfeer of niet... Zal waarschijnlijk wel duur zijn als je weet dat je minimum!! 8 € moet betalen om je auto ergens te parkeren...  ::)

grotendeels geef ik je gelijk, de tickets worden ieder jaar duurder...verleden jaar nog ongeveer 740 Euro neergeteld voor 2 zitjes in goud, dit jaar was er alweer 50 bij...en wat krijg je ervoor in de plaats?
Toch zal ik het missen  :-[ :'(

IVY440

Whoehoe, dankzij een speciale actie van HLN zal ook ik erbij zijn in het weekend van 11 september. Nu alles maar beginnen plannen :d
Was het al maar september ;D

Eric

Citaat van: IVY440 op 01 augustus 2005 - 23:13:46
Whoehoe, dankzij een speciale actie van HLN zal ook ik erbij zijn in het weekend van 11 september. Nu alles maar beginnen plannen :d
Was het al maar september ;D

dat denk ik ook...maar dan wel om een andere reden... ;D

enzoferrari

Vandaag weer een actie in hbvl. 50% korting en ik zal er zijn :)

Ferrari 2010

Citaat van: enzoferrari op 02 augustus 2005 - 00:51:06
Vandaag weer een actie in hbvl. 50% korting en ik zal er zijn :)
Staat er vaker in, niet? In de GVA, het broertje van HBVL om het zo maar te zeggen, is het al de 4de keer dat zoiets er in staat. Maar moet je wel de zelfde dag nog bellen hé, morgen is het te laat  ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.