Jol wil echt niet naar Ajax

Gestart door Martin, 12 maart 2005 - 23:30:48

« vorige - volgende »

Martin

Martin Jol hoopt dat Ajax snel een nieuwe hoofdcoach aanstelt. Dan is hij af van veel gezeur, zo redeneert de succesvolle trainer van Tottenham Hotspur. De Hagenaar zei zaterdag in Londen een beetje moe te worden van alle vragen over zijn mogelijke overstap naar de Amsterdamse club, als opvolger van de opgestapte Ronald Koeman.

"Nee, ik heb geen interesse. Tottenham is een uitdaging voor mij. Het is een goede club. Ze zorgen hier goed voor me. De fans zijn fantastisch. Ik voel me nauw met de Spurs verbonden", benadrukte Jol voor alle duidelijkheid nog maar eens.

De voormalige trainer van Roda JC en RKC Waalwijk kan een nieuw, sterk verbeterd contract tekenen op White Hart Lane. "Het is alleen nog een kwestie van details", zei Jol, bezig aan zijn eerste jaar bij de Spurs. "Als Ajax een nieuwe trainer benoemt, zijn alle speculaties rondom mijn persoon waarschijnlijk voorbij. Dan hoef ik daarover gelukkig geen vragen meer te beantwoorden."

Scuderia Ferrari

Terecht. In Engeland is hij nu heel snel bezig een grote naam te krijgen. Waarom terug naar Nederland? In Engeland is veel meer te verdienen.

Raikkonen MASTER

Niet alleen dat. Tottenham is ook 3x zo goed als Ajax.
Spelers als King, Defoe enz zie je nergens bij Ajax. Ik ben wel blij dat het nu duidelijk is dat het niet aan Sonck lag dat Ajax faalde. Charisteas is slechter dan Sonck, maar wat wil je als je bij Werder Bremen 4de spits bent...
Het hele systeem van Ajax is mis. Vooral de 2 hangende buitenspelers zijn onzinnig. Ze hebben veel te veel ruimte in hun rug. Met 1 slechte pass in de voeten van een tegenstander leggen ze zichzelf volledig open voor hun tegenstander.