1000 forumleden!!

Gestart door Jasper, 11 juni 2005 - 20:47:40

« vorige - volgende »

Jasper

Hehe, vooral die zin van "hadden we dit dan verwacht..." vind ik grappig. Droog! :D

Racegirl

1001 en ze blijven maar komen  ;) 8)

F1 pits, the place to be ;)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Amateur

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2005 - 21:54:21
Dikke proficiat aan iedereen die aan dit succesverhaal heeft meegewerkt (en nog meedoet) ;).
Keep up the good work.
amen. :)
fantastische site. Respect! Ik ben nog steeds blij dat we jullie 'ontdekt' hebben.  Vooral enorm sterke combinatie nieuws/forum.  Op veel forums wordt veel 'gezeverd'.  Hier komen interessante onderwerpen aan bod en wordt met humor op meningsverschillen gereageerd.  Dat vind ik nogal belangrijk (ik ben dan ook een 'zij' en geen 'hij  ;)) Ik kom hier regelmatig, dikwijls zonder dat ik het nodig vind om me in de discussie te mengen.  Ik heb nu gewoon niet de tijd om zo'n 'online-discussie' voldoende snel op te volgen, maar daarom is de interesse er niet minder om.
   

Ferrari 2010

Citaat van: Amateur op 16 juni 2005 - 21:06:19
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2005 - 21:54:21
Dikke proficiat aan iedereen die aan dit succesverhaal heeft meegewerkt (en nog meedoet) ;).
Keep up the good work.
amen. :)
fantastische site. Respect! Ik ben nog steeds blij dat we jullie 'ontdekt' hebben.  Vooral enorm sterke combinatie nieuws/forum.  Op veel forums wordt veel 'gezeverd'.  Hier komen interessante onderwerpen aan bod en wordt met humor op meningsverschillen gereageerd.  Dat vind ik nogal belangrijk (ik ben dan ook een 'zij' en geen 'hij  ;)) Ik kom hier regelmatig, dikwijls zonder dat ik het nodig vind om me in de discussie te mengen.  Ik heb nu gewoon niet de tijd om zo'n 'online-discussie' voldoende snel op te volgen, maar daarom is de interesse er niet minder om.
   
Die humor heb je dan vooral te danken aan Ferrariman denk ik  ;D ;D ;D Het is inderdaad zo, ik dacht altijd dat als ik een dagje zou missen het niet zo een vaart zou lopen, maar ik ben gisteren begonnen met alles te lezen van maandagavond, dinsdag en woensdag. Vandaag geëindigd, meer dan 2 uur lezen later. Men achterwerk doet er zelfs zeer van  :-\ :-\
het is dus echt zo dat als je niet veel tijd hebt dat je een topic zoals over een GP amper kan bijhouden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2005 op 16 juni 2005 - 22:02:23
Die humor heb je dan vooral te danken aan Ferrariman denk ik  ;D ;D ;D Het is inderdaad zo, ik dacht altijd dat als ik een dagje zou missen het niet zo een vaart zou lopen, maar ik ben gisteren begonnen met alles te lezen van maandagavond, dinsdag en woensdag. Vandaag geëindigd, meer dan 2 uur lezen later. Men achterwerk doet er zelfs zeer van   :-\ :-\
het is dus echt zo dat als je niet veel tijd hebt dat je een topic zoals over een GP amper kan bijhouden.

Wie F1Pits leest, moet op de blaren zitten ;)

razzle_dazzle

F1 pits: slecht voor uw gat, goed voor uw humeur.

Ferrari 2010

 ;D ;D ;D ;D Inderdaad, goed voor uw humeur, ookal moet ge ervoor op de blaren zitten  :-\.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Na de kaap van 1000 leden te overschreden heeft F1pits weer een persoonlijk record verbeterd. Dankzij de brops met de banden zijn er vandaag maarliefst 101 mensen tegelijk op F1pits geweest  :o :o :o :o :o
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Citaat van: Razzle_dazzle op 18 juni 2005 - 03:14:24
F1 pits: slecht voor uw gat, goed voor uw humeur.
Dat mag de officiele slogan worden van het forum :lol:


Had ook al gemerkt dat het de hele dag al druk is, we zitten momenteel al over de vijfduizend bezoekers

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 19 juni 2005 - 19:15:48
Citaat van: Razzle_dazzle op 18 juni 2005 - 03:14:24
F1 pits: slecht voor uw gat, goed voor uw humeur.
Dat mag de officiele slogan worden van het forum :lol:


Had ook al gemerkt dat het de hele dag al druk is, we zitten momenteel al over de vijfduizend bezoekers
Komt er dan zo schuin onder "deze slogan is mede tot stand gekomen door forumleden Schumi 2005 en Razzle_dazzle"?  :P :P :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Nee, er komt: "F1Pits.net is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van deze slogan, forumleden Razzle_dazzle en Schumi 2005 zijn dat wel" :P

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 21:01:27
Nee, er komt: "F1Pits.net is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van deze slogan, forumleden Razzle_dazzle en Schumi 2005 zijn dat wel" :P
;D ;D ;D
waar we allemaal mee bezig zijn tijdens een GP die zo spannend had moeten zijn  ::) ::) ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

118 leden actief. ;D

Ik vraag me af wie de zes verborgenen zijn: Tim C, Ramses, Geert, Eric waarschijnlijk. Maar het meeste aantal verborgen leden dat ik al gezien had was 3, nu zijn het er 6. ???

Ramses

Niet noodzakelijk, iedereen kan kiezen om zijn naam als "verborgen" te laten weergeven.

Jasper

Weet ik ook wel, dus wil ik weten wie dat allemaal gekozen heeft he slimme ;)