Minardi

Gestart door sledge, 27 februari 2005 - 18:31:33

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik vind dat een rechtbank hier niks in te zeggen mag hebben, want de FIA heeft de regels veranderd en die regels zijn goedgekeurd door 10 teams. Dus ook door Minardi en dan moet hij hier nu niet beginnen zagen, had hij toen zijn goedkeuring niet gegeven, was het er niet door gekomen, want alle teams moeten hun goedkeuring geven voor ze de regels kunnen veranderen. Hij heeft zo de Formule1 en de FIA weer in discrediet gebracht. Het team Minardi mag niet verdwijnen, maar de persoon Stoddart mag wel uit de F1 verdwijnen, naar mijn mening.

Sept

Citaat van: Tim C op 05 maart 2005 - 17:50:12
Wat niet te vergelijken?

De FIA is slecht, de FIA verbrod het, als ze niet oppassen zijn we weg, het is echt niet leuk met de FIA, de FIA is de beste van heel de wereld en we houden er van om samen een lekkere sigaar te roken en als dat afgelopen is dan steken we ons middelvingertje op naar de andere teams...

Stoddart wou bewijzen dat de FIA zichboven de wet acht, en dat de regels niet legaal zijn. Een rechtbank heeft hem daarin gelijk gegeven, dus wie is er nu schijnheilig?

Daar zeg je het, een rechtbank, toevallig een rechtbank die maar 1 zijde van een verhaal moet horen om een oordeel te vellen.. Zo'n rechtbank wil ik ook wel om mezelf te verdedigen..
1991 - 2004 = 7