ESPN Classic Sport op de kabel

Gestart door JVA, 06 januari 2005 - 18:35:56

« vorige - volgende »

JVA

Citaat van: Bjorn
Citaat van: RamsesJa, het is enkel voor klanten van Mixtics, die dus kabel kijken via telenet. Kan je eigenlijk kiezen langs wie je kabel kijkt, of hangt dat af van wie de vroegere intercommunale heeft opgekocht?

Dus vanaf maandag kunnen mixtics dat gratis ontvangen ofzo? Want dan ben ik er wel bij...  :)

ESPN kan je inderdaad gratis ontvangen. Van Eurosport 2 weet ik niets af.
Misschien komt het wel bij het digitale pakket van Canal+, maar dat is eigenlijk ook Telenet of Mixtics. Eén pot nat dus.

Al de beschikbare kanalen (en dat zijn er meer dan 60 - +30 via het gewone net, en 25 via Canal Digitaal, zullen waarschijnlijk verdeeld gaan worden in pakketten en te huur aangeboden worden vanaf eind 2005 bij de lancering van de digitale televisie. Dat vermoed ik althans. Er zullen echter snel uitbreidingen komen op het aanbod. ESPN is daar al een voorbeeld van.

We moeten dan wel een decoder gaan kopen of huren (eentje zoals Canal plus nu dus al heeft)

cookie

integan heeft nu al zo'n decoder, maken ze reclame voor op hun mozaiek kanaal. 45 digitale tv kanalen. maar nergens is er info te vinden over welke kanalen ze daarmee aanbieden, ook niet op hun site. Maar voor de rest ben ik wel tevreden over integan.

Olav18

Ik heb sinds gisteren Digitale televisie waaronder MotorsTV en ESPN Classic Sports en zapte toevallig langs die zender toen Racing Through times bezig was over de historie van de Nurburgring.

Toen ik begon te kijken waren ze net bij de jaren dertig en daarna waren er beelden van diverse jaren tot en met de jaren zeventig. Ook nog een beetje jaren tachtig en 2002. Was wel leuk om te zien.

Of er verder veel autosport te zien is op die zender weet ik niet.

Ik woon trouwens in Nederland.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Bjorn

Zag toevallig dat ESPN inderdaad vandaag op de kabel zit!
De Mens: In Het Gras![/color]

Ramses

En dat Discovery Channel al anderhalf uur The Secret of Formula One aan het uitzenden is...

Olav18

Ik zie net dat ik Eurosport 2 heb, is in plaats van Eurosport News gekomen.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

JVA

Hier ook Eurosport2 ipv Eurosport News.  :lol:

JVA

Morgenvroeg op ESPN classic Sport deze twee autosportafleveringen:


11:00
Racing through Time
Silver Arrows - Mercedes and Auto Union
Een uniek verslag van een omstreden tijdperk in de geschiedenis van het motorracen waar nationaal belang de sport bedelft.

 
12:00
Racing through Time
Lotus
Deze aflevering concentreert zich op het verhaal van Lotus en de opname in de Britse race-industrie. Met speciale aandacht voor Colin Chapman.