Karting Schumacher

Gestart door KVDracer, 11 januari 2005 - 20:29:36

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik weet niet goed in welk topic ik dit moet zetten, dus zet ik het maar hier. Normaal ga ik nu zondag naar het kartcircuit van Mischael Schumacher. Wie is hier al reeds geweest en wat zijn de bevindingen?

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerIk weet niet goed in welk topic ik dit moet zetten, dus zet ik het maar hier. Normaal ga ik nu zondag naar het kartcircuit van Mischael Schumacher. Wie is hier al reeds geweest en wat zijn de bevindingen?
Ben er een jaar of 7 geleden geweest. Destijds nog niet zo lang open, het Ralf Schumacher centrum (buitenbaan) werd toen net gebouwd. Maar als ze de 2 centra aan elkaar schakelen heb je een baan van 1,5 kilometer :shock:
De karts zijn goed en snel, alleen moet je wel opletten dat er een Duitser je niet van de baan af rijdt in zijn enthousiasme je te passeren of te blokken... :?
Duitse degelijkheid is mijn ervaring.

Ruud

Inderdaad erg degelijk. Ik heb enkel op de buitenbaan gereden. De karts zijn goed en redelijk gelijk. De baan is redelijk technisch en heeft hoge kerbs, waar je vol overheen kunt. Als het regent staan er karts klaar met regenbandjes. Flink driften, je hebt de tijd van je leven!

Juan

ben er deze zomer geweest en er is maar één woord voor: fantastisch circuit. Heb enkel op de buitenbaan gereden en kan enkel zeggen wat Ruud zegt, enkel dat van de regen weet ik niet.
Zeker een aanrader!
Juan

Bruno

Wel even vermelden of je met je eigen materiaal gaat of schik je ginder met een "huurkart" te rijden?

Ben er zelf trouwens nog niet geweest maar als de agenda het toelaat zou ik er dit jaar wel eens naartoe willen.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Schumivill

Ben er al een viertal keer geweest en amuseer me er altijd,mooi circuitje en goeie karts,in het weekend kun je er ook het Schumi museum bezoeken,ligt vlak naast de karting,das zeker ook een aanrader,er staan enkele wagens en een paar van Schumi's bekers en ze schetsen zowat zijn loopbaan.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

KVDracer

Woehoe, kwou dat het al zondag was. Voor de buitenbaan schreven ze dat het afhankelijk is van het weer. Ik hoop dat het wat regent en we daarin mogen rijden, want ik zou doodgraag eens in de regen karten. En dan daarna zijn museum eens gaan bezoeken.