Bas Leinders

Gestart door Doefie, 01 maart 2005 - 17:08:38

« vorige - volgende »

Doefie

Is al vrij oud nieuws (23 februari), maar voor wie het gemist heeft: hier is het nog eens.

CitaatBas Leinders hoopt nog steeds op een F1-zitje

Over een kleine twee weken begint het nieuwe F1-seizoen. En Bas Leinders heeft nog altijd geen werk gevonden. Maar de Belg hoopt nog altijd op een plaatsje bij Williams-BMW.
   
De Britse renstal verbood derde rijder Antonio Pizzonia om naar de Indycar te verhuizen. Is dat geen slechte zaak voor Leinders? "Nee, want ik ga voor de vierde plaats bij Williams. Topteams hebben twee testrijders nodig."

"Ik ben ook bezig met een alternatief. Dat moet rond zijn over twee weken. Dan dringt zich een beslissing op", zegt Leinders in Het Belang van Limburg.

Eric

Citaat van: DoefieF1 op 01 maart 2005 - 17:08:38
Is al vrij oud nieuws (23 februari), maar voor wie het gemist heeft: hier is het nog eens.

CitaatBas Leinders hoopt nog steeds op een F1-zitje

Over een kleine twee weken begint het nieuwe F1-seizoen. En Bas Leinders heeft nog altijd geen werk gevonden. Maar de Belg hoopt nog altijd op een plaatsje bij Williams-BMW.
   
De Britse renstal verbood derde rijder Antonio Pizzonia om naar de Indycar te verhuizen. Is dat geen slechte zaak voor Leinders? "Nee, want ik ga voor de vierde plaats bij Williams. Topteams hebben twee testrijders nodig."

"Ik ben ook bezig met een alternatief. Dat moet rond zijn over twee weken. Dan dringt zich een beslissing op", zegt Leinders in Het Belang van Limburg.

misschien dat hij nog een testzitje kan bemachtigen, maar ik vrees ervoor...Bas zal zijn F1 droom kunnen opbergen.

Ferrari 2010

tis te hopen dat het hem lukt, maar aangezien williams hem niet direct afwimpelt denk ik dat we toch kunnen besluiten dat ze iets in hem zien. Niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Het is te hopen van wel. Dat hij daar dan een goeie indruk kan achterlaten, mocht het hem lukken.

dj Peter

Ik vrees dat Bas niet meer aan een zitje zal geraken :-[....talent alleen is niet genoeg hé?

Ferrari 2010

Citaat van: SaffierFM op 01 maart 2005 - 22:21:25
Ik vrees dat Bas niet meer aan een zitje zal geraken :-[....talent alleen is niet genoeg hé?
Hmm, kdenk niuet dat williams zal vragen om geld mee te brengen hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Ferrari, McLaren, Williams, BAR, Sauber, Toyota, Renault, vragen allemaal  geen centen mee te brengen (mag altijd maar is geen verplichting). Je moet wel wat gepresteerd hebben in hun ogen, maar Bas heeft dat denk ik al gedaan (Duits Formule 3-kampioen, jaartje testervaring bij Minardi, 2 jaar lang meegestreden om de zeges in NWS).

Laat ons hopen.

KVDracer

Citaat van: DoefieF1 op 02 maart 2005 - 21:04:29
Ferrari, McLaren, Williams, BAR, Sauber, Toyota, Renault, vragen allemaal  geen centen mee te brengen (mag altijd maar is geen verplichting). Je moet wel wat gepresteerd hebben in hun ogen, maar Bas heeft dat denk ik al gedaan (Duits Formule 3-kampioen, jaartje testervaring bij Minardi, 2 jaar lang meegestreden om de zeges in NWS).

Laat ons hopen.

Normaal geven de Japanse teams voorrang aan Japanse rijders e, want bij hun ligt de eer voor het land nogal hoog.

Doefie

Toyota heeft sindshun entree drie jaar geleden nog geen enkele Japanse coureur tewerk gesteld (Salo-McNish, Panis-da Matta, Panis-Zonta, Panis-Trulli, Trulli-Zonta, Trulli - Ralf Schumacher). Bij hen zou hij denk ik nog wel goed zitten, maar de komende jaren houden ze zich (waarschijnlijk en hopelijk) vast aan hun huidige coureurs, dus zie ik hem nog niet naar daar gaan...

Ferrari, McLaren, Renault zeker al niet, Williams misschien, BAR en Sauber misschien, Red BUll misschien.

Allemaal vraagtekens die we waarschijnlijk niet zullen teweten komen.

phil69

Hij heeft F1 gereden en had toch goede prestaties
ook al was het maar een bescheiden testrol.
Het opent zekers deuren voor hem, in de F1, en ook in andere raceklasses

dj Peter

Citaat van: Schumi 2002 op 02 maart 2005 - 12:58:26
Citaat van: SaffierFM op 01 maart 2005 - 22:21:25
Ik vrees dat Bas niet meer aan een zitje zal geraken :-[....talent alleen is niet genoeg hé?
Hmm, kdenk niuet dat williams zal vragen om geld mee te brengen hoor.
Het zou alleszinds knap zijn moest Bas bij Williams kunnen rijden, al was het als testrijder. Ik zou het hem zeker en vast gunnen hoor,maar stél dat ie een Williams éénmalig mag testen,moet hij daar dan toch geen zak geld voor meebrengen?

Jasper

Dat denk ik niet. Williams is geen team met financiële problemen, en zeker niet nu ze er een nieuwe grote sponsor bij hebben. Ze zijn wel karig met hun salarissen voor de rijders (ongetwijfeld één van de redenen waarom zowel RS als JPM vertrokken zijn, en waarom komen er nooit rijders van andere topteams naar Williams?), maar ik denk niet dat bijvoorbeeld Nick Heidfeld heeft moeten betalen voor zijn test...

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 04 maart 2005 - 21:59:44
Dat denk ik niet. Williams is geen team met financiële problemen, en zeker niet nu ze er een nieuwe grote sponsor bij hebben. Ze zijn wel karig met hun salarissen voor de rijders (ongetwijfeld één van de redenen waarom zowel RS als JPM vertrokken zijn, en waarom komen er nooit rijders van andere topteams naar Williams?), maar ik denk niet dat bijvoorbeeld Nick Heidfeld heeft moeten betalen voor zijn test...

Het is wel niet normaal dat frank zijn privéjet en patrick zijn helicopter moet verkopen he. Ze kunnen het geld maar al te goed gebruiken op dit moment.