Del Piero

Gestart door Raikkonen MASTER, 19 juni 2005 - 17:13:21

« vorige - volgende »

FerrariMan

En hier ben ik terug! De teller staat nu op 195 Juve goals na zijn geweldige invalbeurt tegen Cesena in de Coppa.
(hij viel in omdat hij pas terug is uit vakantie en het zijn eerste wedstrijd was)

10 seconden (!!!) na de invalbeurt maakt hij de winning goal. (2-1) Juve door en speelt nu tegen Napoli.

Nog 5 goals!

Supermariobros

En het is zover, vandaag heeft Alessandro Del Piero zijn 200e doelpunt gescoord voor Juventus. Hij viel op het uur in, in de competitiewedstrijd tegen Frosinone en scoorde 13 min. later zijn 200e goal voor Juventus.

Hij stond goed opgesteld toen een schot van Nedved op de paal was geketst. De Oude Dame staat door zijn overwinning nu 10e in de serie B.

Hamilton MASTER

Juve staat op 5 punten van de leiding!

Ze worden los kampioen hoor en ik gok dat ze de beker winnen ;)



FerrariMan

Citaat van: Kovalainen MASTER op 29 oktober 2006 - 21:25:47
Juve staat op 5 punten van de leiding!

Ze worden los kampioen hoor en ik gok dat ze de beker winnen ;)
Dat laatste zou opmerkelijk zijn....daar Napoli hun al een tijd geleden uit de beker heeft geschopt.  :)

FerrariMan

Na de inhaalmatch van vandaag (met anderhalve goal van Del Piero) staat Juve al op drie punten van de leiding.

Roel

D'er op en d'er over, forza la juve!

(in P magazine las ik dat alle spelers na de scudetto vorig jaar een horloge kregen, als stil protest droegen alle spelers deze horloge de eerste speeldag in de serie B. Daarna deed niemand het meer, enkel ... ADP! Nog elke match draagt hij ze, met een polsbandje erover - verwonderlijk dat het mag trouwens...)
God save Mclaren

Supermariobros

Alessandro Del Piero speelde gisteren zijn 500e wedstrijd voor Juventus, dat met 4-2 van Bari won en zo aan de leiding komt van de serie B. Del Piero scoorde één keer in zijn jubileumwedstrijd. De 32-jarige Italiaan is aan zijn 14e seizoen bezig bij de Oude Dame.

Slechts twee spelers hebben meer wedstrijden achter hun naam staan:  Giuseppe Furino (528) en Gaetano Scirea (552).


FerrariMan

Hij scoorde één keer en gaf twee assists. Wel moeilijk om de matchen elke week te kunnen zien in Serie B maar via internet lukt het bijna altijd.

Roel

Citaat van: FerrariMan op 23 januari 2007 - 18:05:36
Hij scoorde één keer en gaf twee assists. Wel moeilijk om de matchen elke week te kunnen zien in Serie B maar via internet lukt het bijna altijd.

hoe? waar? wanneer?
God save Mclaren

Supermariobros

Juventus won gisteren makkelijk van Crotone, 5-0 werd het. Juve is leider met 3 ptn. voorsprong op Napels en Mantova.
Alessandro Del Piero scoorde een hattrick, ééntje voor en twee na de rust. Samen met Bellucci (Bologna)  is hij topschutter in de serie B met elf goals.

FerrariMan

#100
Citaat van: Supermariobros op 18 februari 2007 - 09:39:08
Juventus won gisteren makkelijk van Crotone, 5-0 werd het. Juve is leider met 3 ptn. voorsprong op Napels en Mantova.
Alessandro Del Piero scoorde een hattrick, ééntje voor en twee na de rust. Samen met Bellucci (Bologna)  is hij topschutter in de serie B met elf goals.
En ook vandaag weer een hattrick...

Laatste goal was trouwens vrij lollig:
http://www.zshare.net/download/juve-vs-piacenza-4-0-del-piero-avi.html

Supermariobros

Del Piero tekent toch bij bij Juventus

Alessandro Del Piero heeft zijn krabbel gezet onder een contract tot 2010. Juventus en zijn kapitein onderhandelden lang over dit contract.

Even zag het ernaar uit dat Del Piero niet bij Juventus, de ploeg waar hij al sinds 1993 voor speelt, zou blijven. Vraag en aanbod lagen te ver uit elkaar, maar dinsdag bleek de vrees van Juventus dat het Del Piero zou verliezen, dan toch ongegrond.

De 32-jarige kapitein blijft nu tot 2010 bij de ploeg die hij ook vorig seizoen in de Serie B trouw bleef.

"Dit contract is erg belangrijk voor de toekomst van Juventus", klinkt het bij de club uit Turijn.

"Het toont nog eens aan dat we erg ambitieus zijn en heel veel vertrouwen hebben in Del Piero. Hij blijft zijn ervaring gebruiken voor onze ploeg en de miljoenen fans."

Del Piero is blij dat de onderhandelingen afgerond zijn. "Dit is een sleutelmoment in mijn leven. Juventus heeft me al veel gegeven en ik wil blijven winnen met deze club."

Del Piero werd met de club vijf keer kampioen en won een keer de Champions League. Hij is ook clubtopschutter.

Fantastische speler!